leuk online spel

nouja, we wachten het maar rustig af :wink:

Ik heb net de wortel-quest gekregen… 2400 wortelen voor 40 Gb

Door aan die klanten onderin te verkopen krijg je inderdaad minder geld voor je waar dan op de markt, maar je krijgt er wel punten voor, dus kom je sneller naar het volgende level :wink: Dus ook ik verkoop ze gewoon wat ze willen hebben :mrgreen:

Die klanten willen het tenminste hebben, op de markt moet je het maar zien kwijt te raken!

Waarom zijn er mensen die groente enorm duur te koop zetten? Wortels voor 1,00 Gb?

ja dat vroeg ik me ook af!

Niet zo slim he… Dan raak je het nooit kwijt!

Sjee 2400 wortels… Plant en oogst me rot!

Goedenavond :mrgreen:

Jullie zijn lekker bezig geweest vandaag (y)

@eisblume wrote:

Door aan die klanten onderin te verkopen krijg je inderdaad minder geld voor je waar dan op de markt, maar je krijgt er wel punten voor, dus kom je sneller naar het volgende level :wink: Dus ook ik verkoop ze gewoon wat ze willen hebben :mrgreen:

Ik verkoop aan de meeste klanten wel. Behalve als ze echt een belachelijke prijs bieden :snooty:

Had er net eentje die wilde meer dan 100 spinazie voor 70 GB: :naughty:

morgen komt de bus… wat heb je daaraan??

@Maris wrote:

morgen komt de bus… wat heb je daaraan??

Die gaat naar een ander dorp. Daar dit het onderzoekscentrum en de bloemenwinkel. Beiden heb je voorlopig niet nodig: bloemen zijn op de markt veel goedkoper dan in de winkel en om in het onderzoekscentrum iets voor elkaar te krijgen heb je minstens 2500 GB nodig…

Ah dank je wel!

Ik heb op dit moment wel 8 gb! :lol:

Ik heb net mijn laatste mol weggejaagd. Schone tuin dus :mrgreen: Ik ga maar eens sparen voor de kunstmest die ze in het onderzoekscentrum voor me kunnen ontwikkelen.

Ik ben al aardig op weg: 1100 gB :stuck_out_tongue:

@Szus wrote:

Ik heb net mijn laatste mol weggejaagd. Schone tuin dus :mrgreen: Ik ga maar eens sparen voor de kunstmest die ze in het onderzoekscentrum voor me kunnen ontwikkelen.

Ik ben al aardig op weg: 1100 gB :stuck_out_tongue:

Hoeveel kost dat dan?

@Sweet-Love wrote:

Hoeveel kost dat dan?

5000 gb. Met gewoon water groeien je plantjes 5% sneller. Met kunstmest 10% denk ik. Maar ik weet niet zeker of je dat meteen kunt doen. In het help-gedeelte staat namelijk dit:
Elk onderzoekslevel zorgt ervoor dat de tijd die de onderzochte producten nodig hebben om te groeien verminderd wordt. Let op: Wanneer je je drie producten hebt gekozen kunnen die alleen gewijzigd worden door een flink verlies in gB te accepteren.

Uiteindelijk kun je ook kunstmest onderzoeken. Door het gebruik van kunstmest kun je ook de tijd die je planten nodig hebben om te groeien verminderen.

Ik weet überhaupt niet of dit zonder betaald premium account gaat lukken. Ik ga gewoon door met sparen en dan zie ik het wel.

Iemand anders zonder account al ervaring met het onderzoekscentrum?

Ik ben net begonnen, ben dus nog een salade-draaier. Ik moet nog wel even mijn draai vinden hoor.

Verkopen jullie ook op de markt of alleen aan de poppetjes die bij je moestuin komen?

@Janneke1976 wrote:

Ik ben net begonnen, ben dus nog een salade-draaier. Ik moet nog wel even mijn draai vinden hoor.

Verkopen jullie ook op de markt of alleen aan de poppetjes die bij je moestuin komen?

Wisselend, in het begin aan de mannetjes onder in me tuin.

Ik had er in het begin 1, maar die heb ik weggestuurd :? Ze wilde 24 wortels en ik dacht, die heb ik nog heel lang niet. Verkeerd gedacht, want ik stik van de wortels, maar er komt niemand meer.

Maar goed, geduld is een schone zaak.

@Janneke1976 wrote:

Ik had er in het begin 1, maar die heb ik weggestuurd :? Ze wilde 24 wortels en ik dacht, die heb ik nog heel lang niet. Verkeerd gedacht, want ik stik van de wortels, maar er komt niemand meer.

Maar goed, geduld is een schone zaak.

Hoef je niet weg te sturen hoor.

Ze blijven gewoon wachten :slight_smile:

Daar ben ik nu ook achter 8) .

Ik had er net weer 1, die wilde 228 sla hebben, voor 2,78 gb :? . Op de markt krijg ik er meer voor.

Maar goed, ik ben nu al verslaafd aan dit spel. Ben inmiddels bonenplukker. Ik kan het overgrote deel over een kwartiertje oogsten, dan zet ik het weer vol en ga ik slapen :zzz:

@Janneke1976 wrote:

Daar ben ik nu ook achter 8) .

Ik had er net weer 1, die wilde 228 sla hebben, voor 2,78 gb :? . Op de markt krijg ik er meer voor.

Maar goed, ik ben nu al verslaafd aan dit spel. Ben inmiddels bonenplukker. Ik kan het overgrote deel over een kwartiertje oogsten, dan zet ik het weer vol en ga ik slapen :zzz:

Wel eerst zaaien voor je gaat slapen hoor :wink: Als het vannacht volgroeid verlept het niet :mrgreen:

Ik ga zo even kijken of ik nog wat kan verkopen (ben er nog steeds van overtuigd dat de prijzen gunstiger zijn als het 's ochtends en 's avonds laat rustig is).

Over een krap half uurtje kan ik nog wat oogsten. Veldje weer vol zetten en dan ook lekker slapen :zzz:

Prettig weekend iedereen!