Proficiat meid, goed gedaan :-*
:: :inlove: gefeliciteerd met jullie dochter geniet maar lekker van haar :inlove: ::
GEFELICITEERD!!!
Leuke naam ook!
van harte gefeliciteerd!!! geniet er lekker van…
hee meiden we zijn weer thuis. bezoek nu dus foto’s /berichten volgen
Oooh Kiddo wat fijn, weer lekker thuis! Ben benieuwd naar je verhaal en de foto’s, maar eerst lekker genieten van Fenna hoor meis!
Kiddo; gefeliciteerd meid met jullie dochter!!!
hey meid… ik had je al een sms gestuurd… maar lees nu dat je thuis bent… wat heerlijk, en wat een ontiegelijk lieve foto!!!
Geniet meid…
Gefeliciteerd Kiddo en man met jullie dochter!
Schattige foto’s zeg in je avatar.
Sopje
Van harte gefeliciteerd!! Ze ziet er prachtig uit!
Kiddo, (en partner natuurlijk!)
Ook namens mij: van harte gefeliciteerd met jullie dochter!
(mooie naam!)
Marga
Hoi hoi,
de komende dagen zal het nog wel wat stil zijn vanuit mijn kant maar geen nieuws is goed nieuws hoor. Fenna maakt het prima, ik ben nog steeds bezig met bijkomen van de bevalling zelf maar vooral van de hectiek erna. Kort samengevat:
- in het zkh 1 nacht overgeslagen omdat op de zaal een huilbaby lag tegenover ons :?
- thuisgekomen op zaterdag en 101 dingen regelen met de kraamzorg, hub inkopen doen, nog bezoek gehad die dag net als de twee dagen tevoren in het zkh.
- Fenna is liever lui dan moe wat eten aangaat. BV loopt als een trein maar eer ze wakker wil worden om te drinken… (en dan in slaap vallen tijdens)
dus zondagochtend zat ik er doorheen. We hebben nu een niet-bezoek regeling ingesteld. Tot het weekend zal ik dus weinig online zijn.
liefs
Kiddo
Fijn dat alles mete fenna goed gaat.
En geneit maar lekker van de tijd met zijn 3-en.
wij zien je wel weer hier verschijnen!
:-*
(super dat het met de BV goed gaat)
echt een heel mooi kindje hoor! :thumbup:
goed gedaan meid
Een beetje update
Het is wel allemaal heel druk geweest hier vanaf dinsdag. Donderdag na de geboorte natuurlijk familie op bezoek, vrijdag ook, zaterdag naar huis en weer bezoek. Zondag zat ik er doorheen. Zo moe van de nachten die ik had overgeslagen dat ik van vermoeidheid niet meer kon slapen. Daarbij alle indrukken die op je afkomen, dat maalt dan door je hoofd. Fenna die vooral 's nachts wou eten. En dan alle bezoek die nog komen wou. Ik zag het echt niet meer zitten.
Mijn moeder en schoonouders waren al 2x langsgeweest, ook broer en zus met aanhang en een paar heel goede vrienden van ons. Toen hoorde ik dus van mijn moeder dan mijn schoonmoeder met haar langs wilde komen op maandag om half elf want dan was een handig moment vond ze ivm de aanwezigheid van de kraamhulp :shock: :shock: :shock: Nu kwam dat mijn mams al niet uit maar ik had zoiets van :shock: :roll: :evil: dat bepaal ik toch zelf wel wanneer het MIJ uitkomt :!: En ze waren al twee keer langsgeweest, lief mens hoor mijn sm en ik kan begrijpen dat ze enthousiast is over haar eerste kleinkind, maar ze is zó druk dat ik normaal na een uur al helemaal bekaf ben en alleen nog maar rust wil. Die moet hier dus echt niet elke dag op de stoep staan!
Dus… zat ik zondagnacht om half 5 jankend aan de telefoon met de thuiszorg zo van: ik heb hulp nodig want dit trek ik niet. Het liep echt helemaal vast in mijn hoofd. Hub snapte het niet en vond dat ik moest gaan slapen (maar dat kon ik dus niet) Die medewerkster aan de telefoon heeft me toen super geholpen door naar me te luisteren en te vertellen dat dit echt niet vreemd was. Ik ben toen daarna met Fenna beneden gaan zitten, heb het hele verhaal op papier gezet wat ik voelde/wilde/kon en de volgende ochtend met de VK en de kraamhulp erbij doorgesproken en wat afspraken gemaakt.
Nu doen we bewust heeeel rustig aan. Géén bezoek deze week, totdat alles een beetje gaat lopen hier. Alleen mijn mams vandaag eventjes en schoonouders morgenmiddag maar max. 3 kwartier. Alle anderen houden we af, en als ze straks komen met max. 2 mensen tegelijk. En een schema met rustdagen.
Dat was wel een opluchting hoor, en dat kan ik echt iedereen aanraden. Je loopt jezelf zo voorbij…
Het gaat dus goed nu. Ga lekker koffie inschenken nu en me dan voegen bij hub die met Fenna :inlove: op de bank zit.
liefs
Kiddo
Heel goed Kiddo, je moet zeker om jezelf denken! (gek toch, mijn moeder had toen ik bevallen was ook zoiets van, hoppa, alle visite als je kraamhulp er is, want daar is de kraamhulp voor :shock: terwijl wij de 1e week met ons 3tjes wilde doorbrengen en helemaal geen visite met hun neus er boven op. Maar het ‘schijnt’ dat vroegah het juist gebruikelijk was dat je juist dan op visite ging!! Vandaar dat er meer mensen zijn die zo denken als jou schoonmoeder waarschijnlijk!) Maar super dat je je rust nu gevonden hebt en meid ga heerlijk genieten van je nieuwe gezinnetje :inlove: :-*
Kiddo goed dat je dat schema hebt opgesteld hoor! Je moet jezelf niet nu al voorbij gaan lopen! En als er mensen zijn die dat niet begrijpen hebben ze lekker pecht!
(Wat dat betreft ben ik blij dat iedereen hier wat verder weg woont, wij krijgen dus waarschijnlijk alleen in het weekend visite kunnen we doordeweeks lekker uitrusten…)