koopjeswinkel miss etam?! / ?

Hallo, ik moet er bijna echt aan gaan geloven;positie kleding :?

nu is er hier bij ons bar weinig, ja dure boetieken en de prenatal (vind ik ook redelijk aan de prijs en weinig keus hier) dus ik heb ff gezocht naar andere winkels en nu vroeg ik me af of iemand ervaring heeft met de koopjes winkels van miss etam? de dichtsbijzijnde is nl. een half uur rijden dus graag wat ervaringen vooraf?

of andere leuke winkels? H&M mama zit ook helemaal niet in de buurt helaas en mijn ervaring met hun webwinkel zijn niet zo dus…

en wil er wel met de feestdagen leuk bij zitten dus…

Help! :think:

ik vind de H&M mama collectie erg tegenvallen. Terwijl ik normaal gesproken altijd wel slaag bij de H&M

Bij Miss Etam hebben ze wel vaak hele leuke dingen (terwijl ik daar normaal nooooit kleding koop) Maar de koopjes winkel heb ik nooit van gehoord eigenlijk.

Veel plezier met shoppen

in emmeloord schijnt een outled te zitten… of is het oudlet? of outlet? k weet niet… ff googlen misschien?

hier bij miss etam altijd goed geslaagd.

voor complete outfit vaak iets van 20/25 euro kwijt, maar soms ook wel voor minder. (outelstore)

lijkt me de moeite waard om te gaan kijken!

Outlet :wink:

Heb je op Ebay gekeken? Ik weet niet hoe jouw buik valt, maar mij lukte het om een maatje groter van normale kleding te dragen gedurende mijn gehele zwangerschap. Maar ik was al maatje ernstig groot VOOR ik zwanger was, en mijn buik groeide boven mijn navel, als je snapt wat ik bedoel. Het was echt pas de laatste week dat ik jogging broeken droeg.

Hier ook ih Katwijk aan Zee een

Miss Etam Outlet

Ik vind het leuk shoppen!

Echt wel de moeite waard om eens te gaan. :thumbup:

:think: owkee bedankt.

ja komt indd anders ook nooit in de miss etam maar ik kwam het via google tegen en dacht goh :think:

maar alvast bedankt voor jullie reactie!

@nefarious ik draag ook mijn gewone spijkerbroeken; draag indd mooi naar voren en al redelijk hoog maar vind het zo zonde om mijn huidige collectie zo uit te rekken :wink: dus ben indd op zoek naar goedekope shirts, hempjes en ms. wat tuniekjes of buikbanden ed. zodat ik wat kan combineren tijdens alle etentjes ed de komende weken :lol:

@Fietje: 20/25 voor een outfit :shock: owkee volgens mij dus wel de moeite waard…

Waarom snuffel je niet eens rond op marktplaats? Leuke kleding hoor voor weinig…

In Emmeloord zit idd een Miss Etma outlet, maar ik vond het een beetje tegenvallen.

En heb je HEMA online al geprobeerd? online verkopen ze ook positiekleding. :thumbup:

De ene keer vind ik niks bij de outlet van Miss Etam en de andere keer koop ik de winkel leeg! Met de positiekleding vond ik eigenlijk altijd wel iets (nou ja, wat wil je een positiebroek voor €4,95!) Je moet er eigenlijk een paar keer gaan kijken (en vragen wanneer ze de volgende lading binnen krijgen :wink: als je aangeeft wat je zoekt, willen ze misschien ook wel wat voor je opzij leggen)

Hier (in Veldhoven) zijn ze altijd erg meedenkend. :thumbup:

mijn vriend is ook voor mij wezen shoppen bij de outlet van miss etam. superleuke dingen vandaan gehaald! :inlove:

Amy wat lief een vriend die voor je gaat shoppen :wink:

denk dat ik toch echt zelf de deur uit moet.

:think: hema positiekleding? Ga gelijk kijken bedankt voor de tip Kers!

Denk dat ik vanmiddag gewoon maar even ga kijken daar…

Ja, hier zit er inderdaad één, (maar das niet erg in de buurt hè?) maar het kan soms nies tegenvallen. Momenteel (hartje winter dus) is er niet 1 spijkerbroek te krijgen en de andere broeken zijn allemaal 3/4 model… Ook vind ik de shirts vaak in een zelfde printje… Neu, niet zo te spreken. Maarrr… voor een kleine portemonnee kan je er zeker leuk en verzorgd bijlopen. Het is alleen mijn smaak niet altijd…

De koopjeswinkel van Miss Etam vind ik meestal tegenvallen. Hij zit bij mij in de buurt, dus ik kan er zo heen maar ik kom er nauwelijks nog moet ik zeggen…

De ene keer kan ik heel veel vinden en de andere keer helemaal niets. Van de week dus helemaal niets :? Maar over het algemeen kan ik er wel slagen.

En als je van online winkelen houdt: **************** daar is nu online sale. Zij verkopen mamalicious en dat vind ik een fijn merk.

Succes!! Kom je je nieuwe outfit wel showen :mrgreen: :wink:

EDIT: Commerciele link verwijderd door beheer

Zo’n koopjeswinkel van de Miss Etam hebben ze ook in Maassluis vlakbij mijn schoonouders :smiley:

Ik spiek altijd wel ff naar binnen, maar vind niet altijd leuke dingen. Vorige week hing er idd voornamelijk voor de zomer wat positiekleding betrof.

Ook heb ik weleens gezien dat ik bij een gewone Miss Etam iets had gekocht wat was afgeprijsd en later hetzelfde bij die andere zag voor iets minder afgeprijst :lol:

Zo rond sinterklaas (weet niet meer precies, maar laatst dus :mrgreen: ) was ik hier bij een “gewone” miss Etam en daar was alles (ook op reeds afgeprijste) met 15% korting.

Vond ik helemaal niet erg :angel: :lol:

Een paar maanden geleden (voor mijn gevoel) was ik er ook en ook toen was er veel afgeprijst :thumbup:

In mijn ogen dus regelmatig goede aanbiedingen :dance:

En nu uit mijn etos doos haalde ik een 15% kortingsbon voor de miss etam. Ik moet dus nog een keer shoppen :lol:

Ik vind wel dat er weinig keus is, echter meestal zie ik er toch wel wat leuks tussenzitten.

Ikzelf ben overigens ook redelijk maatje groot (48). Met broeken gaat het niet(meer), echter heel veel shirts in een maatje groter gaat ook vaak prima :thumbup:

Oja, eergisteren was ik bij een prenatal warenhuis en daar ook veel kleding in de uitverkoop :thumbup: Voor mij is het grotendeels allemaal te klein, mijn buurvrouw is er laatst prima geslaagd :lol: Wel heb ik nog 2 perfecte bh’s gescoord in de uitverkoopbak :thumbup: 1-tje had ik al in de nazomer gescoord, die bevalt mij zo goed, dat ik blij was er nog 2 te scoren. Helaas geen onderbroek erbij, maar dat maakt mij eigenlijk ook niet zo uit. Ik heb heel veel onderbroeken weggegooid en ben nu aan het uitproberen welke lekker zitten. Tot nu toe zitten die van de zeeman heerlijk en zien er ook nog redelijk goed uit (en spotgoedkoop) :lol: (na mijn zwangerschap zie ik wel weer)

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Ik heb nogal wat bij de Miss Etam vandaan. En in het begin veel bij een boetiekje, met 50 % korting, anders vind ik het ook te duur hoor.

En vorige week was ik mijn 2 broeken die nog passen zo zat, dat ik er 1 van marktplaats heb gehaald. Maar dat doe ik normaal gesproken niet zo snel, omdat ik dat niet zo’n fijn idee vind. Maar die laatste weekjes kan het me niks meer schelen :slight_smile: En daar is positiekleding genoeg!

Hoi, allemaal heel erg bedankt voor het meedenken :-*

heb uiteindelijk toch maar besloten even hier de stad in te gaan en toen kwam ik (trom geroffel) uit bij de bristol :o

Daar hadden ze nu 50% korting! gelukkig zijn van die wat wijdere shirts in de mode dus ik heb er voor slechts 35 euro vier shirts met lange mouwen gekocht!!! nou voor dat geld maakt het mij ook niet uit als ze een beetje uitrekken ed. na de zomer gewoon opnieuw shoppen :thumbup:

Straks wil ik indd ook wel graag een x naar een prenatal warenhuis maar moet ik ff wachten tot na de 20 wkn. echo van mezelf!

Cees 77 ms. kun je me die commerciele link ff pb’ en? Ben nl.wel benieuwd!!!

Groetjes!

miss etam had deze week tot 70% op de gewone collectie ik kan bij de outlet (ja hier zit er ook 1) soms wel en soms niet slagen