Mogguh,
ik had gisteren 7 eksterogen, eergisteren en vandaag helemaal niks :evil:
Zo winnen we natuurlijk nooit :?
hille had er 9… en we staan weer 2e
Ik had gisteren 1 en vandaag 1 eksteroog. Schiet niet echt op zo…
Maar goed, we blijven ons best doen :thumbup:
Oeps, vergeten te doneren gisteren. We staan nu nr 3 trouwens!
1 [AMC] Academisch Medisch Centrum 2.217
2 [mok] Medikok 2.105
3 [DBP] De Billen Prikkers 2.018
Nee hoor 2e
hier vanmorgen ook weer 2 hele eksterogen… gat met nummer 1 wordt niet echt groter, maar ook niet kleiner heb ik het idee :think:
Net maar weer 5000 gedoneerd Hopelijk kan ik morgen weer wat doneren. Heeft inmiddels trouwens iedereen wel gedoneerd?
Als mijn gezondheid zo blijft als het nu is denk ik dat ik tijdelijk wel uit de vereniging ga, anders is het ook zo lullig als ik sommige dagen niet kan doneren.
Kimmy: nog steeds ziek dus begrijp ik? Beterschap :hug: .
Niet uit de vereniging stappen hoor, alles wat je doneert is meegenomen. En als het dan iets minder vaak is doordat je er niet aan toekomt geeft niks hoor :-* .
Ik had gisteren ipv 2000 20.000 gedoneerd :oops:
Had daarom wel iets van 37 eksterogen vandaag, maar zal nu even niet doneren want mijn geld is nu ineens erg had gedaald :x
Ben benieuwd of we het gaan halen…
@Kimmygirl wrote:
Als mijn gezondheid zo blijft als het nu is denk ik dat ik tijdelijk wel uit de vereniging ga, anders is het ook zo lullig als ik sommige dagen niet kan doneren.![]()
Beterschap.
Moet ik anders bijspringen in je ziekenhuis (en je MFF)?
Kan 's avonds wel voor je kijken hoor en desgewenst de donatie voor je doen?
Laat maar weten, morgen ben ik vrij dus kan overdag ook je tuintjes en ziekenhuis doen.
Ik heb gisteren een aantal leden uit de verenining gezet die al vanaf november niet meer hebben ingelogd.
Er zijn er nu nog 3 of 4 die sinds december niet meer hebben ingelogd, verder heeft iedereen gedoneerd!
Ik heb toch nog maar wat gedoneerd, dan stop ik wel even als de competitie voorbij is
iik had van de week ook 20.000 gedoneerd, en andere dagen 10000.
Maar verdomd weinig eksterogen, dus ga nu iets minder donderen, al doneer ik wel braaf dagelijks.
had nog een reactie naar upjers estuurd met de vraag of het in percentages kan en dit is het antwoord:
Hoi,Er zijn over 20 donor items, en de kans dat je met een klein gilde kunt winnen is wel degelijk aanwezig. Een groot gildeheeft het niet altijd makkelijker met verzamelen, en in een groot gilde doet niet iedereen mee. Het systeem is zo gemaakt, en hier zal geen veranderingen in % in komen. Maar niet getreurd, elke vereniging die meedoet krijgt sowieso een prijs. Veel plezier verder met het spel.
kimmy: beterschap1 is toch niets ergs?
Vandaag 10 eksterogen :dance: .
Heb ze alvast gedoneerd.
Nog even werken (nachtdienst) en straks lekker naar huis en slapen
Goedemorgen.
Zowel gister als vandaag een goede dag en er zowaar aan gedacht om te doneren dus had vandaag 15 eksterogen. Heb met goede moed maar 10.0000 gedoneerd vandaag dus hoop morgen eigenlijk op 30 op meer
Patripiex, als je zou willen zou je dan af en toe 's avonds kunnen kijken of ik er aan toe ben gekomen om te doneren. Anders mag je altijd 5.0000 doneren. En als we veel donaties nodig hebben mag het ook altijd meer zijn hoor verder probeer ik alles zo goed als mogelijk bij te houden, dat gaat de ene dag helaas beter dan de andere. Probeer me 's morgens te herinneren om jouw tuintje te bekijken maar vaak moet iets dan nog even en dan vergeet ik daarna dus om nogmaals te kijken :wall:
Ik vind trouwens dat we echt goed stand houden hoor als kleine vereniging en denk ook wel dat we binnen de eerste 3 eindigen. Al hoop ik natuurlijk dat we nummer 1 nog in gaan halen maar die kans lijkt mij erg klein.
Heb trouwens niks ernstigs hoor, ben chronisch ziek en door de aanvallen die ik heb slaap ik 's nachts amper wat resulteert in concentratie/geheugen problemen. En aangezien mijn aanvallen in de winter altijd een beetje erger worden ben ik nu een soort kip zonder kop Maar dat komt allemaal weer goed als de lente er is
mijn donatie van 10000 heeft me 28 eksterogen opgeleverd, dus dat gaat goed!
kimmy: fijn om te lezen dat het niets heel ernstigs is! natuurlijk enorm vervelend dat het chonisch is, en je er veel last van hebt, daar niet van!
:hug: :hug: hoop adt je je snel beter voelt.
ergens hoop ik dat de al razi prijs snel is afgelopen, want elke dag 10000 zd hakt er een beetje in momenteel…
maar wil wel graag winnen dus we blijven maar doneren :mrgreen: :mrgreen:
Momenteel loopt de volgende competitie: Eksterogen
Sluitingsdatum is 23.01.2011 23:59
Tot nu toe werd er 2.132 Eksterogen ingestuurd.
Dus zondag is de laatste dag om te doneren :) Kunnen we daarna weer allemaal sparen.
ik ga vrijdag een weekendje weg, dus zal t/m donderdag nog wel even dagelijks 10000 blijven doneren, want weet niet of ik internet heb het weekendje. dan heb ik een week dagelijks 10000 gedoneerd, dus als jullie het dan niet erg vinden adt ik vr.za.zo niet meer doneer?
Lekker hoor knipoogje, even er tussen uit.
Maakt echt niet uit als je dan niet doneert hoor. Je doneert nu echt veel
zeker lekker, heb er ook echt zin in! lekker uitwaaien op texel heerlijk.
fijn dat jij het al niet erg vind dat ik dan niet doneer!