Maart/aprilstoppers '09 deel 12! ** 11 kindjes op komst! **

@ Eros, ik neig ook naar die optie, maar de verjaardag van mijn über schattige nichtje is ook wel erg leuk. Ik ga vanavond maar is met Ruud overleggen.

Ik ben ernstig aan het twijfelen over de lengte van mijn cyclus, niet raar met de teruglopende tijd tussen mijn laatste cyclussen. Met mijn kortste cyclus zoals de laatste keer 19 dagen, dan zou zondag mijn nod zijn, met mijn langste cyclus gewoon 28 dagen zou dat pas over 13 dagen zijn. En vandaag heb ik mega-afscheiding, en ik weet niet hoe ik dat moet opvatten, als eisprong afscheiding of als iets anders.

@Bianca-k wrote:

@ Eros, ik neig ook naar die optie, maar de verjaardag van mijn über schattige nichtje is ook wel erg leuk. Ik ga vanavond maar is met Ruud overleggen.

Ik ben ernstig aan het twijfelen over de lengte van mijn cyclus, niet raar met de teruglopende tijd tussen mijn laatste cyclussen. Met mijn kortste cyclus zoals de laatste keer 19 dagen, dan zou zondag mijn nod zijn, met mijn langste cyclus gewoon 28 dagen zou dat pas over 13 dagen zijn. En vandaag heb ik mega-afscheiding, en ik weet niet hoe ik dat moet opvatten, als eisprong afscheiding of als iets anders.

Ligt er ook aan wat voor afscheiding he meid!

Het is vrij dik en gelig. Wat een onderwerp weer, maar ff in een spoilertje. :wink:

@Bianca-k wrote:

Het is vrij dik en gelig. Wat een onderwerp weer, maar ff in een spoilertje. :wink:

Hmm bij gelige afscheiding is meestal een infectie

wit glazig eventueel zwangerschap :think:

Staat op internet!

Maar volgens mij betekend het soms bij iedereen iets anders hoor!

mmm gelig, glazig. Kan ook. Ik heb een onderbroek met blauwe streepjes aan, dat vertekend het misschien een beetje. Of is that wishful thinking??? Ik blijf maar aan het boeren, echt zoooo ranzig, lijk wel een kerel.

Ik wacht wel af, normaal zou ik zeggen, ik wacht rustig af, maar dat is niet het geval.

@Bianca-k wrote:

mmm gelig, glazig. Kan ook. Ik heb een onderbroek met blauwe streepjes aan, dat vertekend het misschien een beetje. Of is that wishful thinking??? Ik blijf maar aan het boeren, echt zoooo ranzig, lijk wel een kerel.

Ik wacht wel af, normaal zou ik zeggen, ik wacht rustig af, maar dat is niet het geval.

:hug: :hug: :hug:

@Bieslookje, sterkte met je blaasontsteking!

@Bianca, je hebt gelijk hoor, de verjaardag van je nichtje is natuurlijk ook leuk! Dan maar naar allebei! :wink:

Ik hoop dat die afscheiding iets anders betekent! Ga duimen voor je!

Weet iemand:

wat kleine witte bultjes betekenen op de tepelhof? Lijken net speldekopjes.

Ja rare vraag he, maar zag ze toen straks en weet eigenlijk niet wat het is. Heb ik geloof ik nog nooit gehad :think:

@Cin, ik zou het niet weten!

@Cin. wrote:

Weet iemand:

wat kleine witte bultjes betekenen op de tepelhof? Lijken net speldekopjes.

Ja rare vraag he, maar zag ze toen straks en weet eigenlijk niet wat het is. Heb ik geloof ik nog nooit gehad :think:

Ik weet wel dat je tepels kunnen verkleuren als je zwanger bent! :pray:

heb gelezen ergens een keer dat het een zwangerschapssymtoon kan zijn… (kleine bultjes/pukkeltjes bij en rond tepel)

ik krijg zelf altijd op elke 1tje maar tegen de tijd van ongesteld heid…dus dat kan ook nog…

als je het niet vertrouwd zou ik in ieder geval gewoon huisarts ff bellen…

Sorry, ff ego…

Ik heb sinds vandaag vreselijk veel pijn in mijn rechterbil/heup. Ook een beetje bij mijn stuitje. Net een stukje gelopen en nu doet mijn hele been zeer :roll: Ik hoop maar dat ik iets verrekt heb en dat het geen bekkeninstabiliteit of erger is! Iemand hier ervaring mee?

