Kapihospital deel 3

Vandaag de laatste dag? Dan ga ik even sparen vandaag en gooi er dan ook wat meer in.

Ik had er vandaag wederom 1 :roll:

Sophie had er 8.

Was gisteren helemaal vergeten te doneren :wall: :wall: :wall: .

Moet nog 3000 voor 2e lab dus moet lukken vandaag :dance: .

Geld wat ik dan vanavond nog heb zal ik doneren.

We staan trouwens weer eerste in het klassement, ben toch wel erg benieuwd hoe het morgen eindigt.

@Kimmygirl wrote:

We staan trouwens weer eerste in het klassement, ben toch wel erg benieuwd hoe het morgen eindigt.

heb in elk geval weer gedoneerd en hoop op herhaling van laatst toen ik 20+ eksterogen had.

Het is hoogstwaarschijnlijk kwestie mazzeltje als het lukt om te winnen, maar met donaties wordt de kans wel het grootste natuurlijk :lol:

Oh ja, is er hier ook iemand die over een weekje of 3 mijn zhuis voor een weekje ofzo bij zou willen houden?

En hoe doen jullie dat voor elkaar?

Denk dat ik dan liever babyhaartjes (mits deze kleine niet kaal is :mrgreen: ) snuif als dat ik ranzige zieken behandel :wink: .

Marije je mag gewoon alweer bibben :shock: :inlove:

Geef je inloggegevens maar meis doe ik het wel voor je :-*

2e lab in aanbouw :dance: :dance: .

Was paar dagen geleden ook geleveld en kan nu ook stinkvoeten :sick: behandelen dus 2e lab is errug welkom. Heb er aardig wat in de wachtrij :wink: .

Nu dus flink sparen om vanavond nog een mooie donatie te kunnen doen.

@Marieke_5000 wrote:

Marije je mag gewoon alweer bibben :shock: :inlove:

Geef je inloggegevens maar meis doe ik het wel voor je :-*

ja bizar he hoe snel het is gegaan… voor mijn geval ben ik net zwanger :lol:

Ergens gaat er dus iets mis in die tijdsbeleving.

Maar ondanks dat het gevoelsmatig nog heel lang duurt… kijk ik ook ontzettend uit naar dit kleintje en begin ik toch langzaam wel nieuwsgierig te worden hoor. WIE zit er nou eigenlijk in mijn buik?

Maar nog een weekje of 2 zou gezien verjaardag (nog) middelste wel goed uitkomen. Zit er gewoon even wat meer tijd tussen, leuker voor als ze wat ouder zijn vind ik.

Zal je straks even PB’en met inlog gegevens en dan zal ik je tzt wel berichtje sturen op het moment dat het ‘nodig’ is.

Alvast bedankt :thumbup:

Ik vond de zwangerschap van Wessel ook zo ontzettend snel gegaan en de bevalling nog sneller maar dat is weer een ander verhaal :wink:

Volgende week ga ik het eens opschrijven helpt ook bij de verwerking en als het klaar is zet ik het bij de kraamtijd neer.

Gewoon nog lekker even genieten van het zwanger zijn :inlove: :-*

Vanochtend mijn laatste 42 eksterogen gedoneerd. We staan echt dicht bij de eerste plaats. Maar ja, weet niet wat er vandaag nog gaat komen.

Wanneer sluit die wedstrijd eigenlijk? Lijkt mij om 12 uur!

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

duimen meiden, we staan nu eerste!

Ik ben vandaag tot 16 uur weg. Willen jullie Sophie’s ziekenhuis in de gaten houden? Volgens mij zijn er een paar meiden die me er al mee helpen. Fijn, want ik hoop dat ze haar donkere kamer heeft voor ze terug is van vakantie en die eindeloze rij met patienten voor die kamer een beetje weg is gewerkt.

Ik heb al een paar patienten op de markt gezet, want het ziekenhuis stagneerde helemaal :wink:

Het wordt nu echt spannend :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Ik hoop dat er bij hun niet veel meer gedoneerd gaat worden, hij sluit vanavond om 23.59

had er 23 vanmorgen… gister ook goed gedoneerd…

Dus nu maar hopen dat er zuinigerds in de andere vereniging zitten en ze vanmorgen maar 2 of 3 eksterogen hadden per lid :lol:

Momenteel loopt de volgende competitie: Eksterogen
Sluitingsdatum is 23.01.2011 23:59

Ik had er vanmorgen 24 en sophie 5, allemaal gedoneerd :thumbup:

Ik ben toch bang dat we het niet gaan redden :?

Ik had er weer eens een keer 0,0 :evil: .

Had gisteren toch nog wel een aardige donatie gedaan :? .

Hoeveel had je gedoneerd Renate?

Ik had 10000 Zd en kreeg 24 eksterogen.

We lopen nu 30 stuks achter, heeft er iemand toevallig nog niet gedoneerd???

Best jammer dat we 19 leden hebben en we met 14 leden aan het doneren zijn.

@Marieke_5000 wrote:

Hoeveel had je gedoneerd Renate?

Ik had 10000 Zd en kreeg 24 eksterogen.

Niet zoveel als jij hoor Marieke want had gisteren natuurlijk dat 2e lab gekocht. Had 2500 gedoneerd en toen was mijn geld zo goed als op.

Maar heb ook wel een aantal dagen varierend van 1000 tot 2000 gedoneerd en dan zaten er meestal wel een paar bij. Jammer dat je vandaag niet meer kan doneren voor eksterogen, want heb nu wel weer een beetje geld in kas door dat 2e lab. Had daar gewoon heel veel patienten voor in de wachtrij zitten die ik niet weggewerkt kreeg.

Ojee we staan derde :?

De billenprikkers zijn ons voorbij gegaan :evil:

Is er nog iemand die niet gedoneerd heeft vandaag?

Dat is echt gemeen, volgens mij hebben ze gewoon alles opgespaard en pas op het laatste moment gedoneerd :evil: