Linus

Ik zag het vandaag weer en blijf het toch heerlijk vinden.

En dan hou ik het vervolgens niet droog bij het liedje - thuis met kerst.



Die zou ik nog weleens ergens willen downloaden.

ooow echt? net als ik de hele week werk, jammer. Wil de dvd kopen denk ik.

Ik heb ooit gekeken wie de muziek had gecomponeerd… alleen ik weet t niet meer! :wall:

Ik heb ook gekeken vandaag

heerlijke serie :inlove:

mijn man keek me al zo raar aan toen ik het liedje op het eind meezong… wat is dit en hoe ken jij dat!!! :lol:

Tja de afgelopen jaren al met de oudste gekeken en het blijft leuk idd.

Ben em voor je aan het downloaden Bella zet em je straks wel op msn. :-*

Linus… :inlove:



Vind Nure zo’n lief poppetje…

En dat stevige meisje is zo leuk, en die vader van Linus…en…en… Gewoon allemaal leuk!

Ik wilde er ook een topic over beginnen :mrgreen: Heeeerlijke serie! Vanmorgen toen het begon mopperden de kinderen, vorig jaar vonden ze het niet zo leuk. Maar al halverwege de aflevering riepen ze:“dit is leuk!” :mrgreen: Mooi! Kan mama ook lekker 3 weken kijken :wink:

Ik stond vanmorgen in de keuken toen ik de kindjes dat kerstliedjes hoorde zingen, en ik dacht meteen oja 1 december natuurlijk.

Heerlijk lekker 3 weken lang Linus kijken, het blijft leuk zelfs voot het vierde jaar geloof ik inmiddels.

@Marieke1978 wrote:

Ben em voor je aan het downloaden Bella zet em je straks wel op msn. :-
:- :-* :-* :-*

Wij zitten hier dat liedje ook mee te zingen, lasse kende het zelfs vorig jaar.

Ik vind het ook zo’n mooi liedje,moet dan vaak denken aan vroeger en dan word ik weer verdrietig omdat het nu zo anders is :cry:

jullie hebben het toch over kerts met linus???



in dat geval, lucas is er helemaal weg van, vorig jaar al…toen had ik zoiets van huh waar heb jij het over…kerst met linus?? wij vieren kerst met opa en oma hahahaha

nu ben ik ook wat beter voorbereid en kijken we samen kerst met linus…

heb het vorig jaar gezien… maar vandaag ook weer gekeken…oudste vind het wel leuk… kan alleen niet lezen.

@Pitje27 wrote:

heb het vorig jaar gezien… maar vandaag ook weer gekeken…oudste vind het wel leuk… kan alleen niet lezen.




Je hoeft toch niet te kunnen lezen om Linus te kijken?

Of mis ik nu iets? :shifty:

@mamma van sharondenise wrote:

@Pitje27 wrote:
heb het vorig jaar gezien… maar vandaag ook weer gekeken…oudste vind het wel leuk… kan alleen niet lezen.




Je hoeft toch niet te kunnen lezen om Linus te kijken?

Of mis ik nu iets? :shifty:




is toch ondertiteld :think: toch?



meen zweeds/fins etc serie

@Fleur wrote:

Ik wilde er ook een topic over beginnen :mrgreen: Heeeerlijke serie! Vanmorgen toen het begon mopperden de kinderen, vorig jaar vonden ze het niet zo leuk. Maar al halverwege de aflevering riepen ze:“dit is leuk!” :mrgreen: Mooi! Kan mama ook lekker 3 weken kijken :wink:






haha… ik dacht het ook vanmorgen… DIT ga ik melden op KOK…



Wessel hoorde het deuntje en zei. “Hey… dat ken ik toch mama?”…

Heeft vol vermaak zitten kijken en vond het vele malen enger dan vorig jaar toen de kerstengel met boom en al naar beneden kwam…



Dat liedje… zooooo mooi…

Linus vinden wij hier ook superleuk :thumbup:

Wij hebben er een dvd van met gewone serie’s,die is ook erg leuk :thumbup:

Ja ja, ik zat ook weer voor de tv hoor… :inlove:

Ik ken het ook een beetje, maar komt het er alleen zo vroeg op? Of ook ergens in de middag…

@Mutsie86 wrote:

Ik ken het ook een beetje, maar komt het er alleen zo vroeg op? Of ook ergens in de middag…




17.00 uur