Precies dat lijkt mij ook ja, ze kunnen nooit zoveel op 1 dag gekregen hebben :evil:
Balen zeg dat we derde zijn geworden. Maar goed, ik vind het wel een hele prestatie hoor aangezien we met zo een klein aantal leden zijn.
Ik zag trouwens nergens iets van een beker (of ik kijk er over heen).
Goedemorgen,
Balen dat we nu ineens 3e zijn…stonden gister toch een poos 1e!!
Maar opzich is het wel een slimme tactiek! Alles opsparen en pas op het moment dat je meer hebt dan de 1e bijv doneren met zijn allen (op de laatste dag). Als je het niet redt om boven de 1e te komen spaart iedereen alles door niet te doneren.
Er zal vast nog een keer eksterogen voorbij komen (al duurt dat vast een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele lange tijd aangezien er nog een hoop andere lichaamsdelen zijn) en dan heb je dus al een flinke voorsprong met alle eksterogen die je hebt gespaard!
Zeker voor de kleinere doktersverenigingen als je er verder over nadenkt de enige manier om in aanmerking te komen voor de prijs! Al moet ik zeggen dat we wel heel ver zijn gekomen met zo weinig leden (waarvan nog niet eens iedereen heeft gedoneerd :naughty: ).
Heb weinig tijd om hier op het topic actief mee te schrijven maar zoals jullie kunnen zien doneer ik wel lekker mee… :mrgreen: Ik besteed nu dagelijks 5000zd aan lichaamsdelen en op momenten dat er weer een competitie is dagelijks 10000zd. Heb de laatste 2 dagen zelfs 30000 gespendeerd, wilde winnen! :mrgreen: :think: En heb zowiezo nog genoeg geld voor mijn volgende kamer…
Ik zit nog 3200 punten verwijderd van het volgende level…dan ga ik naar level 15!
Misschien moeten wij die tactiek ook maar volgen. Alles opsparen tot de laatste dag :think:
Ik heb nog steeds mijn twijfes over de eerlijkheid van de wedstrijd, maar ik krijg geen poot aan de grond bij de spelleiding.
Hoe dan ook ik heb al een aantal leden uit de vereniging gezet die sinds november niet meer hadden ingelogd. Er zijn er nu nog 3 die sinds decemer niet meer aanwezig zijn geweest. Zal ik die ook nog dumpen? Dan blijven er nog twee over die ik persoonlijk heb aangeschreven. Een daarvan heeft gereageerd dat hij druk aan het sparen was voor kamers en daardoor geen geld over had voor donaties. Hij begreep het wel als hij uit het gilde werd gezet en van die andere heb ik niets meer gehoord.
Dus…alle 5 uit het gilde zetten???
Op zich kun je mensen er wel uitzetten maar vergeet niet dat we natuurlijk niet extra hoeven te doneren voor mensen die niet doneren. Zoals bij MFF wel het geval is bij quests.
De mensen die niet meer inloggen of niet antwoorden op pb mogen van mij er wel uit.
Maar goed, is jouw beslissing natuurlijk of je ze allemaal verwijderd.
Angelluna is ook een van diegene die sinds december niet meer heeft ingelogd. Die is toch ook van KOK? Weet iemand er iets meer van?
volgens mij heeft angelluna een keer op MFF gezegd dat ze wou stoppen met kapihospital…
ze schrijft overigens niet meer mee hier op kok… is wat onenigheid geweest en is weggegaan…
weet iemand trouwens of je op MFF ook kunt zien wanneer iemand voor het laatst heeft ingelogd?
Oessie, ik kan wel zien wanneer er voor het laatst is ingelogd bij leden van de vereniging.
Ik ga Angelluna dan ook maar verwijderen. Die twee actieve spelers zal ik nog eens aanschrijven om te vragen wat ze willen. Ik vind wel dat we enige activiteit mogen verwachten als je lid bent. ik heb geen zin om daar een minimum aan te verbinden, maar al doneer je iedere dag 5 zd, dan bouw je nog een voorraad op, toch?
Ja is ook zo. Een minimum kun je er sowieso niet aanhangen. Want je weet niet hoeveel mensen doneren en hoeveel ze daar dan voor krijgen.
Ga nu even terug op 1000 zD per dag denk ik. Even bij komen van de laatste dagen doneren
voor hillie heb ik 3000 vandaag gedoneerd… :thumbup:
inwelke kamer moet de stinkvoeten kaas??
hillie is level gestegen
In het laboratorium oes.
Ik heb vandaag 5000 gedoneerd.
Niet actieve leden verwijderen, ben ik het mee eens!
En misschien moeten wij ook maar die tactiek van de billenprikkers gaan volgen, gewoon sparen en dan ineens doneren
Cool, er zijn nieuwe ziektes bij gekomen
Sophie heeft eindelijk haar donkere kamer!
Nu had ik gisteren maar 500 gedoneerd, zaten er wel 7 eksterogen bij :? . Die had ik liever iets eerder gehad :roll: :roll: :roll:
Sophie: s6 met je donkere kamer
Elka: niet actieve leden kun je volgens mij net zo goed verwijderen, ben ik het mee eens.
@Kimmygirl wrote:
Cool, er zijn nieuwe ziektes bij gekomen![]()
ja ik las het… zitten daar ook nieuwe ziektes voor lagere levels bij eigenlijk? Heb nog niet goed gezocht eigenlijk :oops:
@mamaMarije wrote:
@Kimmygirl wrote:Cool, er zijn nieuwe ziektes bij gekomen![]()
ja ik las het… zitten daar ook nieuwe ziektes voor lagere levels bij eigenlijk? Heb nog niet goed gezocht eigenlijk :oops:
Volgens mij vanaf level 15, had vandaag al iemand met een ‘plank voor zijn hoofd’.

Knippie thnx voor je patiënten :-* Hoe is het weekend geweest?
Ellen dankjewel voor de patienten :-*
Nog geen officiele uitslag van de eksterogen, jammer.
Ben benieuwd wat de volgende opdracht is, ik weet wel dat ik dan alles lekker opspaar en pas op het laatst doneer :twisted:
Marieke, die tactiek van alles opsparen lijkt me een goed plan. Dan kunnen we hier op kok wel bijhouden toch hoeveel we samen hebben? Als we dan genoeg hebben kunnen we ze op het laatste wel doneren.