als lars een meisje was geweest dan had ze amy geheten en zo denk ik er nog steeds over als er ooit een tweede komt :inlove:
@Kiddo wrote:
Was Fenna :inlove: al genoemd?
Is een heeeeeel lieve naam… :mrgreen:
Vind toch Fenne net iets liever!!!

:thumbup: Of mona, mara, niene, sterre, mila … (heb ons lijstje even geplunderd! :inlove: )
Britt
Kim
Sanne
Yenthe vind ik ook zo mooi. Is Aniek’s 2e naam omdat een Y niet bij onze achternaam stond.
Ik vind het zo moeilijk het probleem is ook dat wij veel mensen kennen en het dus raar is om je kind dezelfde naam te geven.
Maar daardoor vallen er dus hééél veel namen af
Femme
Jacinta
Elise
Nathalie :inlove:
Esmée :inlove:
@Marieke_5000 wrote:
Nathalie :inlove::mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :inlove: :inlove:
Esmée :inlove:
mila
milou
nova
Vrienden van ons geven hun 2e kind als het een meisje wordt dezelfde naam als wij het aan een meisje geven als die er ooit bij ons komt. Wij hebben al besloten de naam te blijven gebruiken, omdat wij hem al jaren in onze gedachten hebben. Onze vrienden weten daarvan af en we laten aan hun de keus. Kijk het is natuurlijk goed mogelijk dat wij geen meiden krijgen en dan zouden hun hun kind niet de naam hebben gegeven, omdat wij dat ook zouden doen. Ik ben benieuwd wat ze uiteindelijk gaan doen, eind april wordt de kleine verwacht.
Ik had al een lijstje neergezet maar Victoria is nu ook weer opnieuw op zoek:
Dominique
Annabel
Julotte
Valerie
(dit zijn de namen van 2 tweelingen in 1 gezin)
Frederique
Isabel(le)
Meiden leuk dat jullie zo meedenken :thumbup:
Welkom, nou ik zou het toch niet zo leuk vinden van je vrienden en er ook iets van zeggen :silenced:
@victoria wrote:
Welkom, nou ik zou het toch niet zo leuk vinden van je vriendenen er ook iets van zeggen :silenced:
Dat ligt er natuurlijk wel aan of die vrienden al wisten dat zij die meisjesnaam hadden.
Onze meisjesnaam is ook al genoemd in dit topic, dus die valt blijkbaar ook in de categorie lieve meisjesnamen. Dat vonden wij zelf ook al :inlove: .
Tom en Isabel vind ik toch de leukste!
Ik vind Isabel echt een super leuke naam!!! En nee ik heb een hele andere naam voor mijn kleine meid
Tom en Sabine
Tom en Anouk
Tom en uuuuhhhh ben hier niet zo goed in :mrgreen:
:-*
Tom en Nina
Tom en Maud
Tom en Lila
Tom en Annemijn
Verder iemand nog lieve meisjesnamen
Tuurlijk. Wat dacht je van:
Meike
Maura