kapihospital

dat bedoel ik ook kimmy. en juist nu kan je dat geld best hard genoeg gebruiken. ik tenminste…

@oessie wrote:

pff ik krijg het maar niet voor elkaar al die patienten te helpen… en kan pas woensdag weer apparaten kopen…

stuur maar door!

Je kan ze als het goed is doorverwijzen naar een andere arts… ik heb wel plek voor 2 of 3 patienten :thumbup:

@knipoogje1983 wrote:

dat bedoel ik ook kimmy. en juist nu kan je dat geld best hard genoeg gebruiken. ik tenminste…

Ja ik ook hoor. Op zich staat mijn eerste verdieping nu vol, maar ik wil graag de bedden upgraden.

En dan is elke zD toch best welkom :wink:

@mamaMarije wrote:

@oessie wrote:
pff ik krijg het maar niet voor elkaar al die patienten te helpen… en kan pas woensdag weer apparaten kopen…

stuur maar door!

Je kan ze als het goed is doorverwijzen naar een andere arts… ik heb wel plek voor 2 of 3 patienten :thumbup:

wat is je naam dan?

zeker aangezien je 217 betaald voor de 2e upgrade :mrgreen:

Als mensen trouwens patiënten voor de ultrasoon hebben en geen plaats daarvoor hou ik me ook wel aanbevolen. Heb er twee ( :wall: ) en dus nooit genoeg patiënten daarvoor.

@Cariska wrote:

@mamaMarije wrote:
@oessie wrote:

stuur maar door!

wat is je naam dan?

maar dat doorsturen, is dat gratis dan??

@Cariska wrote:

@mamaMarije wrote:
@oessie wrote:

stuur maar door!

wat is je naam dan?

Dr Oetker

Er moet ook een Dokter Oetker zijn aangezien die naam al bezet was, maar dat ben ik dus niet :lol:

Misshcien toch dat lijstje eens maken hier op pagina 1 met wie wie nou is van hier?

volgens mij kost dat verder niks nee… je kan als je de patient aanklikt rechtsonderin kiezen voor doorverwijzen/doorsturen… volgens mij kan je dan een arts kiezen en krijgt die daar melding van en die kan er dan voor kiezen om de patient aan te nemen en te behandelen.

gelukt!

het kost mij geld :wink:

En het bespaar de aanbieder dus de belasting op de patientenhandel.

De arts waarheen je verwijst moet dus wel genoeg zD hebben :lol:

en hoe wordt de prijs dan bepaald?? gewoon door de doorverwijzer?

@knipoogje1983 wrote:

en hoe wordt de prijs dan bepaald?? gewoon door de doorverwijzer?

dat weet ik eigenlijk niet… ik moest nu 190 zD betalen en hij levert me straks 209 op.

dat scheelt nogal!

er staan nu ook wel een aantal patienten op de markt voor een stuk minder dan dat ze opbrengen.

helaas hebik geen geld meer

Ben level 7 :dance:

Kan nu luchtpokken en galstenen behandelen :smiley:

goed zeg!!

en in welke ruimte word dat behandeld?

ik ben level 6 nu nog wat bij mekaar sparen, denk dat ik nog even een enquete ga doen :think:

In de ultrasoon :slight_smile: Maar er worden nog bijna geen patiënten aangeboden. Hoop ze morgen gewoon te krijgen aan het begin van de dag.

Vandaag dus in ieder geval 12 upgrades proberen te doen.

haha goed bezig hoor!!

ik moet nog 5000 punten wil ik level 7 halen… :S

Level 7 duurt nog wel eventjes bij mij :?

En ik wilde wat zeggen maar weet niet meer wat :think: