leuke woorden van je kleine

pinda pasta = chocopasta of pindakaas

Omdat een “snoepie” heel lekker is, plakt hij achter iets wat hij ook lekker vindt standaard een “ie” lijkt het wel.

Melkie

Chocolatie

Chippie

Koekie

Snoepie

Appelsappie

Geweldig topic dit. Tiet = piet , klaasje= sinterklaas (heeft erg veel indruk gemaakt). Lelle= bellen , booto = boterham , laaike = maaike (al zegt ze dat nu alweer een hele tijd goed). Pasaa = chocolade pasta, rijje= rijden net als glijje = glijden.

issa wil soep op= melissa wil jus op haar groente :mrgreen:

tom wil graag ku.tselen :oops: :shifty: :mrgreen:

kNutselen dus :angel: :lol:

Ik heb bij de appie een boekje over babysmurf gehaald… En nu wil Kaylee steeds lezen over “babyslurf” :lol: :inlove:

:mrgreen:

ik had “lavenen” nog niet genoemd…

heb er erg lang over gedaan eer ik doorhad wat ie nou bedoelde,

maar ik ben er achter:

het betekent lippenbalsemen :mrgreen:

Lasse hield vandaag voet bij stuk - het is soeppeballen (voetballen :roll: )

en ook niet veranderen ookal zegt mama het 100 keer.

Nee mama - soeppeballen!!! Ok lasse jij je zin :mrgreen:

En ook hier zijn de gurfen gearriveerd 8)

Gisteren schnitzel gemaakt, vlees eerst door het ei halen en daarna door de kameel :lol: :lol: :lol: En zelfs na elke keer “nee Kaylee paneermeel” bleef het kameel… :inlove: :lol:

Lana zei altijd asje voor alsjeblieft. Nu is het geworden asjepetoe :inlove:

Haha hier is het affebieft…

En we eten nooit spaghetti… nee wij eten pegetties…

en wij gaan niet die kant op… wij gaan die tank op…

En luier is luiler… haha…

en Joyce kreeg medicijnen voor de spruw… zegt Tessa Joyce moet babycijntjes he mama hahaha…

Hihihi…

De smurfen heten hier, jawel: “blauw”.

Papa had van AH een pluchen exemplaar meegenomen, die mocht Sophie wel hebben van Emma, dat was een “biebie-blauw”.

En omdat we het zelf stiekum ook nog wel grappig vinden had papa een paar smurfen DVD’s gedownload, maar daar vond Emma nog niet zoveel aan. Toen het was afgelopen zwaaide ze:“Dahaaa, blauw!”

Vliegtuig = vliegfluig

Witlof = wifwof

Pardon = aplon

alissa zegt …dankeblieft en ehh ik zal strax haar boekje even er bij pakken daar schrijf ik dat allemaal in :inlove:

Potlood = paplood

Vuist = puist

Bij deze 2 woorden krijgt hij het niet voor elkaar om ze goed te zeggen!

Stan gaat altijd op zo’n wit kunststof opstapje staan om mama en mirthe een kusje te geven voor hij naar bed gaat (dan zit ik Mirthe namelijk de fles te geven). Vandaag stond het opstapje ergens anders.

Stan: “Opstaander is er niet!” :mrgreen:

melissa heeft ooit een pop met de kop in een kaarsje geduwd, resultaat een zwarte plek op het hoofd. Die pop heet nu. “brandpop” :roll:

spinazie=smiezemazie

niemand=niksmand

Loop ik vandaag met Stan langs de geparkeerde auto’s, zegt hij:

“Kijk mama, die auto heeft een plasser!”…

…een trekhaak dus!!! :mrgreen: :mrgreen:

Ik kwam niet meer bij!!! :lol: :lol: :lol: