leuk online spel

@Mich@ wrote:

Belly en Matsjo wat zijn jullie spelnamen en welke server zitten jullie?

Dan komen jullie gauw op lijstje. Voor de rest heb ik alle gegevens wel.

Willen we ook rangen toevoegen aan lijstje of niet? of met welke Quest we bezig zijn? zeg het maar :slight_smile:

BellyBelly, en ik zit op server 1 :wink:

nachtvliinder : dank je wel!!

Hier werkt het wel, je moet dan om naar rechts te gaan bijv. heel lang op de 6 drukken en dan enteren. :thumbup:

Lijstje is geupdated :slight_smile:

Er is dus nog ruimte voor of quests of rangen.

@Mich@ wrote:

Lijstje is geupdated :slight_smile:

Er is dus nog ruimte voor of quests of rangen.

Ziet er toppie uit hoor! :thumbup:

Dankjewel :slight_smile:

ben inmiddels aardappelen aan het sparen. Tjempingā€¦ zware klus :mrgreen:

Ik heb de wortels al klaar voor de volgende opdracht, maar zit meteen ook op de komkommers :shifty:

Heb nu de helft met langdurende groente en de helft met korteā€¦Als dekorte klaar is gooi ik daar weer wat lange bij en dan ga ik toch echt morgen weer verderā€¦Zit al de hele dag wel te kijken :shifty:

Ziet er goed uit het nieuwe lijstje!! :thumbup:

Ik heb weer een vraag (die ik nog niet heb kunnen vinden)ā€¦

Hoe zit het als je plank vol is? Dus als je geen zaden meer kwijt kunt?

Moet je dan bijv. bepaalde groenten helemaal op verkopen?

Of kun je zonder premium account ook een 2e kast bij kopen voor de zaden>?

Dankje :slight_smile:

wat je vraag betreft. Dat weet ik eigenlijk niet. Ben nog niet zover dat mijn kastje vol zit.

Volgens mij is de extra plank een echt premium-ding. Anders moet je wachten tot quest 45 :eh:

Volgens mij heeft het niet zo veel nut om 2 quest vooruit te sparen. Je kunt je veel beter richten op verkoopbaar spul produceren. En pas na het voltooien van een quest aan de volgende beginnen.

Anders ben je straks een kei in quests maar het je te weinig GB om ā€˜leukeā€™ dingen te doen.

Maar dat is alleen maar mijn opinie :wink:

ik had even gelezenā€¦

Je kan ook contracten naar jezelf versturenā€¦ en zo worden je vooraden opgeslagen! :thumbup:

ik ga even in jullie tuintjes speuren en jullie even met 10 sterren beordelen :mrgreen:

jullie ook bij mij? :shifty:

@nachtvliinder wrote:

ik had even gelezenā€¦

Je kan ook contracten naar jezelf versturenā€¦ en zo worden je vooraden opgeslagen! :thumbup:

Je bedoelt dat als je plek op een plank wilt leeg maken je een contract met de hele ā€˜potā€™ aanmaakt gericht naar jezelf. Dan verdwijnt het potje van de plank. En als je het potje weer nodig hebt ā€˜accepteerā€™ je het contract en komt het potje weer op de plank.

Begrijp ik dat goed?

Klinkt geniaal! Goede tip Nachtvlinder :thumbup:

Judith leuk tuintje :thumbup:

ik heb er maar 3 kunnen doenā€¦

de rest heeft geen foto van zijn tuintje of staat noet open.

Als je je tuintje open heb staan kunnen mensen die waarderen, en dat levert ook punten op :wink:

@nachtvliinder wrote:

ik ga even in jullie tuintjes speuren en jullie even met 10 sterren beordelen :mrgreen:

Ik zou wel willen, maar je zit op de andere server. Kan wel als je de link naar je tuintje hier ergens plaatst.

De mijne is http://s1.molehillempire.nl/schaugarten/index.php?mode=view&user=3735522

@Szus wrote:

@nachtvliinder wrote:
ik had even gelezenā€¦

Je bedoelt dat als je plek op een plank wilt leeg maken je een contract met de hele ā€˜potā€™ aanmaakt gericht naar jezelf. Dan verdwijnt het potje van de plank. En als je het potje weer nodig hebt ā€˜accepteerā€™ je het contract en komt het potje weer op de plank.

Begrijp ik dat goed?

Klinkt geniaal! Goede tip Nachtvlinder :thumbup:

jup vlgens mij wel. Ik heb nog niet echt met contracten gewerkt ( ben erg newbie ) maar zal eens even voor je kijken :thumbup:

heb gecheckt, en het kan! Je kan ook voor jezelf een contract maken voor 0,01 gb per stuk!

Contracten naar jezelf sturen is gewoon toegestaan. Als je echter contracten naar iemand anders stuurt voor deze prijs zul je risico lopen om geblokkeerd te worden voor cheaten.

als je judith hebt gevondenā€¦ heb je vast mij ook gevonden!

Ik ga jullie ook zoeken

Enne van die contracten is een puik plan

@Szus wrote:

@nachtvliinder wrote:

Ik zou wel willen, maar je zit op de andere server. Kan wel als je de link naar je tuintje hier ergens plaatst.

De mijne is http://s1.molehillempire.nl/schaugarten/index.php?mode=view&user=3735522

owja vandaar dat ik er een boel niet kon vindenn. Heb je 10 sterren gegeven! :mrgreen:

http://s2.molehillempire.nl/schaugarten/index.php?mode=view&user=4714206

Dit is mijn tuintje:

http://s2.molehillempire.nl/schaugarten/index.php?mode=view&user=4710755

Dank voor je compliment Nachtvlinder :-*

mijn tuintje was trouwens van in de middag. Ik ben nu bijna stronkvrij en heb nog 1 mol te gaan :dance: