Wij hebben hier echt een luierprobleem.
Welke luier ik ook probeer mijn zoon is vrijwel elke morgen drijfnat.
Een maatje groter werk ook niet.
Ik heb 2 verschillende luiers liggen van hele bekende merken maar ook daar lekt hij door heen…
Zijn er hier nog meer mensen met dit probleem en zo ja wat is er aan te doen?
Groetjes Marinda
Hoi,
Wat vervelend zeg! Hoe laat doe je zijn laatste luier om? Ik heb luiers van het kruidv*t en nooit geen problemen gehad. Misschien kun je die eens proberen (als je dat nog niet gedaan had )
Groetjes Heidi
Hoi
Hij krijgt zijn laatste luier om om kwart voor 7.
We vinden het erg rot om hem telkens wakker te moeten maken want dan is hij zo van slag.
Ik heb idd de kruidv*t luiers al geprobeerd
heb je de + luiers al geprobeert
die zijn van pampers en absorberen extra juist voor s’nachts
ik ken het probleem.
welke luier ook de hele n8 droog red hij echt niet.
ik verschoon hem daarom ook voor ik zelf naar bed ga(soms ook al te laat).
je kan ook een inlegger er in doen en die er dan uit halen voor jezelf naar bed gaat. is iets makkelijker dan een hele leuier verschonen.
Ik gebruik pampers (baby dry of flex). Maar Jayden krijgt voor het slapen gaan niet zoveel drinken meer. Maar voordat wij zelf naar bed gaan kijken we altijd even en leggen hem weer goed in bed, én soms dus nog een keer verschonen als ie gepoept heeft.
Mijn ervaring is dat hij of zelfs doorslaapt tijdens het verschonen, of daarna heel snel weer slaapt. Maar ik laat wel het licht uit, en fluister alleen wat ik ga doen/aan het doen ben.
@kira wrote:
Wij hebben hier echt een luierprobleem.
Ik heb 2 verschillende luiers liggen van hele bekende merken maar ook daar lekt hij door heen…
Groetjes Marinda
Ik zou juist zeggen ‘maatje kleiner’??!! Misschien sluit de luier niet goed aan? Bel anders eens met de fabrikant, ze zullen er alles aan doen om jouw tevreden klant te laten worden
Toen Isabel die leeftijd had hebben we een tijdje luierbroekjes gebruikt (beetje grote) en dat werkte :thumbup:
@Biebels wrote:
@kira wrote:Wij hebben hier echt een luierprobleem.
Groetjes Marinda
Ik zou juist zeggen ‘maatje kleiner’??!! Misschien sluit de luier niet goed aan? Bel anders eens met de fabrikant, ze zullen er alles aan doen om jouw tevreden klant te laten worden
Ik heb juist grotere omdat het probleem begon toen hij nog een maatje kleiner had…
Ik zal idd eens naar de fabrikant bellen.
Bedankt voor jullie reacties :-*
wij hebben dat probleem ook gehad met de Hggies, en zijn toen overgestapt op de kruidvat.
Pmpers kon hij zelf niet verdragen
op het KDV gebruiken ze het eigenmerk van de D-drogist , en zelf merk ik op dat die ook echt OK zijn !!!