ledikant/wieg opmaken

Hoihoi,

Wanneer maken jullie het ledikant/wiegje op?

Bij Brent ben ik met 34 wkn bevallen en toen had ik het nog niet opgemaakt. Vind het toch wel handig dat het op tijd klaar staat.

Kleertjes zijn al wel gewassen en gestreken :wink:

Groetjes,

Krista

dat heeft de kraam gedaan :angel: (en ik ben met 41+3 bevallen :wink: )

Ik heb het nooit opgemaakt, niet dat ik het niet wilde maar ik had gehoord dat de kraamverzorgster het toch altijd overdoet.

En dat was ook zo, alles wat ik had gedaan werd er af gehaald en opnieuw gedaan.

Dus ik zou wachten tot de kraamverzorgster het doet.

Sucses.

idd de kraam laten doen, wordt het ook niet stoffig, en ze doen het vaak toch over.

Ik heb het de kraam laten doen :mrgreen:

Hoi!

Ik wilde graag alles onder controle hebben dus ik heb het zelf gedaan, met 37 of 38 weken geloof ik (toen ik 1 dag over tijd liep heb ik het van gekkigheid nog een keer gedaan :oops: :oops: :oops: )

Groetjes, M-J

Bedankt voor jullie antwoorden :thumbup:

Vind het zelf al zo leuk staan als het opgemaakt is, maar laat het wel

lekker door de kraamhulp doen!

Mijn man heeft het gedaan, de avond voor ik naar huis kwam, uit t ziekenhuis :inlove: :inlove:

de kraamhulp was helemaal trots :mrgreen: (ik ook)

Ik had eerst alleen hoesje om matras en alles op hoopje gelegd in bed en daarover ledikantdekbedhoesje voor stof.

zo kon de kraam meteen bij alle spullen die ze nodig had in ledikantje en evt zelf doen.

Dit is bij me eerste gedaan en bij de 2e heb ik het zelf gedaan nadat me vliezen waren gebroken en ik nog niet plat moest liggen.