Denk echt dat niemand er problemen mee heeft.
Leuk hoor Texel. Ik woon er om de hoek en ga er echt veel te weinig heen.
kimmygirl beterschap :hug:
nou ik ga ook maar meer doneren want heb al twee dagen niks aan eksterogen
terwijl ik toch 1000 per dag doe
ga vandaag levelen dat is zeker iig
elka kan hopelijk dan mijn doka kamer kopen
zit nu op 80.000 zd
je gaat lekker sophie!
Ook hier WEER GEEN eksterogen :evil:
vind dat ook erg frustrerend :wall:
Ik heb net nog een mailtje gestuurd aan de leden die nog niets hebben gedoneerd. Dat zijn er toch nog 5 van de 19.
Hopelijk komenze nog over de brug en wie weet komen ze zo op nr 1.
Alleen jonix heeft al sinds 12 december niet meer ingelogd. De andere 4 gewoon gisteren nog!
elka: kan jij ook zien hoeveel eksterogen iedereen gedoneerd heeft?
ben namelijk best benieuwd hoe groot de verschillen zijn.
marieke heeft volgens mij namelijk trouw dagelijks zd;s gedoneerd, ik ben daar wat lakser in , vooral toen het nog niet bezig was.
Benieuwd of je daar nu eigenlijk duidelijk een verschil in ziet, of dagelijks een bedrag doneren meer effect heeft als grotere bedragen in een keer.
Ellen dat kan je zelf ook zien meis.
Ik ben inderdaad al bijna maandenlang elke dag aan het doneren, ene dag 500, andere dag 2500, ligt er maar net aan of ik moet sparen en hoeveel Zd ik heb op dat moment.
waar kan ik dat zien dan? :oops:
hillie had er vandaag maar 1 :? en wel 5000 Zd gedoneerd gister :?
Ik had vandaag 1 eksteroog van de donatie en 10 bij het krassen :dance:
Maar weer een donatie van 5000 gedaan, ik heb niet zoveel geld om steeds 10.000 te doneren en door mijn donatie van 20.000 was ik ineens de helft van mijn geld kwijt :doh:
@Kimmygirl wrote:
Patripiex, als je zou willen zou je dan af en toe 's avonds kunnen kijken of ik er aan toe ben gekomen om te doneren. Anders mag je altijd 5.0000 doneren. En als we veel donaties nodig hebben mag het ook altijd meer zijn hoorverder probeer ik alles zo goed als mogelijk bij te houden, dat gaat de ene dag helaas beter dan de andere. Probeer me 's morgens te herinneren om jouw tuintje te bekijken maar vaak moet iets dan nog even en dan vergeet ik daarna dus om nogmaals te kijken :wall:
Ik zal er proberen erg in te hebben.
Gisterenavond heb ik je ziekenhuis even gedaan, het is een stuk makkelijker geworden nu je alles zo duidelijk kan zien

Je hele wachtkamer zat nog vol dus had lekker wat te doen, zal vanavond wel weer even kijken of je nog hulp nodig hebt.
Gelukkig heb je wat betere dagen gehad. Balen he ,dat we er zoveel last van hebben.
Ik heb het advies gekregen om lichttherapie te gaan doen, maar wil niet naar nog een andere psycholoog dus wil er zelf een gaan kopen. Alleen is er zoveel keus dat ik nog niet heb kunnen kiezen.
@knipoogje1983 wrote:
elka: kan jij ook zien hoeveel eksterogen iedereen gedoneerd heeft?
ben namelijk best benieuwd hoe groot de verschillen zijn.
marieke heeft volgens mij namelijk trouw dagelijks zd;s gedoneerd, ik ben daar wat lakser in , vooral toen het nog niet bezig was.
Benieuwd of je daar nu eigenlijk duidelijk een verschil in ziet, of dagelijks een bedrag doneren meer effect heeft als grotere bedragen in een keer.
Bij medikok en dan alrazi-prijs statistieken
Amajie 358
marlon1990 302
knippie 263
Bibbertje 205
Kimmy 170
Dr Touwtie 144
Dr. Herta 139
Dr. Sophie 131
patripiex 106
Dr Oetker 93
Cariska 90
hillie 87
Dr. Happy 81
del_1294665046_zusteroessie 13
@Patripiex wrote:
Ik had vandaag 1 eksteroog van de donatie en 10 bij het krassen :dance:
Maar weer een donatie van 5000 gedaan, ik heb niet zoveel geld om steeds 10.000 te doneren en door mijn donatie van 20.000 was ik ineens de helft van mijn geld kwijt :doh:
Ik denk dat bijna niemand echt elke dag zoveel kan doneren hoor. Ik spaar momenteel niet echt hard ergens voor dus kan ik makkelijker doneren maar anders zou mijn bedrag ook lager liggen.
Iedereen moet gewoon doneren wat je kunt missen, het is ook niet leuk als al je zD’s in het doneren gaat zitten en je niet verder komt in het spel. Zo zie ik het iig.
gevonden bedankt
@Patripiex wrote:
Ik zal er proberen erg in te hebben.
Gisterenavond heb ik je ziekenhuis even gedaan, het is een stuk makkelijker geworden nu je alles zo duidelijk kan zien
Je hele wachtkamer zat nog vol dus had lekker wat te doen, zal vanavond wel weer even kijken of je nog hulp nodig hebt.
Gelukkig heb je wat betere dagen gehad. Balen he ,dat we er zoveel last van hebben.
Ik heb het advies gekregen om lichttherapie te gaan doen, maar wil niet naar nog een andere psycholoog dus wil er zelf een gaan kopen. Alleen is er zoveel keus dat ik nog niet heb kunnen kiezen.
Thnx :-* , als er nog patiënten zitten mag je ze ook gewoon op de handel gooien hoor (voor een stuk minder dan ze opleveren zijn ze zo weg)
Was het gisteravond even helemaal zat alles en heb mijn laptop uitgedaan zonder nog maar een seconde aan iets te denken. Ergens knaagt de vraag ook wel of ik niet eens naar een huisarts moet omdat mijn psychische dipje een beetje uit de hand loopt maar durf niet zo goed :oops: .
Kan je psycholoog geen merk/type aanraden?
Ik ga je één dezer dagen echt weer even mailen hoor.
Je mag patienten ook altijd aan mij overplaatsten, hoor! Graag zelfs!
Mbt het doneren: ik hoop gewoon dat iedereen doneert, maakt niet uit hoeveel.
ondanks donatie vanmorgen 0,0 eksterogen… maar donatie van vandaag alweer gedaan en dan hopen op morgen meer.
Meer moet al snel kunnen toch?
Ik heb trouwens nog steeds geen lab, mis hem nog steeds niet heel erg maar heb natuurlijk wel dagelijks een aantal patiënten voor.
Kan ik daar mensen blij mee maken?
Jaaaaa! Mij!