ik heb 2 bloembakken staan… had 1 zo’n lullig strookje over tussen 2 behandelruimtes… dus daar 2 bloembakken neergezet :lol:
En bijna al mijn bedden geupgrade, dus gezellige gekleurde dekentjes.
Krijg nu idd een patient extra per dag, ja ja je wordt ruig beloond :mrgreen:
En idd je patienten alle handelingen door de zuster laten doen, dan betalen ze het max bedrag. Dan zijn ze namelijk 100% tevreden. Bij minder % minder geld.
Bij binnenkomst mik ik ze eerst gewoon boven in een leeg bed, 4 zusterbehandelingen en dan door de behandelkamer(s) in. Na gisterochtend niks meer voor minder dan 100% tevredenheid weg gestuurd en zeker voor de patienten met lange lijsten aan kwalen brengt dat aardig wat op :thumbup:
ahhhhhhhh dus we moeten bedden upgraden voor die bloemen
Ik weet wat ik dus ga doen zodra ik mijn tweede ultra soon heb :mrgreen:
ja bij 1x upgraden krijg je een mooie rode deken en als je dan nog een keer upgrade krijg je dus bloemen bij het voeteneind :lol: . Kost wat heb je ook wat (wel direct gezien hoe het goedkoper kan in de zorg ).
Ellen ik heb er vandaag al meer dan ik gisteren had voor de ultra soon, ik heb er maar een paar bijgekocht.
's Ochtends staan er enorm veel patiënten voor de ultrasoon op de markt. Gisteravond helemaal niks dus heb net maar even ingekocht. Zijn dan vooral patiënten de de rest van de behandelingen al hebben gehad maar alleen nog de leeftijdwisseling moeten.
Hoop vandaag leve l7 te zijn en dan kun je nog meer ziektes in die ultrasoon verhelpen
en nu heb ik nog maar 1 zd over dus erg veel kan ik momenteel niet.
vind die ronde dekentjes wel vrolijk staan, en 1 extra klant per dag dus ideaal
ook mar 500 gedoneerd bij onze vereniging, maar als het nog lang duurt voor we daar iets van horen ga ik dagelijks iets minder doneren.
vind het zo geld weggooien zonder dat je er iets voor terug krijgt of mee kan doen. kan dat geld ook wel ergens anders voro gebruiken eigenlijk
Ja ik vraag me ook af wanneer de competities gaan beginnen, maar als het nog lang duurt ga ik ook even wat minder doneren. Kijk, het is leuk als de competitie begint om goed in de ranglijsten te staan maar voor hetzelfde geld begint het pas over een maand ofzo.