lieve meisjes naam

@Heksje wrote:

biebels…**** (verwijderd door Biebels) staat zo raar :wink:
:lol: 8)

:wink:

Mijn inzending: Jonne



gr. Nienke

Olivia is natuurlijk een hele lieve naam, we noemen haar ook vaak Oliefje :inlove:



maarja eigenlijk heb ik liever niet dat er veel Olivia’s worden geboren,

dus beschouw deze inzending maar als niet gezonden :mrgreen: :roll:

Ons allerliefste kleine meisje heet Marlot. Dat vonden we stoer en lief tegelijk! (en haar grote broer Noud noemt haar Lotje!)



groetjes Maartje

Mila (hihi, zie onderstaande banner)



Betekent “Bemind”

Merijn :inlove:





Anita

Mijn vriendinnetje vroeger heette: Emmy, en ik krijg er nog steeds een heel warm gevoel bij :slight_smile:

Zoë vindt ik een lieve naam.

Saba is natuurlijk de liefste naam :snooty: :wink: :mrgreen: , maar als het ook bij Tom moet passen… uhm… :think:… Eline vind ik mooi en lief. Of Sophie (hockeynaam mocht toch hè?). Of Lotte, ook zo’n schattige naam.

Wat ik nooit zo begrijp is waarom de kindernamen bij elkaar moeten passen :think:

Victoria, ben ik met je eens hoor, maar ik nam even automatisch aan dat dat de “opdracht” was :oops: :wink: .

Marlinde vind ik lief, Anna Sofie ook ;-), Leanne, Liselotte, Silke, Merle, pff en mijn favo naam noem ik even niet :mrgreen:

@victoria wrote:

Wat ik nooit zo begrijp is waarom de kindernamen bij elkaar moeten passen :think:


Dat staat leuk op de kerstkaarten :wink: . En het klinkt lekker als je ze roept voor het eten :lol:

ja, emmy vind ik ook superlief



Kennen jullie de ouwe blokboekjes van kleine beer, zijn vriendinnetje heet ook emmy

:inlove:

Karlijn :inlove:

Renske :inlove:

Nienke

Julie

Imke

Danique

Margot

Mirte

Frederique

Janne



Deze namen hebben voor mij een hoog lief gehalte(vooral de eerste 2 :mrgreen: :inlove: ) en ook wel een behoorlijk hoog hockeygehalte.

Nu ik het hier zo op schrijf, ben ik ook wel van de hockeynamen :smiley: 8) want een evt zusje van mijn meiden zou ook wel eens zo’n naam kunnen krijgen (nu eerst hubbie nog overtuigen, om voor een derde te gaan)

@Biebels wrote:

@victoria wrote:
Wat ik nooit zo begrijp is waarom de kindernamen bij elkaar moeten passen :think:


Dat staat leuk op de kerstkaarten :wink: . En het klinkt lekker als je ze roept voor het eten :lol:




Ohh oké :think:

Maar verder heeft het geen enkele toegevoegde waarde :mrgreen:

:inlove: Yana :inlove:



:mrgreen:

@victoria wrote:

@Biebels wrote:
@victoria wrote:
Wat ik nooit zo begrijp is waarom de kindernamen bij elkaar moeten passen :think:


Dat staat leuk op de kerstkaarten :wink: . En het klinkt lekker als je ze roept voor het eten :lol:




Ohh oké :think:

Maar verder heeft het geen enkele toegevoegde waarde :mrgreen:




ik vind het wel raar hoor als je ene kind Bram heet en je andere kind b.v. Yana… dat klinkt gewoon van geen meter samen. En het is volgens mij ook een kwestie van smaak dus meestal passen namen daardoor gewoon bij elkaar…



enne ja roepen voor het eten he :lol:



natas

Piet en Xaviera



Jan-Willem Christiaan en Klara :mrgreen: