Hoe bevalt je huisje?
gelukkig maar scheelt weer en elke dag 1 dat je je goed voelt is beter als ziek zijn ,
wanneer heb je controle bezoek bij dee vK ?
Zie mijn onderschrift…
17 juni naar de VK en 30 juni krijgen we de termijnecho.
ahhh had ik gemist haah
fijn dat de afspraken er staan kun je naar toe gaan leven, spannendde tijd lijkt me.
Wil je in het ziekenhuis bevallen of thuis ?
Heeeeeeeeeeel spannend… Zal blij zijn als de termijnecho geweest is en we (hopelijk) gezien hebben dat alles ok is…
Geen van beiden, ik wil graag in het Kraamhotel bevallen!
owkee ja ken ik van tv , was ooit een serie over gemaakt om te promoten en te laten zien , zou ik iid ook wel willen in groningen is er ook 1 , welke wil jij graag heen ?
ik ga nog even een senseo nemen ben zo weer terug ,
Er zit hier in Tilburg eentje waar ik graag gebruik van zou willen maken. De Meiboom heet hij. Zat eerst in Goirle, maar zit nu direct naast het ziekenhuis, zodat er kortere lijnen zijn met de afdeling Gynaecologie… Dat is voor mij belangrijk, omdat ik in mijn vorige zwangerschap, zes jaar terug, op het laatst zwangerschapsvergiftiging had… Wat dat aangaat weet ik eigenlijk niet eens of ik uberhaupt wel MAG bevallen in een kraamhotel of thuis, misschien moet ik wel meteen naar het ziekenhuis… Maar dat vraag ik de 17e wel aan de VK…
ja dat is wel verstandig even in overleg ,
gelukkig is er tegenwoordig in een ziekenhuis ook veel mogelijk en de sfeer vaak al beter als voorheen de jaren was ,
ik hoop vioor je mee dat bevallen in kraamhotel mag :thumbup:
Thanks! Ben heel benieuwd!
ik ook , maar als het maar goed gaat met de kleine en jou , das van belang
Ben je nu ook erg moe of valt ook dat op dit moment mee ?
Zo is dat! En tot nog toe lijkt alles van een leien dakje te gaan, dus ik klopt regelmatig af!
Meestal heb ik 's morgens wel genoeg energie om de hele wereld aan te kunnen, maar in de late middag, zo rond vier/vijf/zes uur kak ik vaak behoorlijk in, en lig ik soms te slapen op de bank! Verder wat puistjes in mijn gezicht en zere (.)(.), maar voor de rest eigenlijk niets te klagen!
lekker hoor dat het zo gaat had ik in mijn 2e zwangerschap ook.
1e keer voelde ik me alleen maar ziek , maar bji de 2e verliep het 1e weken super
1e keer schijnt ik de eerste 3 maanden ook misselijk geweest te zijn, stond in mijn zwangerschapsdagboek van die tijd, maar kan het me niet eens meer herinneren! :lol:
haah grappig dat dat je niet bij blijft he ,
lees je alles terug van die keer? en vergelijken /?
Ja, natuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk!
Ben blij dat ik nu in een heel andere fase in mijn leven ben, en dat ik nu iemand heb met wie ik alles kan delen… Toen stond ik er alleen voor, en dan is het soms toch best moeilijk dat er 's avonds niemand is die je verhalen aan hoort, en die met je mee geniet en zo…
ohhh ja kan ik me zo indenken , fijn zeg voor je.
Ik kan me helemaal indenken, niet zo zeer kwa zwangerschap hoor,maar wel als ik zie dat ik nu alleen ben en ik savonds bij thuiskomst niks kan vertellen
als ik ziek ben er niemand is om tegen ana te liggen ,
nee wat dat aaan gaart mis ik wel iets,
was jij relatief gezien jong toen je zwnger was de 1e keer/.
Ik was 24, dus behoorlijk jong ja!
hm nee , vind ik een prachtige leeftijd , als je er achter staat prima, zelf was ik 21 of 22 toen ik met de pil stopte ( toen ik ene relatie had ) , ik wou voreg kinderen hebben , helaas dat dat niet gelukt is, die droom is nu toch weg
Ik was aan de pil en we gebruikten condoom… Ik wilde absoluut nooit kinderen…
Ik vind nog altijd dat ik destijds veel te jong en onverantwoordelijk was! Heb een hoop bij moeten leren en aan mezelf moeten veranderen om te komen waar ik nu ben, en dat is alles behalve makkelijk geweest. Toch zou ik nu net zo hard dezelfde keuze weer hebben gemaakt, wetende door wat voor hel ik de afgelopen jaren ben gegaan! Als ik zie hoe mijn dochter vol liefde op me af komt stormen en in mijn armen springt om me een kus en een knuffel te geven, weet ik dat ik het toch goed heb gedaan…
:inlove: