@ Lins GEFELICITEERD!!!
@ Mirag en Bieslookje fijn dat het zo goed gaat met de beebjes
@ Cin wat een lekker koppie heeft Yari toch
@ Sem nog ff volhouden meid.
Voor de rest hoop ik dat ik niemand vergeten ben.
Ik had gister echt mega koppijn. Nu snap ik waarom, ik ben net ongi geworden. Ik voelde het gister al aankomen. En had het ook echt verwacht, dus voor het eerst in maanden vind ik het niet heel erg. We hebben niet echt kunnen klussen door de pijn van de operatie. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Dikke knuf Bianca… :hug:
Enneee… BIB…
Bianca. Wel “fijn” dat je het nu verwacht had, en het minder beladen is dus.
Hoe is het met je rug e.d.??? :hug:
Sem. Potverdorie
Hoe voel je je meissie?
voor de mensen die wel even een lach kunnen gebruiken: :inlove:
bianca, toch jammer dat je ongi bent geworden al had je het verwacht…
sem, meld toch eens een bia…
ik zit hier nog in ijn pyama…vanmorgen wel al jayson in badje gedaan, daarna zijn we lekker in pyama naar benden gegaan en gaan eten en ik op Kok kijken en Dylan was aan het spelen, maar die zit nu bij mij op schoot naar de emoticons te kijken, vooral deze… :wall: …vind hij erg leuk :mrgreen:
Hahaha deze —> :wall: is ook heel leuk :mrgreen:
Ik wil ook heeeeeeeeeeeeeel graag een bia melden bieslookje, maar heb het helaas niet voor het zeggen
Oh Cin, die foto brengt idd een lach op me gezicht :inlove:
Voel me verder wel prima… Wel weer een :silenced: nacht gehad… Moest er weer vaak uit om te plassen en als ik er dan uit moest ging dat met veel pijn en moeite…
En ja, ik wil gewoon BUB!! Majaaaa… Heb niet zoveel te willen he hahaa…
Hier trouwens ook nog in pyama :roll:
Hier nog in bed zelfs. Ik moet er wel uit zo. Ik moet vanmiddag werken.
@ Cin daar kan je alleen maar mee lachen. Mijn rug gaat eigenlijk wel. Ik heb volgende week wel een extra behandeling gepland, want helemaal goed staat het nog niet. Ik heb wel mega last van mijn ongi, misschien door de operatie.
Ooh lekker hoor Bianca… :mrgreen:
Ik heb even een vraagje aan de mama’s die in het ziekenhuis zijn bevallen…
Wanneer liet je bijv. je ouders komen?? En hoe heb je dat geregeld??
Mijn mams vroeg mij gister wanneer zij kon komen samen met schoonmams. (mijn mams haalt schoonmams op)
In 1e instantie wou ze naar het zh komen, maar wanneer laat je ze dan komen?? Je weet natuurlijk nooit hoe lang het duurt en als alles goed is gegaan en ik mag na 2 uurtjes naar huis, dan heeft het eigenlijk geen zin dat ze naar het zh komen, toch?
Ik vind het nog al lastig…
Bij Levi stond de familie na 15 minuten in het ziekenhuis, maar toen moesten ze allemaal wachten omdat ik nog gehecht moest worden e.d.
Toen ze allemaal op de kamer waren (familie en schoonfamilie) vond ik het echt te veel allemaal.
Daar lag ik, ramkapot van de lange bevalling en maar luisteren naar het gekwebbel van iedereen :o
Bij Yari is alleen mijn moeder geweest (die moest ook ons ophalen aangezien manlief geen rijbewijs heeft haha).
Maar toen heb ik nadrukkelijk gezegt tegen iedereen niet naar het ziekenhuis te komen.
Ik wilde rust, ik wilde alleen mijn mannen om me heen!
Alleen toen kwam ik thuis en toen kwam nog bijna iedereen :roll:
Neem eerst de tijd voor jullie zelf zou ik zeggen!
Als jij niemand in het ziekenhuis er bij wilt naderhand, niet doen.
Vind je die drukte juist fijn, wel doen.
Maar als je net bevallen bent word je zo overmant door allerlei emoties en kun je alles nauwelijks bevatten.
Dus het is maar net wat jij wilt.
