Ligprobleem

Hallo,

Ik kan helemaal niet meer lekker slapen :’( :’(
Op mijn buik liggen gaat nu echt niet meer. En ik lig altijd op mijn buik. Op mijn rug kan ik sowieso niet slapen en op mijn rechterschouder kan ik niet liggen, want die is ontstoken :’( :’( :’(
Ik heb dus alleen mijn linkerzij nog over…nacht in nacht uit op één zij liggen is helemaal niet lekker. Ik ga stijf in bed en kom er nog stijfer weer uit. Ben ik de enige ??? ??? ???

nou ik heb het probleem ook wat , ik kan oook niet op mijn buik liggen want ik heb zo’n pijn aan mijn borsten >:(

maar misschien zou je het eens met een kussen kunnen proberen als je op de rug ligt , of als je op de zij ligt , en dan een kussen wat in de rug , of tussen de knieen??

gewoon overdag eens aan het puzzelen met de kussens , dan heb je dat voor de nacht klaar , want anders wordt het ook
zo’n ergenis sávonds

succes en sterkte ermee meid :-*

Goedemorgen wurm!
Nee hoor, je bent niet de enige!
Ik kan al heel lang niet meer op mijn buik liggen, als ik het probeer gaat mijn meissie vreselijk te keer, (en terecht, zo weinig ruimte dan voor haar!)
en ik ben ook een buikslaper! >:(
Op mijn zij wil het ook niet vlotten en rug al helemaal niet,
wordt met nekpijn wakker iedere morgen bah bah bah
nee mijn nachtrust is er niet beter op geworden sinds ik een dikkere buik heb!
Ik compenseer het maar 's middags, als Milan een dutje doet, ga ik meestal ook even liggen…maar als ik moet werken gaat dat ook niet op, heb jij niet een goeie tip tegen wallen?!! hahaha
Sterkte,
Nikkie

Hahahahahaha, Nikkie, die is goed!!! Ja, dat zou nu de beste oplossing zijn, je wallen wegwerken!!! ;D ;D ;D

(maar stiekem hoop ik ook nog op een keer een heerlijke nacht)

Mijn buik is nog niet zoooooooooooooo groot dat ie in de weg zit, maar ik merk wel dat ik mijn slaaphoudingen ook moet aanpassen.

Wat ik ewl heb gelezen is dat op je linkerzij liggen het beste is voor de doorbloeding (gezien de ligging van je hart) van zowel jou als voor de baby…
Schrale troost he Wurmpje?

Sterkte met je rechterschouder hoor!

Liefs, Jewel :slight_smile:

Hey Jewel,

Nou dat is dan een klein beetje een schrale troost… :smiley: ;D

Waar ik alleen een beetje bang voor ben is dat straks ook mijn linkerschouder ontstoken is, omdat ik daar nu hele nachten op lig… :frowning: En ik probeer echt iedere avond in slaap te vallen op mijn rug, maar dan lig ik gewoon wakker te wezen. Het lukt niet, in slaap vallen op mijn rug. Dat zou nu geweldig zijn, als ik dat kon.

Sorry voor mijn gezeur hoor, maar heb zo’n slecht nacht gehad en ben echt weer superstijf uit bed gekomen dat ik gewoon een beetje chagarijnig ben nu.

En tegenwoordig ben ik sowieso al erg goed in zeuren geworden :wink:

hey meid het hoort er allemaal bij , je kan hier je hart luchten , en beter dat je hier even je gal spuugt dan dat je mannetje alles over zich heen krijgt want dat bevordert de relatie ook niet :wink:

Hé Wurmpje,

Er is niets vervelender dan een slechte nachtrust!! Dus je probleem is erg herkenbaar.
Ik ben al mijn hele leven een buikslaper en ik heb het nog lang volgehouden in mijn zwangerschap, maar nu gaat dat toch echt niet meer. Ook op mijn rug kan ik niet liggen, want die kleine is nu zo zwaar dat alles wordt dichtgeknepen. Dan blijven er dus alleen twee schouders over, maar dat slaapt voor geen meter, laat staan dat je dus maar één schouder kunt gebruiken zoals jij :o :-/

Ik heb zelf een tijdje geleden zo’n voedingskussen gekocht, zo’n hoefijzervorm. Dit is een handig hulpje om toch eens van slaaphouding te kunnen wisselen.
Je kunt het onderste deel tussen je benen leggen, waardoor je er tegenaan kunt “hangen” en het gevoel krijgt alsof je op je buik slaapt. Je kunt hem ook tegen je rug leggen en er zo half op leunen, dan lig je niet helemaal op je rug, maar wel een beetje…

Oké, ik leg het ws erg vreemd uit, maar het is zeker de moeite waard om uit te proberen en straks kun je het kussen gebruiken bij borstvoeding geven en om je kindje lekker in de box te laten zitten.

