Mijn dochter doet sinds een paar dagen niets anders dan knarsentanden.
Ik wordt zo gek van het geluid, ik verwacht dat ze misschien last van de doorkomende tanden heeft.
Kan je er iets tegen doen?? Vast niet hoor maar het geluid bbrrrr.
Groetjes
Als het goed is gaat het over.
Tycho heeft het ook een tijdje gedaan toen zijn tanden nog nieuwe geit waren.
Maar het is echt een ontzettend irritant geluid.
Celiza doet het oooook :twisted:
1 voortand is al helemaal afgeornd aan 1 kant :thumbdown:
Ik zeg steeds niet doen en dan doe ik tegen haar wang duwen zodat ze voelt wat ik bedoel en dan leidt ik haar af dat lijkt te helpen het wordt ietsje minder (klopt af)
Ik heb nog niet kunnen zien dat er iets afgerond is of zo, maar het is zo irritant.
Ik zeg ook steeds nee en probeer haar af te leiden om iets te geven oid waar ze op kan bijten maar het geluid :x :x :x
Zal nog meer proberen haar af te leiden.
Groetjes
Nou, ik wilde net dezelfde vraag gaan stellen :lol: . Marlot doet dit ook ineens sinds 2 dagen. Nou krijgt ze inderdaad 6 tanden in een keer, dus ik had al zo’n vermoeden dat dat er mee te maken had . Het is zooooo’n rotgeluid :naughty: :naughty:
groetjes maartje
Héééél herkenbaar :lol: ! Vooral het geluid :evil: …
Teun heeft het heel erg gedaan; kreeg ook 8 tanden in een korte tijd. Maar het is vanzelf over gegaan, dus er is nog hoop :thumbup: !
Ik weet ook niet of het slecht is voor het gebit… :think:
Groetjes, Anne!
Hier het zelfde sinds een paar dagen, idd een rotgeluid!
Afleiden doe ik ook, en dat werkt tot nu toe!
Ja hier ook :roll: :roll: :roll: zag deze topic staan laatst en dacht: Oh dat doet die van mij niet :mrgreen: Jawel hoor… vandaag hoorde ik het… :? Weet wel dat ze in een korte tijd een boel kiezen heeft gekregen… Ligt daaraan misschien… En ze heeft in de gaten dat ik schrok toen ze het deed… Vind ze het natuurlijk NOG leuker… :roll:
Yvan doet het ook, heeft laatst weer een periode gehad… zo’n naar geluid… en zo sneu voor die nieuwe tandjes .
Tandvlees schijnt te jeuken bij doorkomende tanden en kiesjes. Ik denk dat het knarsen daar een reactie op is…
Mijn oudste zoon heeft dat ook een tijdje gedaan… Zodra ik het hoorde pakte ik hem bij de wangen, niet boos, maar het hielp wel, na 2 dagen was het afgelopen…
het is een beetje de combi denk ik van het jeukende tandvlees en het geluidje dat ze nu weer kunnen maken… da’s bere=interessant joh…
Na verloop van tijd zwakt dat wel weer af hoor… is net als gillen, als ze doorkrijgen dat ze dat kunnen :wall: