ik erger me normaal gesproken groen en geel aan patty, maar vond haar deze keer helemaal niet zo erg eigenlijk… :think:
@Marite wrote:
Kun je het zien via uitzending gemist?
via sbs6..
K2 zoekt K3 wordt niet alleen bij SBS 6 uitgezonden, maar ook bij de Belgische televisiezender VTM. In België wordt K2 zoekt K3 echter op zondagavond van 20.00 - 21.30 uur uitgezonden. Dat is de reden waarom wij de uitzending en de losse auditievideo's van K2 zoekt K3 van zaterdagavond bij SBS 6 niet eerder dan zondagavond 21.30 uur aan kunnen bieden op sbs6.nl.
@knipoogje1983 wrote:
ik erger me normaal gesproken groen en geel aan patty, maar vond haar deze keer helemaal niet zo erg eigenlijk… :think:
Ik ook niet eigenlijk.
Ook vond ik de afkrakingen ook niet zo erg, ze waren gewoon eerlijk :lol:
Hoewel k3 natuurlijk voor kinderen is, vond ik het gisteravond erg leuk om het programma te kijken. Ik vind ondanks dat k3 echt voor kinderen is het programma meer gericht op volwassenen…ook al begint het om 20.00 uur, kinderen zou ik er niet naar laten kijken. Gelukkig liggen de meiden hier dan ook al in bed, want zijn nog wel erg klein.
Patty is echt vreselijk ordinair vind ik, maar toch moet ik ook altijd wel weer erg om haar lachen :oops: De jury vond ik eerlijk! Maar net als een aantal anderen snap ik ook niet wat Patty in de jury doet…denk idd ook omdat ze bij sbs zit :roll:
Ik heb ook zitten kijken, maar ehh… ben ik de enige die het wat genant vind, die vrouwen van in de dertig met korte rokjes en twee staartjes op de kop die een beetje staan te hupsen? Ik vind, ondanks dat ik K3 wel leuk vind en ook mee sta te springen en dansen met de kinderen, ook Karen en Krystel een beetje oud beginnen te worden en ik was het eigenlijk eens met het vrolijke drietal dat auditie deed dat ze alle drie wel vervangen mogen worden :oops:
@Winnie11 wrote:
Ik heb ook zitten kijken, maar ehh… ben ik de enige die het wat genant vind, die vrouwen van in de dertig met korte rokjes en twee staartjes op de kop die een beetje staan te hupsen? Ik vind, ondanks dat ik K3 wel leuk vind en ook mee sta te springen en dansen met de kinderen, ook Karen en Krystel een beetje oud beginnen te worden en ik was het eigenlijk eens met het vrolijke drietal dat auditie deed dat ze alle drie wel vervangen mogen worden :oops:
Mijn man zegt ook vaak ik snap die dat die vrouwen nog nog steeds voor kinderen willen blijven zingen…en ja zo denk ik ook wel hoor, als ik zo zou kunnen zingen zou ik toch wel wat meer volwassen nummers uit willen brengen en er wat meer volwassen uit willen zien :lol: , maar goed het zal wel goed verdienen denk ik

Ja, de koppies worden wat ouder.
Maar gelukkig staan ze ook niet meer echt met de staartjes in het haar en zuurstokroze jurkjes.
Dat was vooral in het begin.
Ik vond het ook genant hoor, bij sommigen had ik echt zoiets van, doe normaal…
Vraag me dan echt af hoe die mensen in het dagelijks leven zijn.
Die vrouw van 38 bijvoorbeeld die ‘Vlaams’ probeerde te praten voor de spiegel… :eh:
Kan soms ook wel lachen om Patty hoor, net zoals met Gordon vind dat echt een lompe boer maar ze hebben beide een aanstekelijke lach en soms gewoon droge opmerkingen.
Net als met die borsten gisteren, vond het ergens wel grappig dat ze zei ‘je kunt een eigen K3 beginnen’, maar dat ze het steeds had over d’r ‘vriendinnen’ en dat ze tijdens het zingen van die vrouw met haar handen onder haar borsten zat te hupsen… dacht ik ook… flauw…
Sommigen waren idd echt te oud… Het zal je moeder maar zijn, arme kinderen die morgen weer naar school moeten… :oops: :lol:
@Mama wrote:
Mijn man zegt ook vaak ik snap die dat die vrouwen nog nog steeds voor kinderen willen blijven zingen…en ja zo denk ik ook wel hoor, als ik zo zou kunnen zingen zou ik toch wel wat meer volwassen nummers uit willen brengen en er wat meer volwassen uit willen zien :lol: , maar goed het zal wel goed verdienen denk ik:mrgreen: Nee… misschien vinden ze het gewoon hartstikke leuk, ieder zijn ding… :thumbup:
Wat ik ooit heb gehoord is dat het ook de bedoeling was dat zij ‘volwassen’ liedjes gingen zingen.
Het eerste echte nummer (weet zo even niet welke) staan schijnbaar best vunzige dingen in voor kinderen. Daar was het dus niet voor bedoeld.
Maar juist bij de kinderen sloeg het aan en bij de volwassenen niet, vandaar dat ze toen voor kinderen door zijn gegaan.
Of dat waar is weet ik niet, dat heb ik ooit ergens gehoord.
@blue_fairy wrote:
wie heeft ook die moeder met dat schattige kereltje erbij gezien? Jemig wat een dotje zeg, die zou je meteen adopteren.
