Kan twee oorzaken hebben:
1: Je hebt een ongelezen SMS bericht in je inbox staan
2: Het SMS geheugen op de simkaart (heel ouderwets) is vol.
Als je gaat naar het menu “berichten” (niet naar je inbox gaan!) en vervolgens klikt op “Opties” kun je daar naar “Sim berichten” gaan. Wis of verplaats hier wat berichten, waarschijnlijk is het dan al opgelost.
Dit heb ik even voor je gevonden. Misschien werkt het
Bij o.a. kieskeurig punt nl wordt deze vraag ook gesteld en daar staan ook uitgebreide antwoorden.
Ik heb dezelfde telefoon, ben er helemaal happy mee. :dance:
Ik zou vandaag even naar een telefoonwinkel gaan.
Die jonge jongens weten er vaak raad mee…
@Judith75 wrote:
Kan twee oorzaken hebben:
Als je gaat naar het menu “berichten” (niet naar je inbox gaan!) en vervolgens klikt op “Opties” kun je daar naar “Sim berichten” gaan. Wis of verplaats hier wat berichten, waarschijnlijk is het dan al opgelost.
Dit heb ik even voor je gevonden. Misschien werkt het![]()
THANKS!!! Dit was DE oplossing!! Er stonden berichten van weet ik hoe lang geleden en vraag me er niet waarom ze daar stonden, nu zijn ze weg en het envelopje ook!! Fijn!
@Madre wrote:
Ik zou vandaag even naar een telefoonwinkel gaan.
Die jonge jongens weten er vaak raad mee…
hub zei al, gewoon een meisje van 16 aanspreken op straat, die zijn meer van die generatie haha! Maar het is dus al opgelost! Nu alleen het welkomgeluid nog uit, maar dat gaat vast lukken!
Bedankt voor alle tips! Kieskeurig ken ik en ga ik ook eens bekijken!
@wieniex wrote:
@Judith75 wrote:Kan twee oorzaken hebben:
Dit heb ik even voor je gevonden. Misschien werkt het![]()
THANKS!!! Dit was DE oplossing!! Er stonden berichten van weet ik hoe lang geleden en vraag me er niet waarom ze daar stonden, nu zijn ze weg en het envelopje ook!! Fijn!
Fijn dat ik je heb kunnen helpen :thumbup: