Lig echt helemaal in een deuk!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

vind hem ook grappig :lol: …



Alleen is het niet meer grappig als je zelf loopt voor de alzheimer stichting omdat je vader van 55 jaar dement is en je iets wilt doen en mensen dan allerlei grapjes maken aan de deur… (doe je met de nierstichting en kanker ofzo toch ook niet :think: )…

Deze week is de collecte dus aan mij voorbij gegaan :cry:



grts patricia

Nee daar zit ook weer wat in :hug:

Ik snap je beweegredenen wel Patricia, maar mogen we dan nog wel ergens om lachen? mogen we dan nog wel iets eten? er is altijd wel iemand die geraakt is door een bepaalde situatie. Dat moet een mens niet weerhouden :wink:



Hoe dan ook is het in dat geval van jou natuurlijk niet leuk :hug:

Heel veel sterkte met het verlies van je papa Patricia :hug:

tuurlijk mag je wel lachen… En dat moet ook hoor, zekers wel…

En zoals ik het bij jou begrijp uit je verhaal heb je het alleen tegen je man gezegd het grapje… En tuurlijk zou ik dan ook gelachen hebben toen ze voor de tweede keer aanbelde, is toch ook hilarisch…



Ik bedoel alleen te zeggen dat er soms ongepaste grapjes gemaakt worden tijdens de collecte voor de stichting alzheimer die ik liep en dat vind ik niet kunnen… Dat doe je over kanker toch ook niet… Dan ga je toch ook niet een grapje tegen de collectant maken over kanker…

Zo bedoelde ik het…

Sommige mensen die collecteren doen dat met een rede, ik dus ook… Ik kies bewust waar ik voor loop…



grts patricia

precies, wat je zegt, collectanten zijn vaak mensen met een link naar de stichting :wink: Begrijp helemaal wat je bedoeld.



Hier was het een prachtige samenloop van omstandigheden :mrgreen:

Goh, patricia, een jong-dementerende vader… :frowning: Ik heb ook een vader van 53 die dementerend is, hij heeft FTD (dementie van de frontale en temporale kwab). Je hoort het niet vaak!



Super dat je collecte loopt! :-*