Eg nie
Ruud is in lyts mantjse, mei in grutte…
Hja TINKT in soad te witten
Mar sa is it net :mrgreen:
Whhaahahahaha Hedwich :thumbup: :thumbup: :thumbup:
:mrgreen:
In tûtsje foar ûs Ruudsje :-*
:mrgreen: :mrgreen:
Ruud is in lyts mantjse, mei in grutte....
Mar sa is it net :mrgreen: :angel:
Hedwich, wil je aub voor de belgische mama's hier op kok ondertitels geven (in A N bijvoorbeeld), dan weten wij ook wat je schrijft. :wink: :lol:
xxx
Gerda
Vandaag toch een beetje de elfstedentocht. Honderden mensen hebben hem vandaag gereden.
Ben van de Burg is zojuist gefinished in Leeuwarden.
Gisteren ook al
@gerda wrote:
Ruud is in lyts mantjse, mei in grutte…
Mar sa is it net :mrgreen:![]()
Hedwich, wil je aub voor de belgische mama’s hier op kok ondertitels geven (in A N bijvoorbeeld), dan weten wij ook wat je schrijft.:lol:
xxx
Gerda
(late reactie ivm familiebzoek)
hmmm neem ik risico op ban van ruud ? :think:
Ruud is een klein mannetje, met een grote…
Hij DENKT dat hij veel weet
Maar zo is het niet…

8)
Ik weet niet zo heel veel, Maar toevallig wist ik wel wat jij daar geschreven had… :mrgreen:
elfDORPENtocht is hier in volle gang, het sneeuwt wel al een tijdje hier, dus de omstandigheden zijn niet zo mooi als gisteren bij de marathon hier in appingedam
maar goed ik wil maar zeggen, ondaks het feit dat de elfstedentocht nog niet door kon gaan, het schaatsplezier is er gelukkig niet minder om en er zijn dit weekend veel mooie tochten en marathons geweest.
ik zit te genieten vanuit mijn serre…kik precies op de vaart achter ons huis en zie honderden mensen langs schaatsen…prachtig!
Prachtig plaatje van ons Damster stadje !
We zijn er maar trots op, gisteren en vandaag op de mooie ( binnen) wateren in onze omgeving.
En jij hebt helemaal een geweldig uitzicht :thumbup:
heb je de finish gezien van de marathon er staan wel filmpjes op youtube, zooo gaaaf langs de hangende keukens
dit plaatje is trouwens het stukje maar lans het biesumerbos, je gaat daarna links en dan kom je dus bij ons huis :mrgreen:
@kristalkindje wrote:
elfDORPENtocht is hier in volle gang, het sneeuwt wel al een tijdje hier, dus de omstandigheden zijn niet zo mooi als gisteren bij de marathon hier in appingedam
maar goed ik wil maar zeggen, ondaks het feit dat de elfstedentocht nog niet door kon gaan, het schaatsplezier is er gelukkig niet minder om en er zijn dit weekend veel mooie tochten en marathons geweest.
ik zit te genieten vanuit mijn serre…kik precies op de vaart achter ons huis en zie honderden mensen langs schaatsen…prachtig!
![]()
het was afzien hoor

Ben net gedoucht thuis :dance:
hulde voro iedereen die hem gereden heeft, en hulde voor alle mensen die het mogelijk gemaakt hebben, vrijwilligers, verkopers, hulpverleners enz… was echt top. Heb hem niet gereden maar wel gekeken bij paviljoen !
Top die drukte :dance:
nou t was echt mega druk, wat een schaatsers op t ijs vandaag, we zijn nog even aan de wandel geweest met onze meiden, oudste op de schaats jongste op de slee, was gezellig druk, geloof niet dat ik al es zoveel mensen zo dicht bij mn huis heb gehad wahahaha