Ook grappig was de jury in bochten te zien wringen om duidelijk te maken dan mams te dik was voor de functie, zonder het jongetje te kwetsen…
En patty… :roll: pfff hoe die d’r dikke kont toch altijd weer in programma’s weet te draaien blijft me verbazen… :think: :thumbdown:
Oe, nee…
Vond het een vre-se-lijk kind…
Het kind was 5! Net zo oud als Robin, nou dan is Robin óf een stoere bink of dat manneke gewoon een zacht ei…
Zou eerder denken dat hij 2,5 was ofzo.
Maar het was opzich wel sneu op het einde toen hij tegen het been van zijn moeder aan klampte.
Ik had het idee dat het jongetje opgedragen had gekregen wat hij moest zeggen. Zoals hij tegen de jury praatte toen zijn moeder werd afgewezen, dat kwam mij er iets te snel uit. Ik kreeg er een raar gevoel bij.
@Winnie11 wrote:
Ik had het idee dat het jongetje opgedragen had gekregen wat hij moest zeggen. Zoals hij tegen de jury praatte toen zijn moeder werd afgewezen, dat kwam mij er iets te snel uit. Ik kreeg er een raar gevoel bij.
Ja dat gevoel kreeg ik ook…
Voor ons zijn ze klaar met zoeken, kandidaat nummer 1. Ik denk dat die het beste met de 2 andere meiden overweg kan en lekker normaal was.
Dat de meiden ouder worden, tja so be it. De kinderen zijn er nog steeds kei gek op en zolang hun het leuk vinden om te hupsen met 2 staarten in vind ik het best.
Het commentaar vond ik wel meevallen, maar eigenlijk moeten ze aan de deur al een schifting maken op uiterlijk hoe grof het ook klinkt, ze willen een mooi meisje met goed figuur en dan vallen er zo al een hoop af. Maar goed dan heb je geen ‘leuke’ tv.
@kimmiejj wrote:
@Marite wrote:Kun je het zien via uitzending gemist?
Voor mij bestaat K3 trouwens niet meer…
Ben nog wel steeds fan (?) van Kristel, Kathleen en Karen… maar zit niet te springen om een “nieuwe” K3… De nieuwe krijgt het hoe dan ook moeilijk om zich te bewijzen… denk ik.
Tsja misschien voor de oudere generatie fans .
Denk dat de kindjes er niet zo omgeven eigenlijk :think: .
Zolang hun de liedjes maar krijgen te horen hoe ze,ze leuk vinden!
Ik heb het ook over mezelf, mijn kinderen zal het een worst wezen. :lol:
De jongste vindt K3 toch wel leuk wie er ook in mee zingt

De enige die voor mij Kathleen kan vervangen binnen K3 is Free, maar ja, die is al Mega Mindy :lol: .
En ja, K3 zou in eerste instantie niet voor (kleine)kinderen zijn.
Maar zeker toen ze bij Studio100 kwamen werd het natuurlijk vooral voor kindjes. Prima ook hoor.
En uuuh… Kathleen is ook goed bezig he! :thumbup:
Niet echt mijn muziekstijl de kant die ze nu opgaat maar ze is lief, zingt mooi, is voor unicef en heeft een boerderij… doet nu dus wat ze graag wil en goed kan!
Moet zeggen dat ik haar solo nog niet gehoord heb.
Ben benieuwd.
http://www.youtube.com/watch?v=Puxo5HByUy4&feature=related
Nog helemaal K3 stijl .
Maar ze treed vaak op bij de Tros enzo, en da’s niet helemaal mijn ding de andere artiesten .
@Marite wrote:
@kimmiejj wrote:@Marite wrote:Kun je het zien via uitzending gemist?
Voor mij bestaat K3 trouwens niet meer…
Ben nog wel steeds fan (?) van Kristel, Kathleen en Karen… maar zit niet te springen om een “nieuwe” K3… De nieuwe krijgt het hoe dan ook moeilijk om zich te bewijzen… denk ik.
Tsja misschien voor de oudere generatie fans .
Denk dat de kindjes er niet zo omgeven eigenlijk :think: .
Zolang hun de liedjes maar krijgen te horen hoe ze,ze leuk vinden!
Ik heb het ook over mezelf, mijn kinderen zal het een worst wezen. :lol:
De jongste vindt K3 toch wel leuk wie er ook in mee zingt, de oudste is helemaal into Jamiroquai 8) , maar gaat wel mee naar het concert van de nieuwe K3.
Dat schrijf ik ook voor de OUDERE generatie Fans!
@mama van anne wrote:
Voor ons zijn ze klaar met zoeken, kandidaat nummer 1. Ik denk dat die het beste met de 2 andere meiden overweg kan en lekker normaal was.
Dat de meiden ouder worden, tja so be it. De kinderen zijn er nog steeds kei gek op en zolang hun het leuk vinden om te hupsen met 2 staarten in vind ik het best.
Daar sluit ik me helemaal bij aan, die nummer 1 vond ik ook de leukste Kathleen vervangster!
@Marite wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=Puxo5HByUy4&feature=related
Nog helemaal K3 stijl.
Maar ze treed vaak op bij de Tros enzo, en da’s niet helemaal mijn ding de andere artiesten.
Vrolijk liedje! :thumbup:
Ze ziet er wel wat volwassener uit, qua haar en make-up enzo.
Maar is dit echt de stijl waarin ze verder gaat, of is dit speciaal voor Unicef gemaakt?
Vind het wel heel moeilijk om haar los te zien van K3, je verwacht iedere keer dat Karen en Kristel ook nog tevoorschijn komen.