Ja echt he, dat rustpauze gebeuren werkt, dus het niet teveel mee bezig zijn
Maar ja makkelijker gezegd dan gedaan.
Ja had vanmorgen de predictor test gedaan (raad ik iedereen af), en die was licht positef. Die test heeft gewoon teveel hcg nodig om positief uit te slaan, dus daarom kun je die beter niet pakken. Maar dat wist manlief niet toen hij die kocht voor mij gisteren.
Waren echt met handen en gebaren en woordspelingen aan het praten vanmorgen/middag haha. Neefje en nichtjes waren er nog he!
En toen zei ik overtijd, en echt je had het koppie moeten zien van me oudste nichtje :shock:
Leek net alsof ze wist wat het was :think: (ze is 9).
breekt heel even in…
Cin ik vind het zo schattig dat je man zelf een test heeft gehaald, ik zie hem daar al staan :inlove: Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
breekt weer uit…
@Meggie wrote:
breekt heel even in…
Cin ik vind het zo schattig dat je man zelf een test heeft gehaald, ik zie hem daar al staan :inlove: Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
breekt weer uit…
thanx!
hier nog steeds geen bloed
geen bloed geeft moed geloven we maar :mrgreen:
buikpijn is ook weg :think:
begin echt de balen te krijgen in mijn o zo regelmatige cyclus :roll: :roll:
blehh.
vanavond nog even lekker in de tuin gewerkt.
al het ondkruid tussen de stenen uitgekrabt.
en het onkruid uit de plantenborders verwijderd :mrgreen:
nu ziet het er weer wat fraaier uit.
meestal niet zo’n leuk klusje,maar als ik eenmaal begonnen ben is het zo gedaan.
zometeen nog even snel de stijk wegwerken en dan ga ik weer lekker snurken
angela :hug: :hug: :hug: :hug: voor je, hopelijk krijg je snel duidelijkheid, hoe dan ook.
cin. positeif is positief he :dance: :dance:
sem, hopelijk helpt je zalfje snel.
Hier hebben we vandaag mijn schoonzussen en broertje ingelicht, waren erg enthousiast.
@bieslookje wrote:
angela :hug: :hug: :hug: :hug: voor je, hopelijk krijg je snel duidelijkheid, hoe dan ook.
cin. positeif is positief he :dance: :dance:
sem, hopelijk helpt je zalfje snel.
Hier hebben we vandaag mijn schoonzussen en broertje ingelicht, waren erg enthousiast.
Leuk leuk leuk!!! Weet de rest van de familie het al?
Nou ladies, ik heb net een test gedaan, maar hardstikke negatief. Ik zit nu op dag 24 van mijn cyclus, dus het kan nog gewoon zo zijn dat mijn cyclus weer normaal is, en dus 28 dagen. Ik ga af wachten en dan als ik niet ongi ben geworden vrijdag testen. Misschien dat ik mijn vader dan nog een leuk verjaardagscadeautje kan geven.
@Bianca-k wrote:
Nou ladies, ik heb net een test gedaan, maar hardstikke negatief. Ik zit nu op dag 24 van mijn cyclus, dus het kan nog gewoon zo zijn dat mijn cyclus weer normaal is, en dus 28 dagen. Ik ga af wachten en dan als ik niet ongi ben geworden vrijdag testen. Misschien dat ik mijn vader dan nog een leuk verjaardagscadeautje kan geven.

Wow sase wat ga jij snel!!
Bianca, ik duim voor je hoor!!
Cin, leuk dat je man het nu ook weet :inlove:
Verder ff druk druk hier.
:-*
Ik zou nog foto’s posten van mijn lange haar. Ik ben alleen vergeten om een foto te maken met kort haar. Maar geloof me het was echt kort.
Mooi zeg! :thumbup:
Ik heb wel veel gevlochten. Van dat nephaar invlechten zodat je lang haar hebt zegmaar. Vond ik altijd leuk om te doen en het kon mij niet schelen dat ik er zo 11 uur mee bezig was. Ik kon het zelfs bij mezelf!
Dus, als iemand nog eens vlechtjes wil… :mrgreen:
Mooi Bianca!!!
Thanx.
Vlechtjes heb ik ook gehad een paar jaar geleden, ook om een lastige lengte te overbruggen. Wel knap dat je het ook bij jezelf kon. Ik ging mijn vlechtjes er toen uithalen na een nachtje trance energy, ik had de helft er uit toen wilden mijn armen niet meer omhoog. Gelukkig kwam Ruud toen thuis die heeft de rest gedaan en ik ben met mijn hoofd op zijn schoot in slaap gevallen. :mrgreen:
Mooi hoor Bianca!! :thumbup:
Jammer van die nega test :hug:
Voor vrijdag!!
@ Bieslookje: Leuk dat ze zo enthousiast reageerde :mrgreen:
Hoop ook dat het zalfie werkt, maar de Ha zei al dat je het pas na een week of 4 ziet of het werkt :wall:
@ Cin: Inderdaad makkelijker gezegd dan gedaan…
Maja goed, we doen ons best… :roll:
Ja soms laten die kleine kids je versteld staan met wat ze allemaal al weten :mrgreen:
Thnx voor de tip! Laten wij die predictor test ook liggen!
Dames, ik trek mij eventjes terug, lees nog wel mee, maar zal weinig of niet reageren.
Het gaat even niet zo lekker allemaal!
Dikke :hug: :hug: :hug: :hug: voor jou Eros!!
Als je je verhaal kwijt wil, i’m all ears! (dit geval eyes dan)
Take it easy en nogmaals :hug:
Hallo allemaal,
Ik kom even hallo zeggen. Pfff heb vandaag echt een pesthumeur, dus daar ga ik jullie niet mee lastig vallen
Vanmorgen heb ik mijn mobiele telefoon in de wasmachine gehad. Lekker lang programmaatje op 30 graden; ach ja waarom ook niet; ik had m ook al twee maanden en was er hardstikke blij mee. :x Dus; vandaag beetje een grote hekel aan mezelf!
@Mirag wrote:
Hallo allemaal,
Ik kom even hallo zeggen. Pfff heb vandaag echt een pesthumeur, dus daar ga ik jullie niet mee lastig vallen
Vanmorgen heb ik mijn mobiele telefoon in de wasmachine gehad. Lekker lang programmaatje op 30 graden; ach ja waarom ook niet; ik had m ook al twee maanden en was er hardstikke blij mee.:x Dus; vandaag beetje een grote hekel aan mezelf!
:hug: :hug: :hug:
Das echt minder, een foon in de wasmachine :shock:
Maar meid, geen hekel aan jezelf hebben hoor!
ff ego :mrgreen:
Net ongi geworden. kl*te zooi. Heb het er echt ff helemaal mee gehad. Ben er letterlijk misselijk van.