Linus

Jaaaaa, het is weer december! :inlove: :thumbup:

Heerlijk!

En al kunnen we de afleveringen wel dromen (SL kent hele lappen tekst, en dankzij Klara Klever roept ze nu altijd “COOL!” :lol: ) het blijft leuk!



Wat ook zo leuk is is de ontwikkelingen tussen Lucy (moeder van Burre) en Biggen (vader van Asa), ze gaan elkaar steeds leuker vinden. :inlove:



Linus (jul i svingen) is Noors.

Ook mooi: Jul i Svingen :inlove:



Ik zag de DVD box (15euro) gister nog staan bij de speelgoedwinkel, wij hebben 'm al maar misschien koop ik 'm nog wel eens :oops: , die wij nu hebben begint kapot te gaan :roll: .

@Marite wrote:

Linus (jul i svingen) is Noors.

Ook mooi: Jul i Svingen :inlove:.




zeker mooi!!!

Maar hoor toch de nederlandse tekst in mijn hoofd ‘waar alles zo vertrouwd is etc etc’ door klinken :lol:

@Pitje27 wrote:

@Mutsie86 wrote:
Ik ken het ook een beetje, maar komt het er alleen zo vroeg op? Of ook ergens in de middag…




17.00 uur




dank je wel,

naja volgen zal ik het dan niet doen, ik werk 4 dagen tot 18:15

@Pitje27 wrote:

@mamma van sharondenise wrote:
@Pitje27 wrote:
heb het vorig jaar gezien… maar vandaag ook weer gekeken…oudste vind het wel leuk… kan alleen niet lezen.




Je hoeft toch niet te kunnen lezen om Linus te kijken?

Of mis ik nu iets? :shifty:




is toch ondertiteld :think: toch?



meen zweeds/fins etc serie




Nee hoor de serie wordt op kindertijd genasynchroniseerd (schrijf je dat zo :shifty: ?)

Linus :inlove:

Toen ik het zag gistermorgen dacht ik: ALWEER!!! Hebben ze niet een keer iets nieuws???

Sorry vind het niet echt leuk.

Geweldig leuk!!! :thumbup:

Ik krijg er echt een kerstgevoel bij…die sneeuw…de kinderen…en Marvin de vder van Linus is zooooo grappig!



Ik heb de dvd van Linus, maar dat zijn alle afleveringen die in de zomer afspelen…

Naar de winterLinus ben ik nog op zoek… :smiley:

Ik zag de Winter-Linus gister bij… ff snel kijken, Bart Smit. Maar de mijne heb ik bij de Blokker gekocht.



Marvin :lol: :roll: :inlove: , het is hier zelfs zo erg dat dit het beeld is wat Th en SL bij een vader hebben (en ik moet van zoonlief maar opzoek naar een Marvin, Th wil zelfs wel verhuizen naar Noorwegen :lol: ).

Hmm, ik heb bij Linus eigenlijk ook zoiets van : nee, niet alweer…! :think:

Ik ben juist dol op tradities die ieder jaar weer terug komen! Kerst met Linus, heeeeeeeeerlijk :inlove:

@mamaartje wrote:

Ik ben juist dol op tradities die ieder jaar weer terug komen! Kerst met Linus, heeeeeeeeerlijk :inlove:




Zo mis ik nog elk jaar ‘ZWEEEEEELLLGJE!’

(was vroeger altijd op tv rond kerst… van Oli B. Bommel met dat draakje… zo zielig als die dan weer weg gaat boehoe)

Ja, Zwelligje vond ik ook echt kerst :inlove:

@mamaartje wrote:

Ja, Zwelligje vond ik ook echt kerst :inlove:




dan lag ik altijd te snikken onder een kussen :stuck_out_tongue: , en dan strak volhouden tegen mijn grote broer dat ik niet moest huilen :lol: .

Linus :inlove: en idd Zwelligje…echt kerst! :inlove:

pfffeeww ben ik toch niet de enige :lol:

(heb hem paar jaar terug op video(!) gekocht maar slechts 1 keer gezien daarna met kerst)

Ik heb Linus altijd met flarden gezien en ik realiseer met nu pas dat het een soort advent verhaal is. Komt goed uit want Lasse heeft een advent playmobiel kalender/doos gehad voor zijn verjaardag. En wachten tot de volgende dag en niet weten wat er het volgende komt is neit izjn sterkste kant dus komt mooi uit dat het daar ook aan de orde is.



Roel is helemaal fan van Marvin :mrgreen:

Ja zwelgje…die was zoooo zielig… :cry:

Nou, als er hier straks sneeuw ligt gaat mijn zoon ons erf wel sneeuwvrij maken! Heeft hij vanavond belooft! Dus, kom maar op met die sneeuw!

Ik vind Linus een geweldige naam.

:inlove: :inlove:

@schoen wrote:

Ik vind Linus een geweldige naam.

:inlove: :inlove:




Zat ik vandaag ook te denken - niet dat ik er nog kinderen bij wil maar even puur fictief of Linus dan een optie zou zijn. Of Lasse en Linus :inlove: