Hij heeft em wel, maar ik weet niet of ie met of zonder koortje is. Ik weet niet of ie hier thuis ligt, maar ga evenv erder met zoeken.
helaas, er word af en toe een zin meegezongen. Bij nader inzien denk ik dat ze dat expres doen om te voorkomen dat mensen hun eigen liedje gaan maken.
Maar goed, aan mijn versie heb je dus niks.
Ken je niet iemand die hem kan spelen op een keyboard ofzo. Is misschien niet zo leuk, maar dan heb je’m wel. Als er een band speelt, kun je die ook benaderen of ze dat willen/kunnen spelen.
SUcces !
dank dank voor het zoeken… :-*
Tja, ik ken niemand die zo muzikaal is…Ik zal ngo eens diep denken…
@sensje wrote:
helaas, er word af en toe een zin meegezongen. Bij nader inzien denk ik dat ze dat expres doen om te voorkomen dat mensen hun eigen liedje gaan maken.
Dat zou wel stom zijn. Wat is daar immers mis mee?
Misschien is het gewoon juist als “service”… meestal is het toch echt voor karaoke bedoeld en dan klinkt het met koortje wel beter…
Toen ik aan mijn man uitlegde wat de bedoeling was, zei hij meteen…oh dat hoor je niet hoor. Meestal staat de muziek toch niet zo hard omdat anders de “zangers” er niet bovenuit komen. Volgens hem maakt hij dat heel vaal mee (is ook dj op oa bruiloften). De versie die ik heb, kun jij niet gebruiken, want je kunt het niet omzetten naar gewone muziek (zitten filmpjes bij), maar misschien kun je het nummer uitzoeken met het minst storende koortje erbij.
Het is maar een tip, kweetniet of je er wat mee kan.
ik heb gisteravond ook nog diverse nieuwsgroepen (nzb) voor je afgezocht via Eweka, maar helaas ook niets kunnen vinden. Succes met je zoektocht.
Ik denk ook niet dat het gaat lukken…
Het is er gewoon niet…
De optie is nu om gewoon wel die versie te gebruiken met het refrein er in, maar het is gewoon wel jammer…
Hartelijk dank voor het zoeken allemaal… :-*
@Marlous wrote:
De optie is nu om gewoon wel die versie te gebruiken met het refrein er in, maar het is gewoon wel jammer…
Gewoon héél hard brullen...!!! :mrgreen: