Kado voor 1e jaar

Hi, ik ben even een dagje thuis, (onderbreking van mijn vakantie) en me suf aan het zoeken voor jullie naar de link… :oops:

Zodra ik 'm heb PB ik Marieke en Marlous…

Jullie hebben pb.

Het is tóch bijna dezelfde als die van Guusje…

Maar er staat wel bij vanaf 36 maanden ongeveer.

Ik geloof wel dat Daniëlle dit al eerder leuk vind, maar wel onder begeleiding.

Ik heb hem gezien in een winkeltje waar ik in de buurt werk…

Dit gaat het worden…superleuk… :mrgreen:

rineke mag ik ook de link aub…

Deze heb ik net besteld :inlove: ook leuk!!

Rineke, ik zou ook heel erg blij zijn met de link! Please??? :mrgreen:

Rineke, mag ik de link ook van je?

Masja, Cynthia en Pumba jullie hebben PB…

Thnx Rineke

Wat ook heel leuk is is een opblaasbare ballenbak, er zitten een stuk 50 ballen is en als je er geen zin meer in hebt dan laat je hem gewoon leeg, ik gelof iets van 35 euro bij de brstl,

Sinds vandaag staat bovenaan het lijstje met ideeen voor Danique’s eerste verjaardag de smart trike +.

Nieuwe soort driewieler van 10 maanden tot 4 jaar.

Ja die fiets heb ik ook gezien, ergleuke fiets…, maar vind hem wel erg duur om als kado te vragen…

Maar ik bedoel dan ook dat ze hem van ons krijgt hoor, hij is inderdaad wel prijzig!!

@Billie wrote:

Sinds vandaag staat bovenaan het lijstje met ideeen voor Danique’s eerste verjaardag de smart trike +.

kijk ook eens ff op marktplaats . :thumbup: . als je het niet erg vind dat ie 2ehands is natuurlijk :think:

'k heb er van de week een gekocht voor € 20 … van smart trike.

helemaal als nieuw nog ! mijn ervaring is dat je dit soort dingen toch niet iedere dag gebruikt.

Smarttrike :dance:

Ja, die is heel gaaf!! :mrgreen:

@Billie wrote:

Hier hebben we hem ook en het is het geld dubbel en dwars waard geweest!! Hij vindt hem geweldig en zit met zo ontzettend veel plezier op zijn fiets…echt een goede koop geweest!

@Elsevier wrote:

Smarttrike :dance:

Ja, die is heel gaaf!! :mrgreen:

Volgens mij heeft mijn neefje die ook en krijgt Amélie 'm voor haar verjaardag van mijn ouders, broer en schoonzus.

Jaja hier heb ik de smart bike ook gekocht vandaag. Job krijgt hem kado van opa en oma…

Voor degene die ook willen, hij is nu in de folderaanbieding bij de intert*ys

Wij hebben bij die site van Rineke (nog bedankt, het is een supersite!) het hobbelpaard besteld. Gisteren besteld en vandaag al in huis! We hebben 'm net in elkaar gezet (en nu nog 10 dagen wachten voor ze erin mag ziten :evil:) en hij is geweldig!

Deze:

Wat een gaaf hobbelpaard! :smiley:

zou ik ook de link mogen? please? :mrgreen: