Zuiderduin in Egmond aan Zee is een hotel, maar zij hebben ook appartementshuisjes beneden aan de zeekant (zit in het hotel, maar het zijn wel appartementjes). Straat oversteken en je bent op het strand! Echt een superaanrader.
roompot in Domburg hebben huisjes en je kunt ook te voet naar zee.
In Kijkduin,…gweldig park,mooie huisjes,vlak bij Scheveningen…
@Paschal75 wrote:
Cape Helius in Hellevoetsluis…ligt aan het strand.
dat is het park dat te zien was met baby te huur op vakantie toch?
@nomi wrote:
Super, erg leuk gehad daar :thumbup:
Vorig jaar november zijn wij naar, toen nog Center Parcs Zandvoort geweest. Prima park, ligt aan zee. Straat over steken en je staat op het strand. Zandvoort zelf ligt op minuutjes lopen van het park.
Verder was het een net park, zwembad is wel minder als de andere Center Parcs baden, maar staat genoeg tegen over.
roompot Breskens heeft ook huisjes, ligging is goed, klein zwembad erbij, vlak bij het strand.
natas
@nomi wrote:
Ja leuk Cin en dan kan je meteen bij mij langs voor een bakkie

:-*
@mamma van sharondenise wrote:
@nomi wrote:In Kijkduin,…gweldig park,mooie huisjes,vlak bij Scheveningen…
jaloers :roll:
@Dynasty wrote:
@Paschal75 wrote:Cape Helius in Hellevoetsluis…ligt aan het strand.
dat is het park dat te zien was met baby te huur op vakantie toch?
Nee dat is Citta Romana…daar zit ik nu.
@nomi wrote:
Nomi Hoe heet dat vakantiepark en van welke organisatie is het?
Let wel op als je naar Hellevoetsluis komt; dat ligt niet aan de zee, maar aan het Haringvliet (zoet water). Vlakbij is wel het strand van Rockanje en Ouddorp e.d. Maar echt aan de kust zit je niet.
Wat ook heel leuk is; Landal parken bij Burgh Haamstede. Haamstede is sowieso erg leuk voor gezinnen; bossen, duin, heel breed strand, vlakbij stormvloedkering. Een aanrader :thumbup:
@biebie wrote:
@nomi wrote:In Kijkduin,…gweldig park,mooie huisjes,vlak bij Scheveningen…
Nomi Hoe heet dat vakantiepark en van welke organisatie is het?
klikkerdeklik

@D. wrote:
@mamma van sharondenise wrote:@nomi wrote:In Kijkduin,…gweldig park,mooie huisjes,vlak bij Scheveningen…
:-
jaloers :roll:
nee toch

:-
Port Zelande ligt echt midden op de brouwersdam en daar is verder weinig behalve het park en de jachthaven. Je kunt wel wandelen langs de Grevelingen (meer) of oversteken op de dam richting noordzeekust.
Voor overig vertier moet je echt het park af. In de omgeving ligt Renesse (veel terrasjes, restaurantjes e.d.), Ouddorp (geitenboerderij, speeltuin de Flipjes, mooiste strand van NL), Zierikzee, misschien is de plukboerderij in Ouwerkerk nog wel open :think:, de stormvloedkering.
port zeelande is echt weg gegooit geld geloof me :roll: :thumbdown:
Thanx voor alle tips meiden ga z emorgen eens 1 voor 1 bekijken we hadden port zelande in gedachte maar als ik de reacties zo lees valt dat af.
Kijkduin klinkt leuk,alleen al dat bakkie bij Wendy :mrgreen:
D.kom je toch ook,gezellig :inlove: :thumbup:
Ik laat jullie nog weten wat het is geworden,nog meer tips altijd welkom !
@merel33 wrote:
port zeelande is echt weg gegooit geld geloof me :roll: :thumbdown:
Merel dat is dan toch wel een hele persoonlijke ervaring hoor, en ja daar vraagt de TS ook om maar ik vind als je naar een bungelowpark gaat om gewoon een leuk huisje te hebben en een zwembad wil, af en toe eens lekker eten en gewoon even met familie/vrienden lekker wilt relaxen dat het bungelowpark voldoet aan alles waar voor mij een bungelowpark aan moet voldoen. ( maar ja ik houd zowiezo niet van bungelowparken :mrgreen: )Wij zijn er in het verleden geweest en mijn ouders liggen er jaarlijks in de jachthaven en dat vind ik toch altijd erg leuk.
natas
Wij gaan sinds 8 jaar elk jaar een weekend weg met mijn schoonfamilie en het is ons altijd goed bevallen behalve die ene keer dat we naar Port Zélande geweest zijn, dat park vonden wij dus heeeeeel erg tegenvallen, zeker in verhouding met de andere parken van Center Parcs. Dus nee ik zou Port Zeelande ook echt niet aanraden.
De keuze is gevallen op Zandvoort we gaan vanmiddag vertrekken