haha ja en bij ons helpt een straf stoeltje en op de trap zitten echt niet hoor, dat vind melissa alleen maar leuk!! :?
ja dat zou ik ook denken!
Ik zit de hele aflevering commentaar te geven, maar wacht maar als ik kinderen heb!! :lol:
een grote tokkie bende dan hahahahhahahahaa
ja dacht ook altijd dat opvoeden niet zo moeilijk kon zijn, nou soms weet ik echt niet wat ik moet doen hoor!
lijkt me zo frustrerend als je en een huilbaby, en 2 van die peuterpubers hebt die echt het bloed onder je nagels vandaan halen… en een vent die niks doet maar alleen voor tv hangt en eist dat alles gedaan wordt voor hem…
hahaha ja dat denk ik ook wel!
nu doet mijn mannetje ten minste nog wat… :lol:
Soms snap ik die vrouwen niet hoor! kom voor jezelf op!
ja ik doe dat ook wel hoor, als hub buiten is trek ik snel melissa jas aan en zeg, ga maar lekker met je vader naar buiten :mrgreen: (ondertussen sloopt ze de grasmaaier en gooit zand bij de buren op het erf maar oke)
hahaha en jij met de nog-niets-slopende Fenna lekker op de bank
of nee: jij de badkamer schrobben en Fenna slapen
ja inderdaadFenna slaapt heel veel!! Heb gister de laatste fles eraf gehaald, ging goed :dance:
En de badkamer glimt weer hoor, heb ik vanmorgen gedaan!
jij poetst echt veel!!!
ik ben nu echt makkelijk: 1 keer in de week grote schoonmaak, verder alleen af en toe stofzuigen als ik vind dat het vies is, anders laat ik het tot het weer de ‘week-schoonmaak’ is tafels afnemen wel vaker en de was doen als ik zin heb…
Ik hoop dat ik in ons volgende huis wel wat meer schoonmaak, maar mijn verkalkte boeltje hier kan ik toch niet meer ‘nieuw’ krijgen, dus poets wat minder hard zeg maar
nou ik poets wel veel maar dat komt omdat we zo’n groot huis hebben, ik moet ook veel poetsen. En ik heb natuurlijk geen baan!! Kom soms wel tijd tekort hoor!!
en die ramen,… * zucht*
argh RAMEN! :shock:
word nu al moe
haha ja morgen weer met goede moed verder! :roll:
aaaaaaahhhhh…
moet je hub werken?
ja die werkt 6 dagen…
arme meid!!
Ga morgen iets leuks doen met Melissa? Koekjes of taart bakken?
ja morgen lekke rmet meiden wandelen.
is ook leuk! naar de eendjes (als die er zijn)
haha ja die zijn hier genoeg, hier dicht bij is een hertenkamp, gaan we altijd even heen, onze katten lopen ook altij dmee!!
goedemorgen.
Goed weekend allemaal en ik ha zo werken.
Vanavond wrs langer op kok :lol: