Kont tegen de kribbe...

Huh? er stond toch eerst een ander berichtje?

Hahaha die Mel, nu al een kerstboom.

En hangen er nu chocoladeletters in en een mijter als piek :wink: .

Raakt de sint niet in de war als hij langs jullie huisje rijdt.



Iedereen moet het zelf weten, maar hier komt de boom echt pas na 5 dec.



xxx Claudia



ps Hier een kind van 4 die ongeduldig elke dag vraagt, wanneer komt de kerstboom nou :lol: :think: , van wie ze het heeft, geen idee.

Mel we moeten maar snel langs komen, kan ze jou boom bewonderen :wink:

Hahaha Mel lekker obstinaat? Moet kunnen hoor!

Maar jullie hebben dus al gezellig de boom? :-*

Ik ben bang dat PurpleD hier ook wel binnenkort gaat beginnen met



“Rohon, schatje, lieverd van me, lieffie, wil jij even de kerstboom van het zoldertje van de schuur halen???”



Nee, bedankt hoor… Ik had m na de verhuizing goed weggeborgen zodat hij niet eerder als net voor de kerst ter sprake zou komen…



Nu, dankzij jullie (of vooral jou mel) begon ze er gister avond al over! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Vroeger toen ik nog thuis woonde kwam de kerstboom altijd ná 8 december. Dat was namelijk mijn vaders verjaardag en die vierden we altijd ‘kerstloos’. Hij is 5 jaar geleden overleden maar nog steeds wacht ik tot na die datum met de kerstspullen, misschien een beetje vreemd maar ik zou het nog vreemder vinden voelen om op zijn verjaardag nu tegen kerstlampjes aan te kijken. Dusss, 9 december is de boom welkom :smiley: . En ik heb het ook altijd helemaal gehad na oud en nieuw, dan ga ik meteen ruimen (voelt het huis zo lekker ruimtelijk opeens weer). Mijn vriend heeft het wel gepresteerd om eind januari nog in de kerstsfeer te zitten :shock: , das niks voor mij dus.

Ik ben een echte kerstverslaafde…

Maar omdat we nog nichtjes hebben die in de sint geloven… pas na 5 dec de boom…

Dus ik moet het nog ff uitstellen…

Ga wel woensdag al alle versiering naar beneden halen, dan zie ik ze toch niet… :wink: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:



En dan de boom zeeeeeeeer snel…



:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: