leuk online spel

MIjn Saldo is nog steeds laag, zit nu op 1.34gB

Ik wil meer :mrgreen:

@Tamara30 wrote:

MIjn Saldo is nog steeds laag, zit nu op 1.34gB

Ik wil meer :mrgreen:

veeeeeeel kweken en verkopen

Ben idd de hele tijd aan t kweken en aan t verkopen, heb nu genoeg in mijn marktkraam staan, alleen nog op kopers wachten.

wat is je gamenaam en server?

tamara30 en ik zit op server2

je hebt je aardbeien aardig duur staan

ze staan het meeste voor 35/36 en jij hebt ze voor 40 staan dus dat duurt wel even

Heb mij aardbeien effe weg gehaald, zet ik ze straks goedkoper erop als ik weer geld heb :oops: :mrgreen:

soms werkt het ook om ze gewoon te laten staan hoor duurt alleen langer

@ Maris… Bloemenzaadjes kun je op woensdag en zaterdag kopen in de bloemenwinkel waar je met die bus heen moet. Kunt ze ook altijd op de markt kopen, maakt mekaar niet zoveel volgens mij…

Had gisteren aardig wat gezaaid en nu net geoogst, kon meteen al mn klanten alles verkopen en een mol vermoorden… :mrgreen:

wat ik me afvraag hoelang duurt het voor ze verwelken als je bv plotseling wegmoet

In 1 nacht verwelkt er in ieder geval niets.

Heeft iemand anders wel eens iets laten verwelken? :think:

@jet1981 wrote:

@ Maris… Bloemenzaadjes kun je op woensdag en zaterdag kopen in de bloemenwinkel waar je met die bus heen moet. Kunt ze ook altijd op de markt kopen, maakt mekaar niet zoveel volgens mij…

Goudsbloemzaadjes zijn in de bloemenwinkel best duur: markt is voor goudsbloemen altijd goedkoper. :thumbup:

@Szus wrote:

In 1 nacht verwelkt er in ieder geval niets.

Heeft iemand anders wel eens iets laten verwelken? :think:

daar ben ik ook benieuwd naar

je zou bv wel verwachten dat de snelgroeiers eerder verwelken dan de langzaamgroeiers

Op de plank verwelken ze iig nooit, dus dat scheelt. En heb sla en wortels wel eens een hele nacht tot begin v.d. volgende middag laten staan: geen probleem. Vraag me af of verwelken überhaupt wel een oonderdeel van het spel is. Maar zal straks 1 worteltje in een hoekje planten: kijken of’ie blijft staan :wink:

Ik heb quest 5 trouwens binnen: 3000 tomaten :shock:

Aangezien die een vrij lange groeitijd hebben en ik niet mijn hele veld wil gebruiken denk ik dat ik er wel een paar dagen (misschien wel een week :doh: ) over ga doen.

@hollowglade wrote:

wat ik me afvraag hoelang duurt het voor ze verwelken als je bv plotseling wegmoet

Volgens mij verwelkt het niet

ik ben benieuwd naar wat eruit komt szus

succes met je quest ben zelf nog niet aan quests toe

@Szus wrote:

Aangezien die een vrij lange groeitijd hebben en ik niet mijn hele veld wil gebruiken denk ik dat ik er wel een paar dagen (misschien wel een week :doh: ) over ga doen.

:shock: :shock: :o Damn… heb er 440 en net halve tuin vol geplant

5000 tomaten? PFFF

Ik wil de 2e quest! Heb nu ruim 30000 punten. Komt er dan al bijna 1?

Of gaat het om het aantal dagen dat je al verbouwd?

Want ik zie mensen met minder punten met meer voltooide quests…

Ik heb vandaag ook een mol uitgemoord! Wat een lekker gevoel! :lol:

Maar jullie hadden het over mollen doorsturen naar andere mensen: hoe doe je dat dan?

Kost dat net zo veel?

Moet nl. nog 1 mol weg halen. Maar ja; geen geld he :wink:

Om de 2 dagen zei me vriend, die later begonnen is en verder is dan mij!

@Szus wrote:

Op de plank verwelken ze iig nooit, dus dat scheelt. En heb sla en wortels wel eens een hele nacht tot begin v.d. volgende middag laten staan: geen probleem. Vraag me af of verwelken überhaupt wel een oonderdeel van het spel is. Maar zal straks 1 worteltje in een hoekje planten: kijken of’ie blijft staan :wink:

Die heb ik ook binnen gekregen die quest van 3000 tomaten ik heb er al 905 :lol: