kind huilend achterlaten kleuterschool

Tim is dan niet autistisch maar de wenmorgen waren een drama…1e keer viel mee, maar met dikke tranen kwam hij om kwart voor 12 de school uit…'s middags was hij het al weer vergeten en ik heb vlgs mij heel de middag zitten :cry:

De 2e keer heeft ie heel de school bij elkaar gekrijst…en heeft de juffrouw em over genomen van ons en toen wij weg waren ging het al snel goed…

3e en 4e keer gingen al wat beter…

De dag dat ie voor het eggie ging mocht ie gelijk trakteren omdat ie jarig was geweest en het was gelijk over…en had ie nergens meer last van…

Wat ik fijn vond was dat dat juffrouw van hem altijd ff belde bij die wendagen als het allemaal weer goed ging…

Jim is ook niet authistisch maar die vond het maandag helemaal geweldig. Wilde ´s middags ook weer terug. Dinsdag vond hij het na de pauze toch wat minder leuk. Ik weet uit ervaring van het brengen naar het kdv dat ik beter weg kan gaan en het afscheid zo kort mogelijk kan houden, het is namelijk echt zo weer over, meestal al voor je het schoolplein af bent. Je moet even hard zijn voor jezelf en voor je kindje maar het wordt wel beter.

ik ga weer terug in de tijd…

Mijn oudste heeft PDD-NOS, en op de kleuterschool kwam hij binnen,

meeste kindjes kunnen geen emoties…

Hij ging direct naar het speelhoekje…

mama doeiii riep hij…

zo ging het elke dag…

Miss een tip om met picto’s te werken??

Een dagplanning maken… samen met de juf…

kinderen met een autisme,

hebben vaak veel voorbereiding nodig, en structuur…