Had ze nog nooit gezien. Maar misschien komt het dan wel, ivm naderende NOD?

Matsjo. Ja dat klopt, maar dat is volgens mij niet (haha zie dat niet, bij Levi ook niet toen). Maar dit waren toen straks echt witte puntjes/bultjes.

Gisteren zaten ze er niet!

Ja sorry check bijna iedere dag me borsten (alhoewel er niks in de familie zit bij ons, vind ik het creapy en dus kijk ik er bijna iedere dag naar) :oops:

@Matsjo wrote:

Sorry, ff ego…

Ik heb sinds vandaag vreselijk veel pijn in mijn rechterbil/heup. Ook een beetje bij mijn stuitje. Net een stukje gelopen en nu doet mijn hele been zeer :roll: Ik hoop maar dat ik iets verrekt heb en dat het geen bekkeninstabiliteit of erger is! Iemand hier ervaring mee?

Klinkt een beetje als een verrekte speir, of beknelde spier.

Maar ik heb er geen ervaring mee :hug:

@Matsjo wrote:

Sorry, ff ego…

Heb ik geen ervaring mee, maar wil je wel beterschap wensen en hoop voor je dat de pijn gauw weg is!

@Cin, heb even gegoogled voor je! Het kunnen ook talgkliertjes zijn!

Avond allemaal!

Ik ben weer thuis en net op tijd want het begint me hier te onweren!

Vriendlief is nog niet terug van t werken, hoop toch dat ie een beetje opschiet want anders hoeven we niet meer naar zijn zus te gaan en dan zal je mijn schoonouders weer horen… en daar heb ik helemaal geen zin in!

Matsjo beterschap. Volgens mij is bekkeninstabiliteit zo vroeg in de zwangerschap zeldzaam, spier verrokken of zo denk ik… beterschap in ieder geval!

Cin, ben je nog uit je joggingbroek geraakt vandaag? hihi

@Mirag, hoop dat je vriend dan snel thuis is, want is niet fijn als je je schoonouders weer op de dak krijgt!

@Pff, ik heb het een partij benauwd zeg, heb het gevoel of mijn hele gezicht in vuur en vlam staat!

hallo meiden,

Cin:niet heel de dag in je karretje gereden?? :mrgreen:

Matsjo: :hug: :hug:

Mirag:

Ik snap dat je met een dubbel gevoel zit met de verjaardag van je zusje. :hug:

ik heb me voor genomen om pas op mijn nod nog een keer te testen.

vind het zonde van de testen.dus heb hem aan hub gegeven en hij bewaart hem tot zondag :inlove:

gisteren wel iets heel vreemds tijdens het kussen :oops:

het deed me toch een partij zeer!!! :shock:

en de pijn straalde helemaal door naar mijn rug.

weet niet of dat iets met zwangerschap te maken zou kunnen hebben

Cin: mooie auto hoor!!!

Lins: goed van je dat je een stopweek inlast, hopelijk ben je die keer daarop meteen zwanger :smiley:

Sanne: balen (of niet) dat je nog geen ongi hebt. Hoop dat je snel duidelijkheid vind in een positieve test of helaas een ongi.

Neem de tijd voor jezelf, stress is niet goed voor je.

Bianca: jij hebt leuke keuzes voor van het weekend, ben benieuwd wat je gaat kiezen. Spannend hoor wat het zou kunnen zijn, ons lichaam heeft trouwens wel een rare manier gevonden om iets te vertellen met die afscheiding bah!!!

Bieslookje: gelukkig geen last meer, wel balen van je blaasontsteking :hug:

Eros: goed geklust zo te horen, nu maar afwachten…

Cin: ik hoop dat de bultjes iets goeds voorspellen.

Matsjo: wat vervelend voor je, hopelijk is het inderdaad gewoon een verrekking want met een kleine die rondhuppeld kan ik me voorstellen dat je niet zo blij bent met bekkeninstabiliteit (zonder kleintje trouwens ook niet hoor!!). :hug:

Mirag: is je vriend al thuis??? Sterkte bij je schoonzus vanavond als je nog gaat.

Angela: laat je me nou in de steek :naughty:

We zouden toch samen testen morgen :? ach dan doe ik het wel alleen.

Goed van je dat je wacht tot zondag, zou ik niet kunnen hoor na een positieve test.