lol tijdens het voeden

Vanmiddag:

Leonie ligt lekker bij me te drinken. Ze is de laatste dagen wat uit haar hum (‘sprongetje’ noemen ze dat :shifty: ) en ligt voor de verandering eens erg dicht tegen me aan. :inlove: Opeens drukt ze haar neus tegen mijn borst aan tijdens het drinken, en snuift een paar keer. Het is een grappig geluid en ik giechel wat. Leonie doet het nog een keer, ik giechel weer, en ineens heeft ze door dat ze een leuk spelletje doet. Tijdens het drinken grinnikt ze met me mee om haar eigen geintje.

Dan heeft ze ineens oog voor mijn oorbel. Met ferme hand drukt ze mijn kin opzij om hem beter te kunnen bestuderen. Ik laat haar mijn gezicht wegdraaien, maar draai snel weer terug. Een beetje pinnig duwt ze, nog steeds drinkend, weer mijn gezicht weg. Nog sneller draai ik weer terug, en weer grinnikt ze. :inlove: Zo lief!



Waar lach jij om tijdens het voeden?

Al die druiloor hard wapperd om mijn aandacht te krijgen als ik zit te KoKken tijdens het voeden :mrgreen:

Als ze heel hard met haar hoofd gaat schudden langs mijn borst met zo een keethoofd :inlove:



Maar wat jij daar beschrijft is echt super lief :inlove:

Ehhh:


  • Als ze opeens begint te blazen op mijn tepel :shock:
  • Tijdens het onderzoek: waar komt de melk nou precies vandaan? (klein slokje drinken, dan heel snel loslaten, daarna met uiterste preciezie de tepel tussen duim en wijsvinger nemen om er in te knijpen en vervolgens nog eens aandachtig te kijken en dan het hele ritueel nog een paar keer herhalen.
  • Als ze vol overgave ligt te neurien tijdens het drinken (zit in de familie, mijn zusjes deed het vroeger tijdens het eten als ze iets heel lekker vond en nu is ze 30 en doet ze het af en toe nog steeds :mrgreen: )
  • Als ze de omgeving eigenlijk ook wel interessant vindt en steeds rechtop gaat zitten, vervolgens bedenkt dat ze ook nog wel dorst heeft, zich laat vallen en naar de tepel hapt…en vervolgens mis hapt.



    En zo zijn er vast nog wel meer…



    Liefs Pinot

Whahahha, die zijn ook leuk! Wat hebben wij toch leuke kinderen, hè? :inlove:

Ik heb ook eens zo’n soort vraag gesteld:



http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=34631&highlight=

@Frogger wrote:

Ik heb ook eens zo’n soort vraag gesteld:



http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=34631&highlight=


Oh jaaaaa!!



En dit schreef ik toen:
Knijpen in een vetrolletje :oops:
Spelen met de koortjes van m'n capuchon
Bijten (nog zonder tanden, gelukkig...)


Dat is al weer 5 maanden geleden! :inlove: