Zo ben nu vogelverschrikker
:dance:
Ik begrijp niet waarom stemmen op mijn tuintje niet lukt⊠moet je daarvoor nog iets aanvinken ofzo??
ik heb even teruggelezen over de premium accounts/coins.
Maar als ik dus 30 coins heb, kan ik wel naar die speelgoedwinkel>?
Ik heb geen paypal en weet niet wat de snelste manier is om dan toch premium te zijn?
weet iemand dat?
toch maar een paypal aangemaakt⊠:shifty: :oops: :mrgreen:
kijken hoelang het nu duurt. heb met cc betaald.
EDIT: binnen 1 minuut!! :shock: WOW
wat is dat dan dat premium?
premium account:
Een premium-account heeft flink wat voordelen.
Hulpkabouters
Je bent dan in de mogelijkheid om de waterhulp permanent aan te stellen in Bloesemdorp vanaf level 5 en verder voor slechts 1000 gB. (Let op: Je waterhulp doet alleen zijn werk zolang je nog een premium-account hebt. Je zult het echter niet volledig verliezen wanneer je premiumlidmaatschap afloopt, want wanneer je deze weer activeert is hij er weer gewoon bij zonder dat je hem voor de tweede keer (1000 gB) te moeten kopen!)
Auto
Als aanvulling (ook vanaf level 5 en verder) kun je ook een flitsende auto kopen voor 500 gB die ervoor zorgt dat je naar beide steden en de markt in Tuinzicht met een directe link kunt gaan.
Vanaf level 8 en verder kun je een extra tuin voor 90.000 gB kopen, en vanaf level 9 en verder kun je een extra opslagplank aanschaffen. Je zult die dan aan de linkerhand in je bungalow vinden.
Decoratie
De apparatenwinkel zorgt voor decoratie die je tuin mooier zal maken. Elke decoratie dient minstens Ă©Ă©n dag in de tuin geplaatst te worden. Wanneer je de decoratie aan je tuin hebt toegevoegd, dien je 24 uur te wachten voordat je haar ergens anders kunt plaatsen, deleten of verkopen.
Premium account activeren
Klik op de kleine âcâ naaste de logout knop om je premium-account te activeren. Het activeren van een premium-account kost je 30 Coins. Je kunt zelf beslissen voor hoeveel maanden je de account wil activeren. De premium-account zal zichzelf niet vernieuwen.
oke nou ik doe eerst nog maar even zo dan!!
haha heb vanmiddag 3 tomaten planten bij intratuin gekocht, en spaanse peper en aardbeien planten⊠whahahaha ga nu in het echie verbouwen
verkoop je ze dan ook voor 0.01 cent? lol
nou nee voor eigen consumptie :drool:
spaanse peper :drool:
Maar is heel erg moeilijk om zelf te kweken.
Tomaten en aarbeien zijn een makkie
het begin is er he :mrgreen:
@romata wrote:
spaanse peper :drool:
Maar is heel erg moeilijk om zelf te kweken.
Tomaten en aarbeien zijn een makkie
Dus spaanse pepers zijn⊠:shifty: âŠlanggroeiers zegmaar?
:lol:
Succes met je echte tuintje Oessie :thumbup:
ja heb de eerste quest voltooid :dance:
Feli Oessie
Ik heb vanmorgen de spinazie-quest (eindelijk) voltooid. Heb besloten niet te spieken wat de volgende quest is: ik zie het wel
Ga gewoon lekker sparen en wat dingen verkopen.
Ff quest-vrij: heerlijk :mrgreen:
aan die guest zit daar ook een tijd aan?
Nee, je mag net zo lang over een quest doen als je wil.
Daarom heb ik het met de laatste ook relatief rustig aan gedaan: ruim een week. Maar had geen zin om een paar dagen maar 1 ding te zaaien :snooty:
haha nee dat lijkt mij ook niets aan⊠die kroppen sla heb ik ook niet alleen verbouwd, heb er van alles in zitten nu⊠let altijd wel beetje op dat ik savonds tegen half 10 de dingen doe die langer moeten, snachts slaap ik toch :thumbup:
Goede strategie Oes :thumbup: . Die gebruik ik nu ook nog steeds. Niet voor de echte langgroeiers maar vooral voor dingen die tussen de 5 en 10 uur duren. En 's ochtends voor ik naar mân werk ga net zo
Goed gedaan Oessie
Ik zat maar te wachte en te wachten op de volgende quest en die kwam maar niet.
totdat ik weer eens naar de stad ging en toen kreeg ik hem pas.
dus is je quest voltooid dan moet 48 uur daarna naar de stad en dan krijg je de volgende quest.
Mijn tuintje is sinds gisteren helemaal schoon en ik ben nu een flinke voorraad aan het maken.
Ik help wel de klanten maar omdat ik nu toch even geen gbâs nodig heb verkoop ik niets op de markt.
Hoeveel voorraad raden jullie aan van alles 500 stuks ofzo?
voorraad aanraden⊠tja ik begin er niet meer aan.
Ik had overal heel veel voorraad van, maar toen kwam de spinaziequest.
Dus nu is alles telkens op.
Eerst wilde iedereen asperges, en nu aubergines.
Morgen zullen ze dus wel komen voor bosbessen of frambozenâŠ
Die moeten ook âlangâ .
Ben nu sparen voor quest 10. zoooooo veel uien argh!