lodger speen doekjes

Ahh Ik zal morgen eens naar de Etos rijden.

Ik woon dan wel in Schiedam haha maar zal toch wel bij de meeste etos filialen zijn…

Thnxs voor de tip! :thumbup:

Kan het kloppen dat ik ze bij babypark zag?

Volgens mij waren dat de doekjes die je zocht!

okee baby park dat ken ik niet…



maar dames ik ben weer voorzien ik heb aardig wat berichten en mails gehad en ben alles aan het afhandelen



super bedankt

In februari ga ik naar de huishoudbeurs en de dag dat ik ga, staat ook de negenmaandenbeurs er. Daar loop ik altijd een rondje overheen voor de leuk. Ik zal de doekjes daar ook in de gaten houden, omdat ze blijkbaar zo gewilt zijn. Mocht ik ze daar mee kunnen nemen, dan laat ik dat hier nog weten, dan hoor ik wel wie er oren naar heeft :).

als je er heen gaat mag je er voor mij wel een meenemen… :-*

voor wie wil, ik heb er 2 :wink:

@Wijnanda wrote:

In februari ga ik naar de huishoudbeurs en de dag dat ik ga, staat ook de negenmaandenbeurs er. Daar loop ik altijd een rondje overheen voor de leuk. Ik zal de doekjes daar ook in de gaten houden, omdat ze blijkbaar zo gewilt zijn. Mocht ik ze daar mee kunnen nemen, dan laat ik dat hier nog weten, dan hoor ik wel wie er oren naar heeft :).




Nou, ben vandaag geweest en heb er 1 meegenomen. Het is er 1 met grijze, blauwe en paarse stippen.



Wie wil?? PB me maar met je adres.

Doekje is weg!

Wijnanda, waar op de beurs heb je dat doekje gekregen? Hier ook een kleine tut met doekjes fan :wink:

Bij de stand van Lodger zelf. Moest ik iets invullen en dan kreeg ik informatieboekjes en een gratis knuffeldoekje.

zal binnenkort dus wel nieuwsbrieven in mijn mailbox krijgen, maar daar meld ik me dan weer voor af :mrgreen:.

Ahh oke, dan ga ik dat morgen ook even doen als ze ze nog hebben dan :wink: Thanks voor de tip :-*

Ik heb nog even gekeken voor je.

Lodger staat op de 9 maandenbeurs. Hal 11, stand 521



Veel plezier morgen! Het was vandaag knijterdruk! Wij gaan bijna ieder jaar en het was vandaag volgens mij drukker dan anders. Dus ook succes morgen :wink:.

Dankjewel, helm, knie en elleboogbeschermers liggen al klaar 8) :angel: :mrgreen:

Mocht iemand nog een doekje hebben liggen en niet gebruiken :pray: , zou ik die dolgraag willen overnemen.

ik heb deze… bedoel je die…

@klavertje4 wrote:

ik heb deze… bedoel je die…




Ja :smiley:

Tijdens het opruimen van de babyspullen (help we hebben echt geen babies meer :(), ben ik nog een lodger-doekje tegen gekomen. Lichtgroen met stippen.

Als er nog iemand op zoek is naar een doekje hoor ik het wel!

hoi hoi



zijn er nog mama;s die de lodgerdoekjes thuis nog uitgebruikt hebben liggen?



ik had er meerdere, maar dochterlief dacht laat ik ze eens in de wc gooien (incl speen) heb ze al gewassen, maar de “geur” gaat er niet meer uit, en vind het ook niet zo fris.



spenen zijn inmiddels alweer gekocht, maar mevrouw weigert dus de andere doekjes, en wil alleen die met het koord in het midden… :roll:

volgens mij moet ik er ergens nog een hebben…

ik ga zoeken.

wie het eerste PB`t kan hem krijgen… (geen idee wie er namelijk als eerste “recht” op heeft)



hier alleen maar hydrofieldoek kinderen

met opruimen kwam ik er ook een tegen, dus als iemand nog wil dan hoor ik het wel!