leuk online spel

@Szus wrote:

@jet1981 wrote:
Kheb de sla al verkocht! Heb veel gezaaid en geoogst vanmiddag!

Kon de gang niet vinden, dus ben maar lekker gaan internetten

De gang? Die zit meestal achter de huiskamerdeur :stuck_out_tongue: :lol:

Ohhhhhh! Dat is waar ook! Morgen weer een dag

@romata wrote:

@Szus wrote:
Ik ben net Onkruidverkoper geworden.

Vandaag tijdens de lunch geen kans gehad om even snel te oogsten en zaaien. Opbrengst van vandaag valt tegen dus :s

Maar goed: morgen beter.

Romata: :thumbup: Ga je nu sparen om je tuin versieren?

Jet: je gaat lekker. Succes met de massaproductie :wink:

Ja maar dan moet ik nog ffies doorsparen :lol:

Het is woensdag, dus heb maar eens de bus naar het onderzoekscentrum gepakt. Ik denk dat ik voordat ik aan versieringen begin maar eens 5000 gB ga sparen om mijn water te verrijken met kunstmest: goede investering denk ik :thumbup:

Er komt weer een opdracht aan dames !!

Hallo, onze chefkok is van plan om morgen zijn heerlijke vegetarische stoofpot op te dienen. Hij heeft 702 wortelen, 520 aardbeien en 500 radijzen nodig. We betalen je 70,00 gB.

Wat een rare stoofpot
 :think: ik mag hopen dat het niet allemaal in een gerecht gaat :mrgreen: :wink:

@romata wrote:

Hallo, onze chefkok is van plan om morgen zijn heerlijke vegetarische stoofpot op te dienen. Hij heeft 702 wortelen, 520 aardbeien en 500 radijzen nodig. We betalen je 70,00 gB.

Daarom heb je wortelen van me gekocht vanmorgen
 :mrgreen:

LOL!

Quest tot nu toe:

#1 sla 1000

#2 wortels 2400

#3 komkommers 1800

#4 702 wortelen, 520 aardbeien en 500 radijzen

shi
 wat is dat verslavend!

mijn naam: marispausini zit op server 1.

Is de eerste quest 1000 sla?

@romata wrote:

Bedankt voor de waarschuwing :mrgreen: dan weet ik waar ik me vanavond mee bezig moet houden :wink:

Maris, welkom! Klopt, ik weet niet meer precies wanneer hij komt, maar geloof ik wel binnen de eerste paar dagen. Succes ermee alvast :thumbup:

Szus: dank je :wink:

Ik heb wat sla en wortels op de markt gezet

Maar verkoop je je groenten altijd?

Bij de eerste was het binnen 1 minuut verkocht, maar wat er nu op staat, is nu na 10 minuten nog niet verkocht
 ?

@Maris wrote:

Szus: dank je :wink:

Ik heb wat sla en wortels op de markt gezet

Maar verkoop je je groenten altijd?

Bij de eerste was het binnen 1 minuut verkocht, maar wat er nu op staat, is nu na 10 minuten nog niet verkocht
 ?

Hangt helemaal van je prijs af. Ik zie dat jij nog wortels hebt staan voor 0,08 per stuk. De laagste prijs op de markt is momenteel 0,07. Maar de prijs in de winkel is maar 0,06. Slimme mensen kopen dus in dit geval in de winkel en niet op de markt.

Op deze manier kan het dus best even gaan duren. Maar je hebt best kans dat als je ze vannacht laat staan en de wortels van 0,07 ‘op’ raken op de markt dat je ze wel verkoopt.

Hangt in dit geval dus van je geduld af

Ik zie dat er iemand 173000 wortels en iemand anders nog 16000 wortels voor 0,07 op de markt heeft staan
dus misschien moet je wel heeeel veel geduld hebben :think:

ah ik begin het te snappen!!

Ben ook gepromoveerd tot bonenplukker!

Dat ging snel :wink:

als je je te koop gezette groenten op de markt weer wilt annuleren, kost dat je dan ook geld??

:o Ik heb net een mol vermoord :cry:

Maar ja; moet’ie maar niet in mijn tuin gaan graven :wink:

:lol: :lol: :lol:

@Maris wrote:

als je je te koop gezette groenten op de markt weer wilt annuleren, kost dat je dan ook geld??

Het kost je de 10% die je hebt betaald toen je ze te koop zetten. Die moet je namelijk opnieuw betalen als je ze voor een lagere prijs opnieuw te koop zet.

Grappig, er lag een schat in mijn tuin :mrgreen:

:mrgreen:

:twisted: Iemand heeft mij een mol gestuurd :lol: :lol:

wie o wie iemand hier :P:P ?

Net de Quest van de komkommers afgerond. Whats next, tuintje ligt er weer bij met allemaal knoflook, bloemkool, aardappels
 elk geval de lang bloeiers aan weerzijde’s kanten.

En in het midden de korte bloeiers. Geld maken is opzich niet moeilijk hé!

Ik ben nu pieperrooier
(65018 score).