@Tulpjes wrote:
Wat gaaf Cin!!!
Nu nog meer foto’s maken van je boys zeker?
Dat zeker! :inlove:
Tja hoe op te lossen? Uhm tegen je manlief zeggen dat hij zich niet moet aanstellen en je een camera wilt vanwege de kleine, zoiets?! :mrgreen:
Of plechtig beloven om hem niet te filmen, maar heeeeel soms staat hij er dan toch wel per ongeluk op?!
Oh Cin, die heeft me ma ook volgens mij… Mooi ding hoor!! :thumbup:
@Tulpjes wrote:
@Angela_84 wrote:cool cin welke heb je??
nog geen nieuws van lins.
(ze is wel online op hyves) :think:
kun je daar niet zien wat of wie of waar??
Nee staat niks, ook nog steeds geen felicitaties!
nee idd nu zie ik ze ook niet meer,maar bij chat hyves was ze net wel online
zie ook geen fellicitatie’s :think:
@Cin. wrote:
@Tulpjes wrote:Wat gaaf Cin!!!
Nu nog meer foto’s maken van je boys zeker?
Dat zeker! :inlove:
Tja hoe op te lossen? Uhm tegen je manlief zeggen dat hij zich niet moet aanstellen en je een camera wilt vanwege de kleine, zoiets?! :mrgreen:
Of plechtig beloven om hem niet te filmen, maar heeeeel soms staat hij er dan toch wel per ongeluk op?!
Haha…ja inderdaad ‘per ongeluk’ komt hij dan denk ik toch vaker op de film…

8)
Pff vind het nu wel spannend worden!
Ik zit lekker buiten met me kids, heerlijk!
Enne foto’s te maken haha :oops:
Oh ja nog ff 2 foto’s van net, kon ik niet voor me houden:

Totally in love :inlove: :inlove: :inlove:
haha!
Ik heb nog lasagne van gisteren in de koelkast staan, moet eigenlijk naar de winkel.
Maar ja met 2 kids naar de winkel zie ik nooit zo zitten, en om lopend te gaan geen energie voor nu (zit veels te lekker) :shifty: :oops: :roll: :mrgreen:
Heb zin in BBQ, gourmetten of zo.
Maar ja in je uppie is ook geen party he?! :lol:
Levi wordt straks opgehaald door mam, die blijft daar slapen zodoende. En manlief is werken.
Owwwwwwjaaaa BBQ jammie!! :drool:
Nee in je up is dat ook geen feest nee…
Lasagne is ook lekker, alleen is vriendlief daar niet zo dol op :?
Uhm Uhm Uhm… Nou ik zie het wel in de AH strakkies…
Dus jullie hebben vanaaf met z’n 3tjes 
Ja joh het is me and my two boys.
Is ook wel lekker hoor, soms haha. Manlief werkt erg veel de laatste tijd (overuurtjes maken ivm misschien geen verlenging contract) dus is beetje saai soms!
Maar ja ben deze hele week al de perfecte huisvrouw (wat een akelig gebeuren is dat zeg :silenced: :naughty: ) haha!
Nu dus echt gewoon relax hoor!
Wij eten sla met gebakken aardappelen en een kip crocant snitzel :drool:
Cin, relaxen is idd ook wel even lekker…
Heb vandaag een relax daggie gehad, moet zeggen dat ik nog suffer ben dan als ik wel wat doe hahaha…
Wil ook nog zoveel doen in huis voor de kleine man er is, maar moest van mezelf vandaag echt even een dagje niksen!!
Ooh Angela, ook lekkerrrrrrrrrrr die kipkrokant :drool:
Zo vriendlief is eindelijk thuis, dus zo maar ff boodschappen doen!!
Groot gelijk sem,lekker rust pakken.
enne ik snap je wel hoor dat je nog van alles wilt doen voor de kleine boy er is.
Ik wil zelf ook altijd veel te veel doen op een dag(anders vind ik het zonde)
Kwam me vandaag wel ff tegen.
had heel de keuken gepoetst inclusief keukenkastjes en koelkast.
toen nog stofzuigen en 2 wassen opgehangen.
zo en toen was ik bekaf en heb ander half uur op de bank liggen pitten haha
zal het wel nodig hebben gehad.
zo meteen nog ff koken en dan vanavond weinig denk ik :think:
@Cin. wrote:
Ja joh het is me and my two boys.
Is ook wel lekker hoor, soms haha. Manlief werkt erg veel de laatste tijd (overuurtjes maken ivm misschien geen verlenging contract) dus is beetje saai soms!
Maar ja ben deze hele week al de perfecte huisvrouw (wat een akelig gebeuren is dat zeg :silenced: :naughty: ) haha!
o jee…wanneer hoort hij dan of zijn contract verlengt wordt?
Lijkt me spannend!
Ik zit de uurtjes af te tellen tot ca 20.00 uur!! Dan komt mijn hubbie weer thuis!!!
Hij belde vanmorgen: meting was voorbij en hij kreeg nu een rondleiding door Jeruzalem. (hij kon ook een vliegtuig vanmorgen nemen maar dat was met El Al…en dat klinkt toch minder veilig dan Swiss air! ;-).
Dus had ie dagje extra…en kon ie daar nog ff lekker rondkijken! Ben benieuwd…wil daar heel graag een keer heen, maar hubbie wilde nooit mee…en nu zit hij daar en ik hier
@Tulpjes wrote:
@Cin. wrote:Ja joh het is me and my two boys.
Lijkt me spannend!
Ik zit de uurtjes af te tellen tot ca 20.00 uur!! Dan komt mijn hubbie weer thuis!!!
Hij belde vanmorgen: meting was voorbij en hij kreeg nu een rondleiding door Jeruzalem. (hij kon ook een vliegtuig vanmorgen nemen maar dat was met El Al…en dat klinkt toch minder veilig dan Swiss air! ;-).
Dus had ie dagje extra…en kon ie daar nog ff lekker rondkijken! Ben benieuwd…wil daar heel graag een keer heen, maar hubbie wilde nooit mee…en nu zit hij daar en ik hier
Ja dan zou ik ook voor een ander vliegtuig kiezen indd, vooral na de beelden van het vliegtuigongeluk laatst met zo’n rare maatschappij!
Jeruzalem lijkt mij echt wel kei tof!
Nou hij kan het nog horen op zijn laatste dag!!! Ik vind dat echt niet normaal, maar blijkbaar mag dat of zo :naughty: :wall:
Zou enorm mooi zijn als hij een vastcontract kreeg daar, hij vind het leuk en heeft daar best veel te zeggen (haha). Maar ja de directie wil met minder man verder gaan officieel (door samenvoeging bedrijven) en hij is de laatste zonder vast contract daar!
Terwijl er anderen niet functioneren, maar hun hebben wel een vastcontract. Jammer!!!
Even laten weten dat ik jullie niet vergeten ben hoor; maar niet echt de puf om op iedereen te reageren.
Femke doet het goed en is best een makkelijk kind. Maar ondanks dat ben je er toch de hele dag druk mee Zij bepaald momenteel beetje ons levensritme… zal toch een opluchting zijn als stilaan ons ritme beetje terug komt… of ben ik nu een zeur??
De nachten vallen gelukkig reuze mee. Ze komt meestal om drie en om zes uur, maar slaapt ook weer gemakkelijk daarna.
Ze zit sinds gisteren weer boven het geboortegewicht en de oortjes zijn goedgekeurd
Nu ga ik ff snel eten koken; tot snel!!
@Mirag wrote:
Even laten weten dat ik jullie niet vergeten ben hoor; maar niet echt de puf om op iedereen te reageren.
Femke doet het goed en is best een makkelijk kind. Maar ondanks dat ben je er toch de hele dag druk mee Zij bepaald momenteel beetje ons levensritme… zal toch een opluchting zijn als stilaan ons ritme beetje terug komt… of ben ik nu een zeur??
De nachten vallen gelukkig reuze mee. Ze komt meestal om drie en om zes uur, maar slaapt ook weer gemakkelijk daarna.
Ze zit sinds gisteren weer boven het geboortegewicht en de oortjes zijn goedgekeurd
Nu ga ik ff snel eten koken; tot snel!!
Dat weer in een ritme zien te komen dat duurt ff hoor! Ik kon met 6 weken beetje zeggen: nu heb ik weer een ritme (maar kwam ook omdat ik aan het begin veel borstvoedingsproblemen had). De kraamtijd duurt ook niet voor niets 6 weken trouwens!!!
Maar super dat ze het verder zo goed doet! Geef je borstvoeding?
@Cin. wrote:
@Tulpjes wrote:
@Cin. wrote:Ja joh het is me and my two boys.
Lijkt me spannend!
Ja dan zou ik ook voor een ander vliegtuig kiezen indd, vooral na de beelden van het vliegtuigongeluk laatst met zo’n rare maatschappij!
Jeruzalem lijkt mij echt wel kei tof!
Nou hij kan het nog horen op zijn laatste dag!!! Ik vind dat echt niet normaal, maar blijkbaar mag dat of zo :naughty: :wall:
Zou enorm mooi zijn als hij een vastcontract kreeg daar, hij vind het leuk en heeft daar best veel te zeggen (haha). Maar ja de directie wil met minder man verder gaan officieel (door samenvoeging bedrijven) en hij is de laatste zonder vast contract daar!
Terwijl er anderen niet functioneren, maar hun hebben wel een vastcontract. Jammer!!!
he dat is balen zeg! En wel heeeeel spannend dat ie het pas de laatste dag hoort! Ook beetje flauw van de werkgever! tot wanneer loopt zijn contract? Wat voor werk doet je mannetje eigenlijk?
Ik krijg net het nieuws dat buurman overleden is.
vanmiddag om 12 uur een hartstilstand.

terwijl we gisteren hoorde dat hij buitengewoon goed herstelde.
Ben er helemaal akelig van.