Ik heb de wortels al klaar voor de volgende opdracht, maar zit meteen ook op de komkommers :shifty:
Heb nu de helft met langdurende groente en de helft met korteā¦Als dekorte klaar is gooi ik daar weer wat lange bij en dan ga ik toch echt morgen weer verderā¦Zit al de hele dag wel te kijken :shifty:
Volgens mij is de extra plank een echt premium-ding. Anders moet je wachten tot quest 45 :eh:
Volgens mij heeft het niet zo veel nut om 2 quest vooruit te sparen. Je kunt je veel beter richten op verkoopbaar spul produceren. En pas na het voltooien van een quest aan de volgende beginnen.
Anders ben je straks een kei in quests maar het je te weinig GB om āleukeā dingen te doen.
Je kan ook contracten naar jezelf versturenā¦ en zo worden je vooraden opgeslagen! :thumbup:
Je bedoelt dat als je plek op een plank wilt leeg maken je een contract met de hele āpotā aanmaakt gericht naar jezelf. Dan verdwijnt het potje van de plank. En als je het potje weer nodig hebt āaccepteerā je het contract en komt het potje weer op de plank.
Je kan ook contracten naar jezelf versturenā¦ en zo worden je vooraden opgeslagen! :thumbup:
Je bedoelt dat als je plek op een plank wilt leeg maken je een contract met de hele āpotā aanmaakt gericht naar jezelf. Dan verdwijnt het potje van de plank. En als je het potje weer nodig hebt āaccepteerā je het contract en komt het potje weer op de plank.
Begrijp ik dat goed?
Klinkt geniaal! Goede tip Nachtvlinder :thumbup:
jup vlgens mij wel. Ik heb nog niet echt met contracten gewerkt ( ben erg newbie ) maar zal eens even voor je kijken :thumbup:
heb gecheckt, en het kan! Je kan ook voor jezelf een contract maken voor 0,01 gb per stuk!
Contracten naar jezelf sturen is gewoon toegestaan. Als je echter contracten naar iemand anders stuurt voor deze prijs zul je risico lopen om geblokkeerd te worden voor cheaten.