Maart/aprilstoppers '09 deel 13! ** 13 kindjes op komst! **

waren leuke foto’s Sem! :mrgreen:

@Eros wrote:

@Cin, je moet niet schamen hoor voor je buikje, geweldig toch, er zit iets heel moois in!

Heb je helemaal gelijk in meid! :-*

@Cin. wrote:

Ja he :mrgreen:

Thnx voor je reacties :-*

sem: probeer er idd de komende ronde minder mee bezig te izjn…maar ja wil wel weten in welke dagen we moeten klussen hahaha is dus nog wel tegenstrijdig maar komt ook nog wel goed bij mij…

@lins wrote:

sem: probeer er idd de komende ronde minder mee bezig te izjn…maar ja wil wel weten in welke dagen we moeten klussen hahaha is dus nog wel tegenstrijdig maar komt ook nog wel goed bij mij…

Dat had ik ook hoor! Niet echt bewust mee bezig zijn, maar toch onbewust wel in de gaten houden welke dagen je vruchtbare dagen zijn :wink: :mrgreen:

@Sem wrote:

@Cin. wrote:

Ja he :mrgreen:

Thnx voor je reacties :-

Graag gedaan haha :-

@Cin. wrote:

@lins wrote:

Dat had ik ook hoor! Niet echt bewust mee bezig zijn, maar toch onbewust wel in de gaten houden welke dagen je vruchtbare dagen zijn :wink: :mrgreen:

Zo hebben wij het deze ronde ook gedaan :mrgreen:

Dus we zien het wel

ik denk dat je er altijd wel een beetje mee bezig bent.ook als je zegt er even niet mee bezig te zijn.

onbewust doe je dat toch.

Dat klopt Angela!!

Leuk zeg al die kokkers op hyves :smiley:

Pffff nou de 1e werk dag is aangebroken hoor!!

Kon wel janken toen me wekker ging vanmorgen :lol:

Maja ik ga maar ff opschieten!!

Fijne dag iedereen!! :-*

Sem. Succes vandaag met je eerste werkdag weer! :hug:

Thnx Cin! :-

Valt me reuze mee om eerlijk te zijn :roll:

Me collega’s hebben alles netjes bijgehouden, dus ik kwam niet in een zooitje terecht, dat is wel is anders geweest.

Is nu alleen 1 zieke op de afdeling, maar goed.

Ik ben weer volledig bijgetankt, dus ik neem haar werk wel even waar tot ze weer beter is :wink:

Ik ga weer verder :-

Oja, over Lisette, ze is weer flink overtijd, al ruim een week, 7 dagen om precies te zijn…

Ze is niet veel te vinden op kok omdat ze het prive even druk heeft met van alles & nog wat…

Ik houd jullie op de hoogte!

hey allemaal…

pffff dat is lang geleden dat ik hier ben geweest, ben iedere keer beroerd, erg moe of ergens heen (vakantie nog).

Tweet, hoe was jullie dag? GEFELICITEERD!!!

Ylerion, leuk te lezen dat jullie dag goed was, GEFELICITEERD.

Wel @##@^&*$ dat je nu de mexicaanse griep hebt!

Cin. ik heb normaal ook wel wat buik, maar nu ook meteen dat mijn broeken niet meer lekker zaten, met 7,5 week heb ik de zwangerschapskleding van de zolder gehaald.

Matsjo, nog misselijk???

Lins, op naar de volgende ronde maar!!!

sorry voor wie ik vergeet (alweer???) Ik ga even wat eten en kom van de week weer langs…

:? Komt er net een collega naar me toe.

( Bo, zij is me terror maatje hier op werk, wij zijn ook de broekies van het bedrijf )

Zegt ze: Sem, wat heb je gedaan? Je boobs zijn groter :shock:

Ik zo: Uuh… Niks, zal wel wat aangekomen zijn omdat ik veel lekkere dingen heb gegeten in de vakantie… :roll:

Is ook zo!! :lol: Hahaha… Heb deze week wel moeite met wat broeken ja… :oops:

Of komt het misschien door wat anders?? :pray: :mrgreen:

Nee, daar ga ik deze ronde niet vanuit hoor…

Heb gewoon te veel gevreten in de vakantie :roll: :lol:

I just love good food!! :inlove:

haha sem…wie weet is het een voorteken???

O sem :pray:

ik zal ook weer vaker hier komen hoor…ben sowieso de laatste tijd meer aan het lezen ivm drukte maar wordt nu hopelijk weer rustiger hier…

morgen SEO :shifty: :shifty: :shifty: ben helemaaaaaaaal niet zenuwahtig ofzo :liar: :liar: :liar:

kom morgen daarna wel een verslag doen en weer reageren op iedereen…

hoop dat alles goed ik dat morgen weet welke kleur of kleuren we kunnen gaan gebruiken en dan kan ik lekker gaan shoppen :dance:

Hallo allemaal!

Ik schaam me diep; ik heb jullie ontzettend verwaarloosd de afgelopen tijd!!! :oops: :oops: :oops:

Alles loopt een beetje onregelmatig hierzo, daarom weinig tijd genomen om eens lekker achter de pc te duiken. Maar ik ben er nog!! Druk aan de klus; want moet natuurlijk wel positief testen voor mijn vakantie :wink:

Ik haak vanaf hier weer in, anders moet ik zoveel bijlezen…

Nog een week werken en dan vakantie; ik ben er echt aan toe!!!

Heel veel groetjes allemaal!!! En nu zeker tot snel!

@ Bieslookje: Wie weet… :roll:

@ Sase: Spannend hoor die echo morgen!! :mrgreen:

Dat zou nou is fijn zijn he, als je weet welke kleur(en) je mag gaan kopen!!

Alvast suc6 voor morgen!!

@ Mirag: Gelukkig ben je er nog!! :mrgreen:

Jaa dat zou wel mooi zijn als je positief zou mogen testen voor he vakantie :smiley:

Nog een weekie voor je, dan lekker vakantie!! :dance:

Nou, hier is alweer een halve werkdag voorbij!!

Gaat snelllllllllll!! Vind ik niet erg hoor!! :mrgreen:

Zo even lunchen buiten met me collega-tje…

Sem Hoop dat het een goed voorteken is!

Is dus of zwanger, of teveel gegeten :mrgreen:

Straks reageer ik wel weer even op de rest, haha. Ben efkes aan het eten, viel bijna om van de misselijkheid :sick:

Eetse!! :-*

Denk gewoon dat ik teveel heb zitten kanen in de vakantie hoor :roll:

Maar wie weet… :wink:

@Sem en Cin, ik heb jullie ook even op hyves toegevoegd.

Heb nu mijn hyves onder mijn www gezet, dus wie nog zich nog meer wil aanmelden, leuk! Alleen niet over baby’s beginnen, want niemand weet dat we bezig zijn!

@Ik reageer vanavond op iedereen, gaan nu even aan de schoonmaak!