Veel succes!
Liefs, Xanna

Hey Xanna,

Nou dan ga ik dat maar is proberen, ik snap wel wat je bedoeld denk ik, dan hangt je buik vrij tussen jou, het kussen en het matras, toch???

Hhahahaha, moet manlief gewoon wat ruimte inleveren :wink:

:-* :-* :-*

Ik ben ook een echte buikslaper!!
Gelukkig lukt me dat tot nu toe met 1 opgetrokken been aardig, dan ligt mijn buik nog niet echt helemaal in het matras. Maar ik hou mijn hart vast voor als dit ook niet meer lukt dan krijg ik vast en zeker ook slaapproblemen.
Ik was ook van plan om dan zo’n borstvoedings kussen te gaan kopen lijkt me wel een redelijke oplossing.
Nou in iedersgeval veel suxxes er mee!!

Nou, ik heb ff geoefend met wat kussens en toestanden, en ik heb een manier gevonden dat ik lekker lig. ;D ;D ;D ;D ;D

Ik denk alleen dat mijn man er minder blij mee is, want hij heeft nu nog ongeveer 30 cm over om te liggen :-/

Maargoed, we gaan vanavond nog wel ff met zijn tweetjes puzzelen :wink: ;D

HAHAHAHA!!! Die wurmpje! Grapjas!! Hoop dat je lekker slaapt meid!
groeten, Pleun

Whahaha Wurmpje!

Ik wens je een goede nachtrust toe meis!

Groetjes, Jewel :smiley:

Joepie ;D

Ik heb lekker geslapen vannacht!!! Ik heb eeb boemerang kussen voor op een waterbed(alleen geen waterbed :-/) maar daar ben ik overheen gaan hangen. Ik was zo weg ;D ;D ;D ;D ;D Niet wakker geweest en net om 9.00 eruit gegaan :wink: :wink:

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk :slight_smile: :smiley: ;D Bedankt Xanna voor die supertip!!!

Wat goed Wurmpje!!!

Ik wilde net patent gaan opvragen voor mijn idee:

Een matras op maat laten maken voor zwangere buikliggers.
Dus: een gat voor de buik en twee gaten voor de borsten.
Helemaal aan jouw lichaam aangepast! :wink: ;D

:D, Jewel

Wauw wurmpje, wat heerlijk dat je eindelijk lekker hebt geslapen!! Graag gedaan hoor, ik weet hoe vervelend het is om niet lekker te slapen. Mijn vriend neemt het gebrek aan ruimte daarom ook wel voor lief, die is allang blij als ik geen ochtendhumeur heb, haha. In het begin vroeg hij: Mag die banaan weg? :stuck_out_tongue: Maar alles went, hihi.

Jewel, ik zou je matras meteen kopen! Maar ik heb dan wel een hijskraan nodig om er weer uit te komen ::slight_smile: Ik kan me nu al nauwelijks omdraaien, zonder iedereen wakker te steunen en kreunen, haha!

:-*

Hahahaha, ja die banaan in bed!!!

En Jewel, ik koop hem ook hoor, dus ik zou toch dat patent maar aanvragen als ik jou was ;D :wink:

Hoi Allemaal!

Goh wat moest ikweer lachen, jullie zijn hartstikke inventief hoor! Goed!
En de opmerking van Xanna daar heb ik nog wel een aanvulling op, ze schreef: ach ja alles went…
en ik zeg daarop: ZELFS EEN VENT!..hahaahahaha
rijmt zo lekker he, nu met de sinterklaas tijd! ;D ;D ;D ;D
groeten aan jullie voeten :wink: :slight_smile:

Ik moet wel lachen om die bananenverhalen van jullie hoor! :smiley:

Goh, mijn ideetje slaat wel aan he… ;D
Dat opent perspectieven! :wink: ;D

Nikkie: haha, in gedachte hoorde ik dat er ook achteraan ;D Tja, een banaankussen in bed of een vent, wat is het verschil? :wink:

:-*