Kado voor 1e jaar

Hello, hello…

Micah wordt over 2 maanden al weer 1 :shock: :shock: :shock:

We hebben echter GEEN idee wat we voor hem zouden moeten kopen…

Mateo heeft al veel (genoeg) speelgoed en ik wil niet mijn hele huis nu met dubbel speelgoed…Echter wil ik wel iets wat speciaal en alleen voor Micah is…

Hebben jullie wat ideetjes?

Leuke vraag … 'k lees ff mee :smiley:

kralenketting met bellen …heb je tom vast eens mee op een foto zien staan…nog steeds zit dat ding aan zn buggy :roll: voor urenlang pret :shifty:

nou ik zal je eerlijk zeggen ik heb tegoedbonnen gevraagd op de uitnodiging, want ook wij zitten absoluut niet te wachten op speelgoed. al hebben wij zelf wel een houen knikkerbaan in de vorm van een poes gekocht maar die vond ik erg leuk.

Oh Marlous hier hetzelfde probleem…

Ik weet het echt niet. Ik zit nu te denken aan zo’n little tikes wipwapje ofzo…

Inderdaad dat buiten speelgoed is leul (hmm :think: al heb ik jou achtertuin gezien en dat is al een halve speeltuin :mrgreen: )

Ik zat te denken aan een schommel, of zo’n plat huisje van FP, of een loopwagen, een leuke rugzak, leuke dvd-tjes (Lynn heeft net voor het eerst Bumba mogen aanschouwen. ze was helemaal verliefd :inlove: )

Bij Ikea heb je ok zo’n leuk tafel en stoeltjes setje a la de 7 dwergen. Hebben ze hun eigen speelplekje (maar ja dat is niet echt specifiek voor Micah).

Liedjesboek (nu bij de appie Oud Hollandse liedjes)

driewieler met duwstang

Playskool ballenbaan

Muziekstoel van FP. Heb hem hier ook al staan en Lynn vindt hem helemaal geweldig

Ja of een naam-puzzel-krukje dan heb je zeker een echte Micah kado. Krukje kan je voor allerlei doelen gebruiken. Voor nu (lekker puzzelen maar ook voor later als zitplek, opstapje naar wc, etc.

Ik ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt!

Nou, dat is dus het probleem…Ik heb alles al…

Wat is een naam-puzzel-krukje? Dat klikt leuk :mrgreen:

Ja die puzzelkrukjes zijn liefffffffffffffffff!

Wel reteduur 8)

Ik heb Renzo met zijn 1e verjaardag gewoon een cool outfit gegeven en een jas die dan ietsjes duurder mocht zijn :lol:

Of iets voor in zijn slaapkamertje?

Uhm moeilijk hé!?

Heeft iemand een link van die puzzeldingen??

:think: nee…ik ken ze wel…

Mier heeft er 1 dus die zal het weten!

en deze dan??

of je gaat in het kader van zijn eerste verjaardag iets met HEM alleen doen, bijv. 10 weken peuterzwemmen, of muziek op schoot of iets dergelijks. En je regelt voor Mateo dan oppas…ms is dat wat?

Op z’n verjaardag geef je dan een kleinigheidje anders denkt hij dat 'ie niks krijgt 8) (als 'ie dat al snapt… :mrgreen: )

@Guusje wrote:

en deze dan??

Waaah, waar heb je die vandaan en wat kost dat?

(Hier hetzelfde probleem dus… :mrgreen:)

@mama van Teun wrote:

of je gaat in het kader van zijn eerste verjaardag iets met HEM alleen doen, bijv. 10 weken peuterzwemmen, of muziek op schoot of iets dergelijks. En je regelt voor Mateo dan oppas…ms is dat wat?

Op z’n verjaardag geef je dan een kleinigheidje anders denkt hij dat 'ie niks krijgt 8) (als 'ie dat al snapt… :mrgreen: )

Dit vind ik een superidee eigenlijk… :mrgreen:

dat ding van Guus is ook leuk…waar waar waar…

Ik ben ook benieuwd!

Iets soortegelijks heb ik wel gezien op internet, staat bij mijn favorieten, dus wie link wil… kost 35 euro…

Hij is echt erg leuk!!

Rineke mag ik het linkje??

ons zoontje heeft veel little people gekregen en speelt er ook erg veel mee. zijn echt veel leuke dingen van te krijgen. vooral het vliegtuig vind hij helemaal mooi. enne krukje, loopauto’s enz…die interesse begint hij sinds een maand of 2 geleden pas te ontwikkelen, hij is nu 1,5 jaar.

de loopwagn van de ikea is ook echt een topper hier.

Wij hebben voor Amélie de koekjestrommel van FP gekocht (kan het plaatje niet vinden) en de lieveheersbeest loopwagen van Jan Bibe Jan.

oeh…gewoon bij een houten speelgoed winkel kijken, idd rond de 35 euro…ook online te krijgen…google op houten speelgoed :wink: :inlove:

Toch nog plaatje gevonden…

Oja en zo’n soort wip zou ik ook nog wel willen hebben voor Amélie.