Klok terug

Van zaterdag naar zondag?



Dan heb ik Gregory een uurtje extra bij me :mrgreen: :inlove: :dance: :lol:

Ow wat fijn, had er niet eens bij stilgestaan.

Mijn energiepeil in de laatste dagen erg laag, en moet het weekend s’avonds én s’ochtends werken. Zag er al als een berg tegen op, maar dat uurtje extra maakt weer een hoop goed.

En als peuter toch vroeg wakker word schop ik papa er wel uit :angel:

Mijn moeder had me van de week getipt over het laatste weekend,

en gister in de krant stond dit weekend.

Wel even erg inhouden in verband met school van Damian ! :wink:

@prinsjeJason wrote:

Van zaterdag naar zondag?



Dan heb ik Gregory een uurtje extra bij me :mrgreen: :inlove: :dance: :lol:




:mrgreen:

@Madre wrote:

Wanneer wordt dit eens afgeschaft?



Ik vind het zo’n onzin he… :shifty:




Wintertijd is de originele tijd. Of had je het 's zomers graag een uurtje eerder donker als het afgeschaft zou worden?

@Fleur wrote:

@Madre wrote:
Wanneer wordt dit eens afgeschaft?



Ik vind het zo’n onzin he… :shifty:




Wintertijd is de originele tijd. Of had je het 's zomers graag een uurtje eerder donker als het afgeschaft zou worden?




Maar we kunnen er toch ook gewoon voor kiezen om voortaan de zomertijd aan te houden? :wink:

SInds ik kinderen heb vind ik het vooral gedoe met ritmes en ineens weer vroeger wakker worden enzo.



Komend weekend is het laatste weekend van okt - het weekend erna is het snachts namelijk 1 nov.

misschien is het best dom wat ik nu ga zeggen…



Maar iedereen heeft het over lekker langer slapen enzo. Maar dat is toch echt alleen dat ene uurtje op die dag. Of verandert bij jullie echt het hele schema?



Bij ons blijven saaptijden hetzelfde en wektijden ook zo, dus bespaar er nix mee.



Of doen we het verkeerd :shifty:

ja dit weekend gelukkig

liep toen met beginnende weeen van me meisie

ze is toen pas 28 oktober geboren

ze is dus aanstaande woensdag jarig wordt ze 6 :mrgreen:

@Noasmama wrote:

@Fleur wrote:
@Madre wrote:
Wanneer wordt dit eens afgeschaft?



Ik vind het zo’n onzin he… :shifty:




Wintertijd is de originele tijd. Of had je het 's zomers graag een uurtje eerder donker als het afgeschaft zou worden?




Maar we kunnen er toch ook gewoon voor kiezen om voortaan de zomertijd aan te houden? :wink:




Ja hoor, het maakt mij echt niet uit.



Nu is het toch ook eerder donker? zonder dat die tijd is aangepast. Dat doet de natuur zelf.



Van mij maakt het niet uit of het in de zomer om 11 uur donker wordt of 10 uur. Als je gezellig zit dan zit je gezellig.



Er zijn mensen die er heel veel moeite mee hebben, die omschakeling steeds. Om maar niet te praten over de kinderen.



En verder heeft het toh geowon geen enkele nut?

@Madre wrote:

@Noasmama wrote:
@Fleur wrote:
@Madre wrote:
Wanneer wordt dit eens afgeschaft?



Ik vind het zo’n onzin he… :shifty:




Wintertijd is de originele tijd. Of had je het 's zomers graag een uurtje eerder donker als het afgeschaft zou worden?




Maar we kunnen er toch ook gewoon voor kiezen om voortaan de zomertijd aan te houden? :wink:




Ja hoor, het maakt mij echt niet uit.



Nu is het toch ook eerder donker? zonder dat die tijd is aangepast. Dat doet de natuur zelf.



Van mij maakt het niet uit of het in de zomer om 11 uur donker wordt of 10 uur. Als je gezellig zit dan zit je gezellig.



Er zijn mensen die er heel veel moeite mee hebben, die omschakeling steeds. Om maar niet te praten over de kinderen.



En verder heeft het toh geowon geen enkele nut?


Ik dacht dus wel dat het nut had, maar na wat google en wikipedia blijkt dus van niet (of nou ja, niet nuttig genoeg voor mij)… Dus ja van mij mag t ook afgeschaft worden! :smiley:

@Affie wrote:

@Madre wrote:
@Noasmama wrote:
@Fleur wrote:
@Madre wrote:
Wanneer wordt dit eens afgeschaft?



Ik vind het zo’n onzin he… :shifty:




Wintertijd is de originele tijd. Of had je het 's zomers graag een uurtje eerder donker als het afgeschaft zou worden?




Maar we kunnen er toch ook gewoon voor kiezen om voortaan de zomertijd aan te houden? :wink:




Ja hoor, het maakt mij echt niet uit.



Nu is het toch ook eerder donker? zonder dat die tijd is aangepast. Dat doet de natuur zelf.



Van mij maakt het niet uit of het in de zomer om 11 uur donker wordt of 10 uur. Als je gezellig zit dan zit je gezellig.



Er zijn mensen die er heel veel moeite mee hebben, die omschakeling steeds. Om maar niet te praten over de kinderen.



En verder heeft het toh geowon geen enkele nut?


Ik dacht dus wel dat het nut had, maar na wat google en wikipedia blijkt dus van niet (of nou ja, niet nuttig genoeg voor mij)… Dus ja van mij mag t ook afgeschaft worden! :smiley:




Je vergist je vast met schrikkeljaar?

@Madre wrote:





Je vergist je vast met schrikkeljaar?


:oops: Klopt :lol:

@Affie wrote:

@Madre wrote:




Je vergist je vast met schrikkeljaar?


:oops: Klopt :lol:




Had ik dus ook hoor…

Ik dacht het moet vast nut hebben, maar de redenen zijn gewoon zo stom. Er zag laatst op tv dat mensen er depri van kunnen worden en dat veel mensen een week in de weer zijn met het veranderen van hun biologische klok…

@Madre wrote:

@Affie wrote:
@Madre wrote:




Je vergist je vast met schrikkeljaar?


:oops: Klopt :lol:




Had ik dus ook hoor…

Ik dacht het moet vast nut hebben, maar de redenen zijn gewoon zo stom. Er zag laatst op tv dat mensen er depri van kunnen worden en dat veel mensen een week in de weer zijn met het veranderen van hun biologische klok…




Daar heb ik (en mijn kinderen trouwens ook) echt geen last van! Gewoon mee in het nieuwe ritme!

vroeger voor de electriciteit en de lampen enzo had het nut, omdat er dan het langst op het land gewerkt kon worden.

Tegenwoordig is donker geen beperking meer om te kunnen werken, van mij mag het dus ook afgeschaft.