Luieruitslag van pampers ...?

Hai,

De afgelopen weken hebben wij kruidvat luiers gebruikt, op aanraden van onze kraamhulp (die was daar altijd erg teverden over :slight_smile: ). Maar deze week de pampers in de aanbieding dus -tig pakken pampers gekocht… en na 3 dagen luier uitslag!!! Niets veranderd in haar voeding, niets anders gesmeerd (aantal keer een heel klein beetje calendula zalf na het badderen)… Ik heb dus echt het idee dat de uitslag komt van de pampers, kan dat? Anderen dit al meegemaakt?

ja, dat kan… Lucas kreeg er ook acuut luieruitslag van… overigens van alle soorten luiers behalve huggies… Daan heeft er echter geen last van…

Maar het is dus heel goed mogelijk… baluh joh

dat kan inderdaad heel goed van de pampers komen!

Ja kan zeker hoor! Joy had t in t begin niet ging prima. Later ging ik ivm doorlekken op ander merk over. Ging ook prima. Toen kreeg ze een keertje pampers bij me ma… maar in die tijd begon dr huid gevoeliger te worden, eczeemvorming en dus ook opeens luieruitslag bij die luiers. Heel maf.

ja hoor, kindjes kunnen van een bepaald merk luieruitslag krijgen.

Ja, kan wel.

Rav krijgt luieruitslag van Pampers Active Fit en niet van Pampers Baby dry.

@Ellen69 wrote:

Hai,

De afgelopen weken hebben wij kruidvat luiers gebruikt, op aanraden van onze kraamhulp (die was daar altijd erg teverden over :slight_smile: ). Maar deze week de pampers in de aanbieding dus -tig pakken pampers gekocht… en na 3 dagen luier uitslag!!! Niets veranderd in haar voeding, niets anders gesmeerd (aantal keer een heel klein beetje calendula zalf na het badderen)… Ik heb dus echt het idee dat de uitslag komt van de pampers, kan dat? Anderen dit al meegemaakt?

heel herkenbaar, Bryan had zelfs braren op zn plasser en billen van de pampers,

en met de krutvat gaat het echt :thumbup: , da-drgist eigenmerk is trouwens ook heel goed ( hebruiken ze op het KDV)

@Riz wrote:

Ja, kan wel.

Rav krijgt luieruitslag van Pampers Active Fit en niet van Pampers Baby dry.

Hier exact hetzelfde! De new born van de pampers kon Amy ook echt niet hebben.

Voor zover ik denk, heeft het te maken met het absorberende laagje van luiers die een bepaalde overgevoeligheids reactie geven. Of mischien wel de korrels die de urine opnemen.

Hoe dan ook het kan dus kloppen!

Wel lullig dat je nu met al die luiers zit.

Lucas krijgt juist van alle luiers luieruitslag behalven van die van Pampers :wink:

Rick krijgt ook direct uitslag van Pampers…Dus voor allebei nu kruidvat luiers :thumbup:

hier nooit problemen gehad met Pampers luiers, met andere merken weer wel… verschillend he… maar balen als je net dacht een voordeeltje te hebben! :?

Hier ook luieruitslag van de pampers! Niet van de Aldi-luiers.

schijnt toch echt vaker voor te komen bij pampers, terwijl je zou zeggen duur dus goed??!!

hier ook uitslag van de pampers, ben benieuwd of de 2e dat ook heeft…(aangezien we weer een gratis pakketje hebben gekregen)