Kapihospital deel 3

Pfff ik had er maar 11, ondanks die 10000 van gisteren!

We lopen wel onwijs in op het AMC!

Nu maar hopen dat er niet een vereniging bezig is met een slotoffensief en op de laatste dag oppeens met 5000 stuks aankomt zetten :lol:

@Elka wrote:

Nu maar hopen dat er niet een vereniging bezig is met een slotoffensief en op de laatste dag oppeens met 5000 stuks aankomt zetten :lol:

Dat dacht ik dus vanochtend bij het doneren ook :wink:

Oeps, had vanochtend al 10.000 gedoneerd en net weer 10.000 :wall: vergeten dat er al gedoneerd was vandaag. Nou ja dan maar hopen op vee eksterogen morgen

@Kimmygirl wrote:

@Elka wrote:

Dat dacht ik dus vanochtend bij het doneren ook :wink:

Dat was ook al door mijn hoofd geschoten :lol:

Ik ga nu heel even voor mijn tweede lab, die heb ik vandaag wel bij elkaar want anders moet ik tot zaterdag wachten. Daarna mijn dagelijkse donatie weer!

Zooooooooooo he, ik dacht even kijken naar de stand omdat ik hier las dat we goed inlopen maar we doen het fantastisch meiden!!! :thumbup:

De nr 1 is weer op ons uitgelopen helaas :roll: .

Hopelijk hebben wij morgen met zijn allen superveel eksterogen :pray: , maar vind sowieso dat we het goed doen met zijn allen :clap:

Had even de hoop dat we ze wel in konden halen maar ze zijn nu wel weer een heel stuk uitgelopen. :frowning:

Nog heeeeeeeeel eventjes en mijn tweede lab staat op me te wachten :dance:

Bibbertje

Cash 198.252,49 zD

Punten 278.663

Level Slijmvliesknipper ( 12 )

Coins 0

Reputatie 41 (?)

:dance: :dance: :dance: :dance:

Goed zo marieke :slight_smile: :dance:

Staat een man bij de deur van het ziekenhuis, zijn zeker met een update bezig:

der thursteher sorgt fur dich als premium-spieler dafur, dass stinky peters draussen bleibt!

Heb daar echt nog nooit last van gehad, jullie wel?

Ja ik heb ooit een keer die stinkende peters gehad :?

tot op heden weet ik nog steeds niet wie die naar me toe heeft gestuurd.

:smiley: :smiley: Lekker stinkvoetenkaas :lol: :lol: :lol:

Hoger level!

Gefeliciteerd je bent nu Teiltjes spoeler ( 13 )!

Vanaf nu kun je “Stinkvoetenkaas” en “Nagelbedschudding” behandelen!

Bovendien kun je nu (een) Toiletten bouwen!

Zodra je nog 69923 punten hebt bereikt, word je Etenswagenbestuurder

en kan je “Slapeloosheid” en “Caffeïneovergevoeligheid” behandelen

en Donkerekamer en Poetswagen bouwen.

De vrolijke klant verspreid het goede nieuws aan de media en bracht zo een aantal nieuwe patiënten op de hoogte van jouw kliniek. Als je nog ruimte in de wachtkamer hebt, wachten er binnenkort 3 nieuwe patiënten op een behandeling.

ow, dacht dat je die al kon behandelen marieke!

inelk geval goed bezig! heb je je tweede lab al gekocht?

net dacht ik 3000 gedoneerd, echter er stond een nulletje teveel… dus hopelijk morgen erg veel eksterogen! :pray: :mrgreen:

@Marieke_5000 wrote:

Ja ik heb ooit een keer die stinkende peters gehad :?

tot op heden weet ik nog steeds niet wie die naar me toe heeft gestuurd.

Snap echt niet dat je dat naar iemand stuurt. :think:

wat doet die stinkende peters dan?

@knipoogje1983 wrote:

net dacht ik 3000 gedoneerd, echter er stond een nulletje teveel… dus hopelijk morgen erg veel eksterogen! :pray: :mrgreen:

Ow, wel zonde van je geld maar ja. Waarschijnlijk hebben we wel veel eksterogen, ik heb vandaag door een fout 20.000 gedoneerd.

Ja mijn tweede lab heb ik vanmiddag kunnen kopen :smiley:

Oei 30000 ipc 3000 dat is een groot verschil ja, dan mogen ze wel extra eksterogen geven.

Ik heb nog niet gedoneerd, moest eerst dat lab hebben. Werk vanavond nog mijn patienten af zoveel mogelijk en doneer dan voor 12 uur nog.

En dat klinkt weer lekker, patienten afwerken :wall: :wall: :wall:

@Kimmygirl wrote:

@knipoogje1983 wrote:

Ow, wel zonde van je geld maar ja. Waarschijnlijk hebben we wel veel eksterogen, ik heb vandaag door een fout 20.000 gedoneerd.

nou ja, even zonde inderdaad, echter ik zit de laatste tijd niet zoveel op internet, dus ookw at minder tijd voor mijn zkh, dus level behoorlijk langzaam. En heb nog altijd 100000 dus de volgende kamer kan ik hoe dan ook meteen nog kopen :slight_smile:

68 eksterogen vanmorgen :slight_smile:

echter, nu heb ik vandaag wel maar 5000 gedoneerd, want mijn geld is aardig geslonken…

vrees alleen niet dat we 1e gaan worden :S