Klets klats klofa , kom maar op de SOFAAAAAA !!!!

nou zeg :wink: haha

en met zo’n huis als de jouwe zou ik ECHT NIET verhuizen naar de randstad!!!

dan maar een andere baan !! :mrgreen:

ja of oppas moeder worden

Ingrid bij welke center parcs werk je?

haha ja ons huis is super, die vrijheid zou ik niet willen missen, maar effe lekker winkelen, moet ik altijd naar meppel of zwolle!!

Oke waar ik woon heeft ook stadsrechten, maar met een bakker en ee supermarkt houdt het wel op hier

in horst-america bij park loohorst

in de keuken(afwas)

@ingrid1 wrote:

ja of oppas moeder worden

nee ik wil juist graag een baan zonder kids. :mrgreen: Ik hou van mijn meiden hoor, maar wil gewoon wat er bij snappie

in zo’n dorp heb ik ook gewoond! Blij dat ik nu een normaal winkel centrum heb!!

Maar het heeft ook wel wat bij jou hoor: lekker rustig, natuur, geen vliegtuigen, geen verkeersdrukte…? Of wel?

ah oke zonder kids dus

bij ons in dorp ligt supermarkt en verfwinkel

Ingrid: leuk!! :smiley: is het nou het hele jaar druk bij C Parcs???

Oessie: kan het me voorstellen. Wat vind je nogmeer leuk? administratief of met ‘klanten’ werken? zoals bij HI?

oke natuur erg leuk, wel last van die tering mietsen… ( soort kleine mugjes die je niet ziet, maar heel irri zijn)

vliegtuigen, tja hier beginnen ze al met dalen voor schiphol, datmerk je echt wel!! Maar heb er geen last van hoor

Verkeersdrukte, normaaal niet, maar ik woon op een nieuwbouwplan, dus allemaal vrachtwagens en tractors, en dat gaat nog 2 jaar duren… :roll:

rust, tja ik hou niet van rust :mrgreen:

maar het huis is super!!

mmm bij ons erg rustig op het moment

dit weekend 1700 gasten

en midweek iets van 600 gasten

in mei zitten we vol 2500 gasten

ik woon in een doodlopend straatje

hier komen alleen voetgangers,fietsers en brommers

en de auto van de buren

Oessie: zullen we een weekje ruilen? :lol:

Hier dag en nacht vliegtuigen, treinen, auto’s, geen dieren te bekennen, alles is volgebouwd, geen frisse lucht, geen natuur (natuur; wat is dat? :lol:) …

maar ondanks dat is het wel prima, want ik ben er aan gewend hahha

Ingrid: klinkt nog best druk eigenlijk!! :smiley:

hiihi ja dat is we lawaaiig ja!!

Tja het heeft ook wel wat als jeje gordijnen opendoet en je ziet 25 mooie zwanen in het weiland hierachter

is zo rustig dat ik pas volgende week woensdag weer hoef te werken

woon vlakbij bos en er word nog steeds gebouwd in de buurt

tja, dat zie ik alleen als ik bij mijn ouders zou slapen :lol:

Hier doe ik de gordijnen open en zie ik: de buren, auto’s, de trein en veel nieuwbouw

ben er vandoor tot strakjes

werk ze maris

tot later Ingrid!! en dank je!! :mrgreen: :-*

doeiii