Ligprobleem

Whahahahahahaha…wat een lol toch weer ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Nou Jewel, als je dan nog proefpersonen nodig hebt om je uitvinding te testen, dan weet je me te vinden he!? ;D

Lijkt me echt zalig om weer een nacht op mijn buik te liggen, maar dat zal nog wel een hele tijd duren!!

Wurmpje, het kan nog grappiger. Mijn vriend eist dat kussen ook wel eens op en dan kan ik dus zien hoe iemand met zo’n kussen tussen de benen eruit ziet. whawhawah! Ehm… maar mss moet je er bij zijn om het grappig te vinden :wink: ;D

Over gekke manieren van liggen gesproken… Ik ga ook vaak met een kussen onder mijn voeten in bed liggen, en dan de dekens eroverheen, is ook een maf gezicht. Tja, je moet wat he met die dikke buikjes :smiley:

:-*

Ik kan me er wel iets bij voorstellen hoor!!! Ik koop gewoon nog zo’n kussen dan kunnen we allebei met zo’n banaan in bed!!! ;D ;D

En dan de camera neerzetten met zelfontspanner :wink: ;D ;D

Hahaha, twee bananen in bed ;D

Heb je trouwens wel eens geprobeer om met banaan en al om te draaien in bed? Dat gaat dus niet. Nou heb ik al moeite met omdraaien hoor, maar met zo’n banaan raak je helemaal buiten adem. Jij kan nu natuurlijk niet omdraaien door je schouder… mss wel zo veilig voor je partner :wink: Geen rondslingerende bananen!

Mss moeten we dit onderwerp omdopen tot “Omdraai probleem”, want ik ben wel benieuwd hoe meiden dit oplossen…

:-*

Whahahahahahahaha

Nou, mocht ik je ooit nog is tegenkomen, krijg je een tros bananen van me.

En ik heb een nieuw idee voor mijn slaapkamer. Ik maak een bananenkamer!!! Met overal bananen!!! En dan wil ik iedere ochtend een banaan op bed!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D