Hmmm nou idd, ik hoef dus ook niet jan en alleman om me heen als ik net bevallen ben… Het zou bij ons alleen gaan om de oma’s, dus dat is nog wel te doen… Denk ik…
Maar die redden het toch niet om binnen een kwartier in het zh te zijn als ze vanuit 020 moeten komen hahaha… Dus denk idd maar dat we ze tussendoor wel bellen om ze op de hoogte te houden steeds, maar ze pas laten komen wanneer we thuis gesetteld zijn…
Sowieso als ik 's nachts moet bevallen dan laat ik ze pas de volgende dag komen…
Pffff waar ik me druk om kan maken he :mrgreen:
@Sem wrote:
Hmmm nou idd, ik hoef dus ook niet jan en alleman om me heen als ik net bevallen ben… Het zou bij ons alleen gaan om de oma’s, dus dat is nog wel te doen… Denk ik…
Maar die redden het toch niet om binnen een kwartier in het zh te zijn als ze vanuit 020 moeten komen hahaha… Dus denk idd maar dat we ze tussendoor wel bellen om ze op de hoogte te houden steeds, maar ze pas laten komen wanneer we thuis gesetteld zijn…
Sowieso als ik 's nachts moet bevallen dan laat ik ze pas de volgende dag komen…
Pffff waar ik me druk om kan maken he :mrgreen:
ik heb bewust mijn ouders niet op de hoogte gehouden tijdens de bevalling…vond het idee dat zij zaten te wachten maar niets! Voor hetzelfde geld duurt de bevalling onwijs lang en maken ze zich alleen maar zorgen! Ze wilden het wel graag, maar ik bedacht me tijdens de bevalling nog dat ik het heeeerlijk vond dat niemand wist dat ik bezig was met bevallen! Maar ja dat was persoonlijk!
Daar heb je natuurlijk ook wel weer gelijk in :think:
Mijn mams zou gewoon geduldig afwachten, maar schoonmams is nog in staat om elk uur een keer te bellen om te vragen hoe het gaat :wall:
Nou de echo gehad,
stond hubbie met stukken langs de weg dus heeft er niet bij kunnen zijn helaas.
Erg veel gemist heeft ie niet.
koppie lag dus al ingedaald maar dat wisten we al.
ruggetje links en beentjes rechts.
ze kon wel zeggen dat het kindje lange beentjes heeft (nou dat heeft ze niet van mij,ik ben maar 1.58 haha)
enne haar buikie was wel boven het gemiddelde (van hubbie denk)
maar zat nog wel binnen de lijnen.
kindje wordt geschat op 2850 gram,
heb echt geen idee of dat normaal is met 35 weken,ben dat vergeten te vragen.
heb nog wel 3 foto’s mee gekregen maar ze zijn erg ondduidelijk.
zometeen spullies halen voor de vijver. :dance:
Ah je heb weer even kunnen genieten van jullie meissie :inlove:
Wel jammer dat hubbie er niet bij kon zijn…
@Sem wrote:
Daar heb je natuurlijk ook wel weer gelijk in :think:
Mijn mams zou gewoon geduldig afwachten, maar schoonmams is nog in staat om elk uur een keer te bellen om te vragen hoe het gaat :wall:
idd…mijn schoonouders hadden ook gezegd: bij de eerste wee springen we in de auto…dus maar niet verteld wanneer de eerste wee was! 8)

wie wat waar van Lins op hyves (van manlief dus):
Linda
Bedankt voor reacties zodra linda uit ziekenhuis is verteld ze zelf hoe en wat.groetjes
Keizersnede denk ik dan meteen aan! Hopelijk is alles toch goed gewoon, en is het indd een keizersnede geweest waardoor ze nu nog in het ziekenhuis ligt!
de kleine van Lins en manlief heet:
EMILY MAY :inlove:
leuke naam…
het kan natuurlijk ook zijn dat ze bijv. toch wat veel bloed is verloren ofzo en daarom moet blijven (had ik bij dylan ook)iig hopen dat ze snel naar huis mag.
hihi wij hebben bij dylan niemand ingelicht dat de bevalling was begonnen, nu wel, beide ouders gebeld en die hebben thuis afgewacht. Dylan sliep toen ook bij mijn so, ik zou hem, eigenlijk smorgens gaan halen, maar ja dat ging niet en we hadden altijd gezegd, als we de ene ouders bellen, dan de andere ook. Zowel bij dylan als bij Jayson kwamen savonds mijn ouders, so, broer met vriendin, schoonzussen met kinderen en mijn 3 beste vriendinnen waarvan 1 met vriend. Ik vond het niet erg, maar kan me indenken dat er ook wel mensen zijn die dat niet willen.
angela, fijn dat de echo goed was, wel jammer daj je hubbie er niet bij kon zijn.
ik ben misselijk…
heb net teveel chocolade gesnoept :oops: :oops: :oops:
maar bieslookje
was het wel lekker
hele mooie naam :inlove:
@pearlie wrote:
maar bieslookje
was het wel lekker
hele mooie naam :inlove:
jep het was heerlijk…
denk ook dat ik nu weet waar mijn “drang” naar chocolade vandaan kwam, volgens mij ben ik ongi aan het worden…had net wat bloedverlies…of het moet komen van s*x-en, maar lijkt me niet, had geen pijn en andere keren ook nergens last van gehad. wel balen als t nu al weer doorzet…had graag gehad dat t langer weg bleef
BIB!!
@Cin. wrote:
de kleine van Lins en manlief heet:
EMILY MAY :inlove:
Mooooooooooooooi :inlove:
Hoop ook dat alles goed is met Lins en d’r meissie!!

Zo lekker shoppennnnnnnnnnnnnnnnnnnn :dance:
(voor hoe lang ik het volhou)