Kok-kindernamen

aah wat gaaf

en gerènze gewoon zijn eigen alleenige hokje,mooi ff kopieren en uitprinten

leuk gedaan hoor toppie :thumbup: :thumbup: :thumbup:

jammer dat niet iedereen zich (nog) heeft gemeld en het is een heel gedoe om zelf te gaan zoeken, maar ik ben ook wel nieuwsgierig naar welke namen hier allemaal zijn



zoals ik al eerder schreef, ik weet dat er nog een Jens is, maar JannieElmo heeft zich kennelijk niet gemeld

Erg leuk!! Mijn dochtertje heet Anique!

Ilse wat een superidde. Zie je wel dat jij altijd iets zoekt om jezelf bezig te houden :smiley: .



Onze kleine meid staat er nog niet tussen, ze heet Fiona

Super leuk gedaan zeg…en wat een werk!!!

Is wel nachtwerk geworden zeker?



Groetjes Samantha

En ons meisje heet Fleur!

Ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook!!! :mrgreen:



Heb je al gePBt… onze kindjes heten Bo (meisje) en Roef (jongetje). Roef is de enige, maar van Bo’s zijn er meer geloof ik.



Leuk Ilse!!! :clap:

Ik weet zeker dat die van mij er niet tussen staat :mrgreen:



Soufian



Wel leuk hoor zo,n lijst!!! :clap:

Ik had mijn twee prinsesjes ook al door gegeven in de vorige topic.

Maar mss makkelijker om het hier nog eens te doen.




:inlove: Mijn prinsesjes heten Zoë en Fay :inlove:

Jeetje wat een werk. Wel leuk om te zien dat Noa (nog) de enige is

Erg leuk gedaan.

Gerben (J)

Thijmen(J)

Het doet me deugd te lezen dat jullie het allemaal super vinden.



Er ontbreken idd nog heel wat namen. :think: Waaronder ook een deel van het vorige topic. Ik denk dat ik maar gegaan ben tot aan pagina 12 ofzo.

Dus iedereen erna, meot er nog bij. :dance: :dance:



Is geen nachtwerk gewordne hoor. :hand: :mrgreen: Maar als je enkele dagen zonder internet zit, dan kan je je hiermee bezig houden. laat ons zeggen dat het een klein dagje werk was. :wink:



Maar ik vind het heel leuk om te doen. Vooral door alle positieve reacties.



Maar zeg het nog even … ik ga me er maandag aan zetten (of morgen hangt ervan af of manlief thuis is of niet). Dan ga ik opnieuw effe alle namen overlopen en er de nieuwe namen bij zetten. :wink:

Tjee Ilse wat haal je je een werk op het hoofd! Maar wel erg leuk dat je dat wil doen hoor!

Want het resultaat is dan ook SUPER!!!

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Nou ik moet toch even zeggen … ik ben nog nooit zo populair geweest op mijn pb’tjes. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

De adrenaline stroomt door mijn lijf. :mrgreen:

Onze dochter heet: Nienke Eva en de naam van onze zoon krijgen jullie over 2maanden te lezen.



Wat een leuk idee, maar lijk me wel veel werk. Top dat je dat wilt doen en het resultaat zal dan ook heel leuk zijn! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Hoi,



Ik zag dat de naam van onze uk ook nog niet voorkomt op de lijst. Bij deze dus: Juliën



Groetjes,

Martine

Wat een werk, knap gedaan hoor :thumbup: . En het valt mee, hoe vaak de namen voorbij komen.

oh leuk idee zeg.



maar mag mijn miessie er ook bij?



haar naam in Chayenne

heeeel leuk gedaan zeg!!!

moet alleen weer ff zeuren, sorry, mijn oudste meisje heet Sylviana en in je lijstje staat Syliana, zonder v.



maar je hebt het echt supermooi gemaakt… kunnen er zowat de badkamer mee betegelen :mrgreen: