ja vreselijk lijkt me dat!! Mag ik vragen wat er precies met je is?
Tuurlijk mag je dat vragen !
Ik had altijd erg lange cyclussen ( zonder eisprong dus )…
We hebben 6 IUI’s achter de rug in combinatie met Clomid - die zijn dus mislukt.
Bij de IVF kliniek waar ik doorverwezen was, vermoeden ze dat ik endometriose heb.
Maar tijdens de behandelingen IUI werkte de clomid wel goed ( en had ik dus wel elke maand een eitje dat groeide )… toen noemden ze het ‘onverklaarbare onvruchtbaarheid’ zucht
oh oke!! En nu ga je voor het eerst voor IVF?
Ja, zo is dat
Ik ben al in het ziekenhuis geweest voor een intakegesprek en enkele testjes en zo ( bloedafname, echo,… ).
Nu ben ik weer aan de pil, zodat mijn cyclus goed getimed kan worden voor de IVF en op 7 mei mag ik dus na lang wachten opnieuw naar de kliniek en zal ik waarschijnlijk info krijgen over de medicatie ( vermoed ik toch )
Best wel spannend, dus
Bij jullie op de natuurlijke manier gelukt?
Jemig best heftig zeg allemaal!! hoop dat het gaat lukken en dat je ook een kindje mag krijgen!!
En ja bij ons is het 3 maal direct gelukt (1e keer zelfd door pil heen, is geindigd in een mk. ) ik ben heel gauw zwanger!! (misschien beetje lullig zeggen nu)
Steekt idd wel een beetje als je dat zo leest bij een ander… maar ik gun anderen het geluk wel hoor ( al is het af en toe best moeilijk te verstoppen dat ik me soms jaloers voel )
Alles heeft zo zijn reden, zo denk ik erover.
Al weet ik niet wat de reden is waarom het zo lang duurt bij ons
Roept ff hoi en dag :mrgreen:
- zoeeefffff* zwaait haastig terug :mrgreen:
ja dat mag je gerust zo voelen hoor!!! Mijn beste vriendin zit ook in de mmm, vreselijk om dat volgens mij allemaal zo te beleven. Leef echt met degene mee die moeilijk zwanger kunnen worden!! dikke knuf voor jou!! :hug:
hoi try
Das lief van je
Hé, ik ga nog heel effe verder met de strijk ( al is het hier wel veeeeel leuker haha ) Maar kom, het moet ook gebeuren, natuurlijk… en ik heb vandaag de luie doos uitgehangen in het huishouden :mrgreen:
he meis, strijk ze, en ik blijf je volgen hoor, hoop dat het gauw 7 mei is
Dank je wel - hopelijk dan snel goed nieuwssss - je hoort nog wel van me !
Tot spreeks :-*
doei doei!!
hoi hoi heb tv gekeken
hallo!!
Heb gewerkt, woensdag functioneringsgesprek: ik verwacht goed nieuws :lol: anders is het een steek in mijn hart… :think:
goedemogen
zal wel een goed gesprek worden :thumbup: