Kado idee meisje 1 jaar???

@Mammasandra wrote:

Vind ik wel heel leuk, een poppenwagentje dat wat “stabieler” is, maar ik vind het een beetje lllig naar mijn ouders als ze van ons 's ochtends een poppenwagentje krijgt als ik weet dat ze er 's middags van mijn ouders ook een krijgt…

Een speelhuisje staat al in de tuin en een keukentje vind ik geweldig, maar ik heb het idee dat ze daar pas veel later mee beginnen te spelen (vanaf een jaar of 2 ofzo) en bovendien hebben we ook al een werkbankje van Sem in de kamer staan, dus eerlijk gezegd zou ik niet weten waar ik het neer moet zetten… :oops:



Enne…we hebben een gewéldig hobbelschaap in de kamer staan :smiley:



Jeetje, ik voel me wel een beetje een truttemuts zo zeg, dat ik overal wat op aan te merken heb :oops: … Sorry hoor!

Maar dank jullie wel dat jullie meedenken! :-




Liefs,

Sandra.




Nicolai heeft hier een keukentje gekregen voor de sint… toen was hij 1,5. Hij speelt er elke dag mee!!

Zo iets

volgende week wordt onze kleine meid ook 1, in navolging van haar 2 broers…

alles wat leuk is voor 1 jarige hebben we wel in huis volgens mij. we hebben in ieder geval niks nieuws kunnen bedenken. ze krijgt dus wat echte mooie kleren en een mooie stoffen pop!

@Formally known as Vuegje wrote:

Zo iets




Wat een leuk ding, dat bovenste. Waar haal je zoiets?

Ik ben namelijk al wezen kijken voor zo’n ding dat op de bovenkant zit, zo’n plaat met sleuven erin waar je dan van die “noppen” door kunt schuiven (ik kan het niet echt duidelijk omschrijven, maar als je op de foto kijkt kun je zien wat ik bedoel) en die kun je misschien in dezelfde winkel wel kopen?

Het hele wagentje compleet lijkt me namelijk nog best groot…

Maarja…aan de andere kant ook wel weer heel leuk!!!

mischa had zijn keukentje rond zijn 1e verjaardag, iets erna… maar speelde er gelijk mee!!

ik heb ze hier zien liggen in de fantasia schop, maar dat is in belgie …



ik zou het eens navragen in een speelgoed winkel … :?

Nou meiden, ik ben eruit hoor.

We hebben vandaag via MP een LP boerderij gekocht met allerlei uitbreidingen erbij. Paardenstal, waterput, konijnenhokje, trekker met boer erop, hekjes, allerlei extra dieren, echt heel leuk!

Vind het lekker dat we dat nu rond hebben, kan ik dat loslaten.



Ha ha, ik ging de MP foto toevoegen,maar die is een beetje piepklein geloof ik! :lol: Nouja, ik laat 'm maar staan…



Maar iedereen bedankt voor de suggesties hoor! :-*



Liefs,

Sandra.

een badpuzzel… hier favoriet…



of een mobieltje… tis maar goed dat haar bellen geen geld kost… anders moest ik er een baan bij nemen… zoveel als ze belt!



en eindeloos boekjes…

@konijn wrote:

een badpuzzel… hier favoriet…



of een mobieltje… tis maar goed dat haar bellen geen geld kost… anders moest ik er een baan bij nemen… zoveel als ze belt!



en eindeloos boekjes…




Badpuzzel? :think: :think:

ehm… jah… zal ff zoeken

Word er heel nieuwsgierig van!! :mrgreen:





die kan je op de muur plakken... ikheb een hondje.. eindeloos plakt ze het op de muur en haalt ze et er weer af. Als ze er mee langs de muur schuift maakt dat zo lekker piepend geluid... waar ze ook eindeloos kan proberen met alle stukjes :lol:

Wat leuk!!!

Kun je die gewoon in de speelgoedwinkel kopen?

En weet je heel toevallig ook wat zoiets ongeveer kost? (Anders ga ik wel even bij de speelgoedzaak vragen hoor…)

geeen idee… de mijne heb ik volgens mij van de action. Ik heb ze gekregen dus ik zou het net weten.



De speelgoedzaak zal ze wel ehbben denk ik. Etos oid ook wel denk ik

Hier precies hetzelfde probleem en het grappig is dat ik van de week ook een bod op lp boederij heb gedaan :smiley:

Maar ik weet ook niets anders voor Ilse als dit niets wordt.



Misschien maar iets voor op haar kamer kijken want dat is nog een echte babykamer en geen meisjes kamer. :think:

Ik ga zeker op zoek, Konijn! Dank je voor de leuke tip!



Boefje, er staan er zat op MP hoor, dus dat gaat vast lukken!