ha :inlove: heerlijk he die moppetoetjes.
hier wat van dana:
leflee doen: zelf doen
alle poezen en katten heten binkey
hier ook geen r in een woord, maar wel als laatste letter… en hoe :roll: :mrgreen: als ik aan haar vraag of ze bijvoorbeeld drinken wilt, zegt ze: neeee hoorrrrrrrrrrr en wel met de aardappel r :lol: :lol:
maar brood is bjood, en drinken is djinken :mrgreen:
feest = staartje
vanmorgen in de tram
Luna zet haar nijntje zonnebril op en zegt stoer he
stoerrrrrr
:inlove: :inlove:
Pooi (=mooi)
nijn (=konijn)
tieten :oops: (=fietsen) :mrgreen:
whahahahaha… Anita, die laatste is heeeeel herkenbaar!
Ik was net bevallen van Peter, zegge een week of 2. Kwam mijn schoonmoeder oppassen omdat ik even naar Gamma wilde fietsen met mijn mooie kleine dochter van 13 maand.
Zat ik haar te leren dat wat wij deden idd “fietsen” was.
Op de terugweg van de gamma had ze het ineens door en ze zat maar “Ikke tieten mama” en toen ineens reden we langs een wegopbreking waar een zooi bouwvakkers van de Bam bezig waren met leidingen enzo en zit ze ineens gewoon te schreeuwen “Joehoeeeee. Nikki tieten!!!”
Ik ben werkelijk nog nooit zo rood geworden en die Bam werkers lachen!! :lol:
Peter heeft trouwens ook nog een leuke, hij heeft hemdjes en onderbroeken en rompers… hemdjes kan hij goed zeggen, maar rompers daar maakt hij steevast “hempers” van :mrgreen:
Camping bed= kempti bed
Viespeuk= piespook
Luier= loela
Arm= ammetj :eh:
Piespook vind ik ook errug leuk :lol:
Eryk (4 jaar) zegt n**ken ipv ruiken.
Laatst las papa een verhaaltje voor (klein duimpje) en de reus rook kinderen. Na het verhaaltje zegt Eryk tegen papa:
De reus neukt kinderen!
Lig je dan dubbel of niet?
Anke
Echt wel! :lol: :lol: :lol:
Heerlijk al die uitspraken :mrgreen:
Amélie zegt geilen i.p.v. glijden van de glijbaan, ze zegt wel gijbaan (zonder L).
Mijn man pakte onze dochter laatst vast, zegt ze “Hou mij los!”
Verder heeft ze koosnaampjes voor ons :lol:
Papa=Papapipipapiyo :inlove:
Mama=Mamamimimamiyo :inlove:
En de vriezer ligt natuurlijk vol HAKETJES met dit warme weer
Raketjes
Anke, Pumba wat hebben jullie vieze kindertjes zeg :snooty: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
:mrgreen:
Amélie roept altijd als je haar op tilt en ze wil het niet: Laat me!
Vanmorgen zei mijn man tegen haar: kijk eens, het regent heel hard. Zegt zij: ach, wat jammer.
hey,
leuk topic!
lente van 3 heeft voor haar verjaardag een zaklamp gekregen.
zij houdt bij hoog en laag vol dat het een lampzak is!! lachen!
die houden we er in :thumbup:
liefs van rose :-*
@Anke wrote:
Laatst las papa een verhaaltje voor (klein duimpje) en de reus rook kinderen. Na het verhaaltje zegt Eryk tegen papa:
De reus neukt kinderen!
owwwwwwwwwwwwwwwwwwwww val echt van mijn stoel.. mennnn hoe houd je dan je lach in.. :o :o :o :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
@Anke wrote:
Piespook vind ik ook errug leuk :lol:
De reus neukt kinderen!
Lig je dan dubbel of niet?
Anke
HAHAHAHA, kan je dan je hoofd in een plooi houden??? :mrgreen:
Hier wil mijn zoon graag steentjes in zijn drinken!! :mrgreen: (ijsklontje)
Mama heeft borsteltjes!! (borsten)
Mama heeft ook geen baby meer in haar buik, maar BLUBBER :wall:
In de hunkemoller!!! :mrgreen: Zoonlief komt het hoekje om met een roze string (hoe hij het ook uitzoekt :think: )
Roept…Oh mama wat een mooie kleertjes he??? :mrgreen: :mrgreen:
Emma wilde gisteren een spelletje doen met gooisteenties (dobbelstenen) :inlove:
Mijn dochtertje van 3 kan al een jaar of zo de K niet uitspreken. Dat wordt voor haar een T (gelukkig schijnen meerdere kindjes hier last van te hebben en gaat het over :think: ).
Soms levert die uitspraak hele grappige woordjes op.
Andere grappige woordjes:
gieper de gepiep - hieper de piep
kukeleku (doet de haan )- kan het niet eens opschrijven maar het klinkt bij haar als ‘groeten van ruud’ :inlove: :inlove:
Ze maakt van meervoud nog meer meervoud
bloemen -> bloemenens
boterhammen -> boterhammens
ik heb een paar weken geleden eindelijk ontdekt wat nano bedoelt met een rommelpot.
das namelijk een brommer, of motor.
JÃ -ter (zijn eigen naam Jasper)
Luca heeft ook van die bere goede uitspraken.
Zo hebben wij een hond die erg kwijlt en Luca roept dan regelmatig ‘’ Gatver mam, Diezel lekt weer" :lol:
Ook was hij laatst verkouden en had constant van die waterige oogjes en toen waren volgens hem zijn oogjes stuk
Toen ik op een avond een hele heldere volle maan zag en tegen Luca zei dat ik de maan zo goed kon zien kreeg ik als antwoord “tuurlijk mam, daar zit toch een lichtje in” :mrgreen: :lol: :mrgreen:
Een placemat is een tafeldekkertje :mrgreen: